Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut naiset onnistuvat näyttämään niin hyviltä vanhempanakin?

Vierailija
29.03.2018 |

Varsinkin jotkut julkkisnaiset. Toki näitä naisia on taviksissakin. Ovat hoikkia, iho ja hiukset ovat kauniit, sairaudet eivät taida rapistaa... Geenit tekevät varmaan osansa, mutta voiko itse tehdä jotain? Liikunta ja hyvä ruokavalio varmaan vaikuttaa, mutta onko noilla naisilla jotain tuntemattomampiakin niksejä? Käyttävätkö he esim jotain kalliita voiteita ja kauneushoitoja?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen look, klassinen pukeutumine, hoidetut hampaat, ei räikeitä hiusvärejä. Ottakaa mallia kuninkaallisista.

Joku kouvolalookissaan alapeukutti. 😀

Jooh, kuvittele sä vaan niin. Klassinen pukeutuminen ei liity rupsahtamiseen mitenkään. Kuka tahansa voi pukeutua klassisesti ja olla silti rupsahtanut. Taisi osua sua siis omaan nilkkaan? 😂 Kauheasti panostaa klassiseen pukeutumiseen ja kuitenkin näytät siltojen naiselta. 👍

Kouvolan kassialmako se siellä? T. Eri

Helsingin mervitapolako se siellä?

Vierailija
22/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, olisinkin mervitapola niin olisin päässyt matti nykäsen kanssa suhteeseen. Ja lööppijulkisuuteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina, tupakka, aurinko pilaa kasvojen ihon. Hyvää ravintoa ja jokapäiväinen liikunta sekä hyvät yöunet niin ei pääse rupsahtamaan

Vierailija
24/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset säilyy vaikka eivät mitään ihmekonsteja harjoitakkaan. Jos on hyvä iho niin se vaikuttaa todella paljon. Itse pyrin syömään terveellisesti, liikun ja painoni ei ole juuri vaihdellut sitten teini-ikäisen. Itselläni on aina ollut rasvainen ja suurihuokoinen iho, joka vanhentaa, vaikka hoidan sitä niin paljon kuin pystyn. Näillä mennään mitä on annettu ja positiivista asennetta vaan kaikille mukaan, kukaan ei ole täydellinen.

Toisaalta semmoinen ohut ja kuiva iho rypistyy enemmän kuin paksu ja rasvainen. Mulla on rasvainen iho ja isot ihohuokoset, olen saanut ilmejuonteita vanhetessa, mutta sellaisia pieniä ryppyjä on tosi vähän.

Vierailija
25/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ja alkoholi (lieveilmiöineen) selittää 90 prosenttiä ennen aikaisesta vanhenemisesta.

Vierailija
26/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenäiti jonka tytär menee yliopistoon ja joka täyttää tänä kesänä 45 vuotta:

Tuon tuoreen videon aikaan hän on/oli 44-vuotias.

Vierailija
27/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yhdyn myös tähän että aurinkosuoja ja tupakoimattomuus mutta kyllä se enimmäkseen riippuu geeneistä. Ja jotenkin semmonen iloinen asenne tekee aina nuorekkaaksi :) Ja semmonen voi ulospäin olla vaikka oikeasti olisikin vaikeaa.

Vierailija
28/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeanlainen syöminen, liikkuminen, harrastukset, hyvä puoliso, hyvät ystävät, myönteinen asenne elämään, hyvät geenit, ei tupakointia eikä alkoholia. Näillä pääsee jo aikas pitkälle.

Vierailija
29/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai julkkiksilla on todella paljon paremmat mahdollisuudet ikääntyä edustavasti. Miettikää miten paljon tehokkaita hoitoja ikääntymiseen on: täyteaineet, botoxit, laserit, tehoseerumit, mesoterapiat jne jne plus tietenkin se kirurgia. Taviksella on varaa ehkä aurinkorasvaan ja pariin täyteaine/botoxhoitoon vuodessa, kun julkkiksilla on varaa vaikka viikoittain käyttää jotakuta kauneusalan huippuosaajaa. Sitten vielä personal trainerit, parhaat dieetit ja kokit. Sanoisin että mullekin olis paljon helpompi syödä oikein, jos joku olisi suunnitellut ja pakannut annokset valmiiksi.

Ei sillä, että julkimoiden elämä olisi pelkkää ruusuilla tanssimista. Mutta myönnän kateuteni kauneuden ja varsinkin terveydenhoidon osalta. Ihan jo sekin, että pääsevät lääkäriin heti ja saavat parhaan mahdollisen hoidon - moni sairaus jää kehittymättä pahaksi, kun edellytykset on nuo.

Vierailija
30/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja se, ettei ota aurinkoa.

Mä oon melkein 40v, tupakoin joskus ja juon alkoholia, en käytä seerumeita... syön semiterveellisesti. Ihmiset luulee alle kolmekymppiseksi, ryppyjä ei ole edes silmien ympärillä nauraessa. Lähes satavuotias ukkini on hädintukin harmaantunut ja kuullaan kunnon ja mielen puolesta max 80 v ikäiseksi... sama pätee isääni. Eli tärkein asia on se perimä.

Vierailija
31/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He pitävät itsestään huolta kaikilla elämän osa-alueilla, asuinpaikasta päivärytmiin ja kumppaninvalinnasta laatutietoisuuteen. Usein oikeanlainen huolenpito tosin vaatii valveutuneisuutta (esim. äly tai uteliaisuus).

No tota, minä olen viisikymppinen, joka näyttää ainakin 10 vuotta nuoremmalta. En ole ikinä välittänyt päivärytmistä, nukun epäsäännöllisesti ja liian vähän. Syön huonosti, nuorena vaivasi lähes anoreksia, nykyään elän karkeilla ja energiajuomalla. Kumppani on huono, hän aiheuttaa riitaa ja ahdistusta. Olen koko elämäni ollut köyhä, joten laadusta ei tietoakaan. Lisäksi olen aika maanis-depressiivinen tyyppi, eli kun innostun jostain, paahdan sitä vuorokaudet ympäri, mutta välillä kaikki on tervanjuontia enkä pääse kuukausiin ylös sängystä. En seuraa juuri yhtään maailman menoa, koska se aiheuttaa vaan ahdistusta. En myöskään mitään kulttuuria yms. 

Toisaalta, en käytä juuri lainkaan alkoholia. Olen pitkä, joten 90 cm mahanympäryksestä huolimatta näytän yhä hoikalta. Pidän hiukseni pitkinä enkä ole vielä juuri ollenkaan harmaantunut. No, näytän kyllä lähes ikäiseltäni huuhkajalta, jos en laittaudu. Joten meikkaan ja laitan tukkani niin, että näyttää tuuhealta. Mutta lähinnä ne on kai ne geenit.  Olen "myöhään kehittyvää" tyyppiä. Luonnekin on kuin 17-vuotiaalla.

Vierailija
32/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keuneuskirurgialla. Ainakin julkkikset.

Ja peniskasvohoidolla. Uusinta hottia.

https://www.mtv.fi/lifestyle/tyyli/artikkeli/hollywoodin-kuumin-ihonhoi…

Kasvohoitoon käytetään EGF-seerumia, joka sisältää ihosolun kasvutekijöitä. Erityiseen seerumiin taas on käytetty kantasoluja, jotka on kasvatettu korealaisten pikkulasten poistetusta esinahkasta.

Kantasoluja hyödynnetään usein ihon elvyttämisessä ja kirkastamisessa. Georgina Louise haluaa käyttää juuri lasten esinahan soluja siksi, että nuorien kantasolujen ajatellaan aktivoivan tehokkaammin ikääntyviä soluja, jotta ne alkavat tuottaa enemmän kollageeniä ja saavat rypyt siloittumaan.

Etelä-Koreasta taas saa lasten esinahkaa helposti, sillä siellä poikien ympärileikkaus on yleinen tapa.

Vierailija
33/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen look, klassinen pukeutumine, hoidetut hampaat, ei räikeitä hiusvärejä. Ottakaa mallia kuninkaallisista.

Joku kouvolalookissaan alapeukutti. 😀

Jooh, kuvittele sä vaan niin. Klassinen pukeutuminen ei liity rupsahtamiseen mitenkään. Kuka tahansa voi pukeutua klassisesti ja olla silti rupsahtanut. Taisi osua sua siis omaan nilkkaan? 😂 Kauheasti panostaa klassiseen pukeutumiseen ja kuitenkin näytät siltojen naiselta. 👍

Kouvolan kassialmako se siellä? T. Eri

Helsingin mervitapolako se siellä?

Äh, aikuiset, jaksattekin.

Vierailija
34/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viina, tupakka, aurinko pilaa kasvojen ihon. Hyvää ravintoa ja jokapäiväinen liikunta sekä hyvät yöunet niin ei pääse rupsahtamaan

Minä olen sitten varmaan tuhoon tuomittu, nimittäin kärsin jatkuvasta unettomuudesta. Syön terveellisesti suurimman osan ajasta ja liikun, mutta olen silti aina hyvin raihnaisen näköinen ainakin omasta mielestäni. Minulle kyllä toitotetaan ettei minun uskoisi olevan masentunut, kun näytän aina niin pirteältä. Itse en tunne oloani sellaiseksi sisältäpäin.

Vierailija
35/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on erittäin kaunis vaikka on 5 lasta synnyttänyt ja ikää on jo yli 50 vuotta. Painoa toki on kertynyt mutta kasvot ovat kuin 35-vuotiaan.

Ei ole koskaan elämässään tupakoinut, juo paljon vettä.

Toivon että nämä geenit on minuun periytyneet. En polta, enkä juo itseäni humalaan oikeastaan ikinä.

Liikun ja juon paljon vettä. Syön paljon kasviksia.

Geenit vaikuttaa paljon. Toki itsekin voi vaikuttaa.

Olen 50v ja olen aina ollut hoikka ja liikkunut paljon enkä ole koskaan tupakoinut ja juon harvoin. Viimeiset lähes 10 vuotta on ollut todella raskaita. Se ei kuitenkaan ulkonäössäni näy vaan minua luullaan ihan päääsääntöisesti noin 35-38-vuotiaaksi eli ne geenit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi