Tänään näemme, kun Siltsu tulee pää painuksissa tirauttamaan pää painuksissa pari kyyneltä suorassa lähetyksessä
Sitten levy-yhtiö on tyytyväinen ja paluu keikkalavoille voi alkaa.
Kommentit (40)
Eikö Jari saa mitään tuomiota vaikka hän on huumekuriiri ?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ajojahtia, joka artistiin kohdistuu. Johtuuko se siitä, että hän ei ole hetero? Onko tämä siis homofobiaa?
Ei ole homofobiaa. Vaan kansa vastustaa huumerikollisten paapomista, rikoksista tuomitun julkkiksen ihannointia ja esillenostoa, narkkaamisella rahastamista ja liian lepsuja tuomioita. Aivan sama, onko vastapuoli homo vai hetero.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Jari saa mitään tuomiota vaikka hän on huumekuriiri ?
Tulee saaman. Nyt vain odottaa vapaalla jaloin tuomiota. Mutta oikeudessa sen perse onkin sitten kuumilla. Nyt Suomen oikeuslaitoksen tulee osoittaa, ettei se anna julkkisalennuksia vaan huumerikoksensa uusineelle, jo aiemmin tuomitulle huumerikolliselle annetaan kunnon tuomio. Jarska istumaan samaan selliin kuin Jorma-Perusnarkkikin.
T metsäketo (ilman minkäänlaista oikeustointa) tuomittiin, menetti työnsä ja joutui iankaikkiseen helvetin kiirastuleen. Tää feminiinisesti ääntävä ihqu siilipää senkun jaksaa porskuttaa.
Tintti kaksoisstandardien maassa.
Siltsu saanut taas kamaa jostain, jotta voi osallistua ohjelmaan. Ei se sinne vieroitusoireissaan muuten menisi. Kyytipojaksi viinaa. Kunnon huomioh***a.
Vierailija kirjoitti:
T metsäketo (ilman minkäänlaista oikeustointa) tuomittiin, menetti työnsä ja joutui iankaikkiseen helvetin kiirastuleen. Tää feminiinisesti ääntävä ihqu siilipää senkun jaksaa porskuttaa.
Tintti kaksoisstandardien maassa.
T.M ansaitsi kohunsa ja potkunsa omalla sekoilullaan.
J.S on edelleen joidenkin wt-mammojen kultapoju, mutta ei koko kansan. J.S tulee kaatumaan pahemmin kuin T.M aikanaan. J.S on tuomittu huumerikollinen, joka tullaan tuomitsemaan oikeudessakin, melko varmuudella vankilaan.
EVS:t sun muut ovat J.S:lle vain yritys oman maineen valkopesuun (turha yritys!) ja keino rahastaa tapauksella ja siten rahastaa narkkaustaan Suomessa.
Tuleeko Siltsusta vankilassa se " vaimo " ?
Eikö siltsulla ole vapaa-ajan asunto Thaimaassa? Häntä ei välttämättä peräluukkumiehenä haittaa jos tullimiehet käskevät vetämään housut alas samalla kun he itse tarkastavat reiän.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Siltsusta vankilassa se " vaimo " ?
Siltsu varmaan haluaisi, mutta tuskinpa vain. Ei Suomen vankiloissa meininki ole samanlainen kuin elokuvissa. Kun tuomio tulee, niin Siltsu luultavasti menee liskolle.
Nyt tulee EVS:n rimanalitus! Vaan voiko Veitolan kaltaiselta "ammattilaiselta" muuta odottaakaan ?!
Voi helkutti! Toivottavasti jyräävät Siltsun, ja osoittavat sille että noin ei kuuluisi tehdä. Mutta eihän narkomaani sitä halua tajuta, on varmasti pöllyissä siellä keskustelussakin. Piristeet nostattavat egoa, luulet olevasi kuningas ja kaikkivoipainen minkä tahansa suhteen. Mitä väliä jos joku kävelijä olisi jäänyt auton alle jne. Tai lähinnä että minähän olen niin skarppi etten kenenkään päälle ajaisi, vaikka kuinka sekaisin olen.
Apua voi hakea itselleen vasta sitten, kun myöntää ongelman. Siltsu on siitä vielä kaukana. Saattaa menettää henkensä ennen kuin tajuaa, valitettavasti.
Kuvottava vähä-älyinen teeskentelijä.
Toivottavasti joutuu vankilaan.
Tulossa on siis kollektiivinen itku, koska gramma kristallia joutui nyt vääriin käsiin. Vaikka Siltsu ei tiedä, mistä aine on peräisin, hän kyllä tietää, minne se oli menossa. Olen varannut illaksi nenäliinat ja vinkkupullon.
Jaria ei voi laittaa vankilaan koska hän on julkkis
Mun veikkaukseni on, että hän käyttää Olin koulukiusattu-kortin. Se teki hänestä epävarman ja huumeita hän käyttää selvitäkseen esiintymisjännityksestä ja julkkiselämän paineista ja blaablablaa.
Aku Louhimies perui tulonsa, koska hän anger management -kurssilla koko pääsiäisen.
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaukseni on, että hän käyttää Olin koulukiusattu-kortin. Se teki hänestä epävarman ja huumeita hän käyttää selvitäkseen esiintymisjännityksestä ja julkkiselämän paineista ja blaablablaa.
Ja noiden ohella Olen homo-kortti. Kun on niin vaikeaa olla julkkis ja homo Suomen kaltaisessa takapajulassa. Se ajoi rikosten polulle. Ja poliisitkin ovat ottaneet syyniin vain sen takia kun Siltsun naama on tuttu julkisuudesta.
Laulaako Jarppa illan ohjelmassa:
"Nyt mua viedään linnasta linnaan,
nyt mua viedään linnasta linnaan... "
Jari ei ole julkisuudessa pahoitellut ja katunut käyttöään. Ei ole halukkuutta näköjään hoitoonkaan. Todennäköisesti puhuu viihdekäytöstä ja juhlinnasta. Laittaisivat haastattelijat koville, eivätkä hyssyttelisi. Puhuisivat etenkin tuosta Jarin mainitsemasta juhlissa jakelusta.
Ihmiset eivät tykkää jos joku menee liikenteen sekaan sekoilemaan ainepäissään, pääsee vähällä ja sitten kuullaan, että on päättänyt kuljettaa aineita Suomeen ja sama meno jatkuu. Hälläväliä. Tepastellen vain eteenpäin. Meneekö taas rattiin? Onko huumetarjoilullaan saanut jonkun muunkin koukkuun? Pääseekö joku vielä hengestään Sillanpään törttöilyn takia?