Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut naiset onnistuvat näyttämään niin hyviltä vanhempanakin?

Vierailija
29.03.2018 |

Varsinkin jotkut julkkisnaiset. Toki näitä naisia on taviksissakin. Ovat hoikkia, iho ja hiukset ovat kauniit, sairaudet eivät taida rapistaa... Geenit tekevät varmaan osansa, mutta voiko itse tehdä jotain? Liikunta ja hyvä ruokavalio varmaan vaikuttaa, mutta onko noilla naisilla jotain tuntemattomampiakin niksejä? Käyttävätkö he esim jotain kalliita voiteita ja kauneushoitoja?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan käyttänyt mitään erikoisvoiteita enkä muitakaan tuotteita, kauneushoidoissa käynyt 3x 58 vuoden aikana. Toki geeneillä on vaikutusta siihen että ihoni on edelleenkin kimmoisa ja rypytön, silmien alla näkyy nyt ensimmäiset rypyt (tulleet väsymyksestä). Ihon väri on hyvä ja sileä lukuunottamatta näitä armottomia lopputalven päiviä:) Kukapa ei olisi harmaankalpea ennen kuin aurinko alkaa vaikuttamaan.

Mulla on 4 lasta, haasteellinen työ, sairaus joka vie voimia ja muutakin harmia elämässä mutta se ei koskaan näy ulospäin. Lääkäritkin aina sanoo etten voi olla kivulias kun näytän liian hyvältä ja pirteältä:( Sitten saa tapella itselleen hoitoa.

Silti olen aina halunnut pitää itseni huoliteltuna. Hiusten leikkuusta ja laitosta en tingi, aina pitää olla kuosissa, puhtaana ja laitettuna. Jo työn puolesta on pakko pukeutua siististi mutta toki jos möngin tuolla pihan perukoilla niin pieruverkkareissa mennään. Eli tilanteen mukaan. Kipujen takia mun on pakko harrastaa liikuntaa, muuten en pääsisi pian sängystä ylös ollenkaan. Pilatestä, vesijuoksua ja -jumppaa senkin uhalla että olen taas 5pv todella kipeä. Mutta liikkuvuus säilyy. Paino on ollut sama viimeiset 20 vuotta, sitä ennen olinkin liian laiha. Nyt normaalipainoinen ja tässä aion pysyä loppuun saakka.

Vierailija
2/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tehnyt liikunnan ja terveellisen ruuan lisäksi asian eteen muuta kuin pitänyt hiukset pitkinä ja hoitanut niitä. N50v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

He pitävät itsestään huolta kaikilla elämän osa-alueilla, asuinpaikasta päivärytmiin ja kumppaninvalinnasta laatutietoisuuteen. Usein oikeanlainen huolenpito tosin vaatii valveutuneisuutta (esim. äly tai uteliaisuus).

Vierailija
4/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta. Odotan kovasti erään naisen mahdollista avioeroa, jotta pääsen iskemään tätä nelikymppistä hottista. M51

Vierailija
5/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuneuskirurgialla. Ainakin julkkikset.

Vierailija
6/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkosuoja ja se ettei yritä hankkia rusketusta, aurinko vanhenta aihoa paljon.

Vierailija
7/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on erittäin kaunis vaikka on 5 lasta synnyttänyt ja ikää on jo yli 50 vuotta. Painoa toki on kertynyt mutta kasvot ovat kuin 35-vuotiaan.

Ei ole koskaan elämässään tupakoinut, juo paljon vettä.

Toivon että nämä geenit on minuun periytyneet. En polta, enkä juo itseäni humalaan oikeastaan ikinä.

Liikun ja juon paljon vettä. Syön paljon kasviksia.

Vierailija
8/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan käyttänyt mitään erikoisvoiteita enkä muitakaan tuotteita, kauneushoidoissa käynyt 3x 58 vuoden aikana. Toki geeneillä on vaikutusta siihen että ihoni on edelleenkin kimmoisa ja rypytön, silmien alla näkyy nyt ensimmäiset rypyt (tulleet väsymyksestä). Ihon väri on hyvä ja sileä lukuunottamatta näitä armottomia lopputalven päiviä:) Kukapa ei olisi harmaankalpea ennen kuin aurinko alkaa vaikuttamaan.

Mulla on 4 lasta, haasteellinen työ, sairaus joka vie voimia ja muutakin harmia elämässä mutta se ei koskaan näy ulospäin. Lääkäritkin aina sanoo etten voi olla kivulias kun näytän liian hyvältä ja pirteältä:( Sitten saa tapella itselleen hoitoa.

Silti olen aina halunnut pitää itseni huoliteltuna. Hiusten leikkuusta ja laitosta en tingi, aina pitää olla kuosissa, puhtaana ja laitettuna. Jo työn puolesta on pakko pukeutua siististi mutta toki jos möngin tuolla pihan perukoilla niin pieruverkkareissa mennään. Eli tilanteen mukaan. Kipujen takia mun on pakko harrastaa liikuntaa, muuten en pääsisi pian sängystä ylös ollenkaan. Pilatestä, vesijuoksua ja -jumppaa senkin uhalla että olen taas 5pv todella kipeä. Mutta liikkuvuus säilyy. Paino on ollut sama viimeiset 20 vuotta, sitä ennen olinkin liian laiha. Nyt normaalipainoinen ja tässä aion pysyä loppuun saakka.

Onko sulla fibromyalgia?

Minulla on pakko liikkua ja pysyä hoikkana, muuten olen vielä kipeämpi. Joka nivel ja jänne aina kipeä.

Lääkärit ei ota tosissaan koska olen nuori ja hoikka.

Vierailija
9/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset säilyy vaikka eivät mitään ihmekonsteja harjoitakkaan. Jos on hyvä iho niin se vaikuttaa todella paljon. Itse pyrin syömään terveellisesti, liikun ja painoni ei ole juuri vaihdellut sitten teini-ikäisen. Itselläni on aina ollut rasvainen ja suurihuokoinen iho, joka vanhentaa, vaikka hoidan sitä niin paljon kuin pystyn. Näillä mennään mitä on annettu ja positiivista asennetta vaan kaikille mukaan, kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
10/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen look, klassinen pukeutumine, hoidetut hampaat, ei räikeitä hiusvärejä. Ottakaa mallia kuninkaallisista.

Vierailija
11/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla fibromyalgia?

Minulla on pakko liikkua ja pysyä hoikkana, muuten olen vielä kipeämpi. Joka nivel ja jänne aina kipeä.

Lääkärit ei ota tosissaan koska olen nuori ja hoikka.

On joo, lisäksi 3 hermosärky ja 2 pahaa kaatumista joiden jälkeen selkä hajalla kohta vuoden

Vierailija
12/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vedä säännöllisesti viinaa ja tupakkaa ja syö rasvaa kaksin käsin, niin kyllä hyvät geenit ja normi ihonhoito rutiinit riittää pitämään kauniina

Vierailija
13/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, julkkiksilla lisäksi kauneuskirurgia.

Vierailija
14/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen look, klassinen pukeutumine, hoidetut hampaat, ei räikeitä hiusvärejä. Ottakaa mallia kuninkaallisista.

Joku kouvolalookissaan alapeukutti. 😀

Vierailija
15/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jooh, kuvittele sä vaan niin. Klassinen pukeutuminen ei liity rupsahtamiseen mitenkään. Kuka tahansa voi pukeutua klassisesti ja olla silti rupsahtanut. Taisi osua sua siis omaan nilkkaan? 😂 Kauheasti panostaa klassiseen pukeutumiseen ja kuitenkin näytät siltojen naiselta. 👍

Vierailija
16/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa varmsti ottaa ainakin niitä pistoshoitoja. Myös pari omaa tuttuani ottaa, mutta eivät halua, että niistä puhutaan. Nuorentavat kyllä naamaa useamman vuoden. Olen itsekin miettinyt, mutta kamalan kallista ja tulos ei pysy kuin vuoden ja sitten pitää uusia. Mm Katariina Souri sanoi jossain haastattelussa häntä on piikitetty ja varmaan kaikkia yli 40v jenkkinäyttelijöitä.

Vierailija
17/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa siirretään pepusta kasvoihin, leukaan ja poskiin laitetaan implantteja + kaikki muut toimeenpiteet + meikki.

Vierailija
18/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taviksilla on ne geenit, ne geenit. Rikkailla ja julkkiksilla asiaa avittavat myös erilaiset hoidot. 

Vierailija
19/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani voin sanoa: Aurinko. Tai siis sen välttely koko elämäni ajan.

Vierailija
20/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jooh, kuvittele sä vaan niin. Klassinen pukeutuminen ei liity rupsahtamiseen mitenkään. Kuka tahansa voi pukeutua klassisesti ja olla silti rupsahtanut. Taisi osua sua siis omaan nilkkaan? 😂 Kauheasti panostaa klassiseen pukeutumiseen ja kuitenkin näytät siltojen naiselta. 👍

Kouvolan kassialmako se siellä? T. Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän