Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sivuvaikutuksia sait hormonaalisestä ehkäisystä?

Vierailija
29.03.2018 |

Pillereistä alkoi hiukset putoamaan, ja halut lähti pois.
Kierukasta ja kapselista tuli erittäin paha akne kasvoihin ja selkään, paiseita päänahkaan, kuukausien mittaiset kuukautiset ja hiukset jatkoivat tippumistaan. Nyt loppuu hormonaalinen ehkäisy :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärky?! Johtuiko se pillereistä? Aikanaan, kun käytin pillereitä, kaikki toimi loistavasti, mutta minulla oli hirmu usein päänsärkyä. Tulkitsin jännityspäänsäryksi. Mutta tosiaan, päänsäryt loppuivat samoihin aikoihin, kun lopetin pillerit... Muutama päivä sitten mietin, että onpa ihanaa, kun ei ole aikoihin särkenyt päätä.

Tosi kiva, jos olen potenut kymmeniä päänsärkyjä ihan turhaan.

Vierailija
22/24 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmäpillereistä kuukautisten ajaksi päänsärky, johon ei tavalliset särkylääkkeet auttaneet. En käynyt pyytämässä voimakkaampia kipulääkkeitä, koska olisi tuntunut älyttömältä lähteä sellaiseen kierteeseen.

Krooninen haavainen paksusuolentulehdus. Vaivat alkoivat heti ensimmäisestä pilleriliuskasta, mutta niitä ei otettu todesta. Ensimmäinen akuutti tulehdus ja suolistoverenvuoto kesti kaikista kokeilluista lääkkeistä huolimatta tasan yhtä kauan kuin söin pillereitä, puolitoista vuotta. Missään vaiheessa lääkärit eivät uskoneet, että syy voi olla pillereissä ja niitä vakuuteltiin jatkamaan, jotta voisin jättää kuukautisia välistä ja siten vähentää verenhukkaa.

Ehkäisyrengasta käyttäessäni tuntui koko ajan, että olin nääntymässä nälkään. Lihoinkin sitten 10 kg muutamassa kuukaudessa. Joo, itse työnsin ruokaa suuhuni, mutta kun oli oikeasti NÄLKÄ sellaisella tavalla että harvoin olen elämässäni sellaista kokenut ja tuntui, että luut kalisevat vastakkain, vaikka olin vasta syönyt. Kilot tippuivat, kun lopetin renkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdistelmäpillereistä kuukautisten ajaksi päänsärky, johon ei tavalliset särkylääkkeet auttaneet. En käynyt pyytämässä voimakkaampia kipulääkkeitä, koska olisi tuntunut älyttömältä lähteä sellaiseen kierteeseen.

Krooninen haavainen paksusuolentulehdus. Vaivat alkoivat heti ensimmäisestä pilleriliuskasta, mutta niitä ei otettu todesta. Ensimmäinen akuutti tulehdus ja suolistoverenvuoto kesti kaikista kokeilluista lääkkeistä huolimatta tasan yhtä kauan kuin söin pillereitä, puolitoista vuotta. Missään vaiheessa lääkärit eivät uskoneet, että syy voi olla pillereissä ja niitä vakuuteltiin jatkamaan, jotta voisin jättää kuukautisia välistä ja siten vähentää verenhukkaa.

Ehkäisyrengasta käyttäessäni tuntui koko ajan, että olin nääntymässä nälkään. Lihoinkin sitten 10 kg muutamassa kuukaudessa. Joo, itse työnsin ruokaa suuhuni, mutta kun oli oikeasti NÄLKÄ sellaisella tavalla että harvoin olen elämässäni sellaista kokenut ja tuntui, että luut kalisevat vastakkain, vaikka olin vasta syönyt. Kilot tippuivat, kun lopetin renkaan.

Kauheaa :o

-Ap

Vierailija
24/24 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limakalvot kuivuivat ja podin kuivuudesta johtuvaa hiivaa ja vt-tulehduksia

Haluttomuus, suorastaan kiukkuun saakka. 

Paino nousi + 10 kg. Joo- niin sitä sanotaan ettei nouse, mutta niin kävi.

(Onneksi pillereiden lopettamisen jälkeen paino myös laski)

Itkuherkkyys, mä itkin kaikkea mahdollista, myös sitä että itkin koko ajan.

Raivokohtaukset mitättömistä asioista.

Nuo kaikki loppuivat kun vain luovutin hormoniehkäisyn kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä