Miehen kanssa seksistä ei saa enää mitään
Kun hän hoitaa itselleen vaan orgasmin mutta ei mulle enää. Miksi?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kysy miksei anna sulle mitään vaan mene positiivisemman kautta. Kysele mitä mies haluaisi, tai jos sulla on mielessä jotain tiettyä mikä itseä kiinnostaisi ja haluaisit miehelle tehdä, ehdota.
Selviää ainakin että onko seksi on teillä aina liian samanlaista ja kipinä siksi vettymässä. Kun mies innostuu seksistä, ottaa se sinutkin huomioon. Hän voi kokea samanlailla ettei oikein saa mitään ja menee rutiinilla helpoimman kautta.
Kun haluja löytyy, keksii keinotkin taatusti myös silloin kun lapsi on kotona. Me ei kyllä panna yleensä silloin mutta masturboidaan yhdessä tai toisiamme hiljaa ja kiihotellaan muuten, eikä aina edes loppuun asti vaan kiusaillaan ja leikitään, kesällä lähdetään illasta ajelulle ja autossa/ ulkona seksiä jne., saunassakin voi esileikitellä ja on me pesuhuoneessakin pantu välillä ihan hipihiljaa jne. Ja suuseksiä voi tehdä hiljaa myös ja herättää toisen aamulla seksihyväilyin.
Sitten kun ei ole ketään kotona on ihana päästää kunnolla irti, ottakaa leluja mukaan kun ei tarvi ääniä varoa, olkaa spontaaneita. Vaihtelua ja iloa mukaan, sillä tuo voi jämääntynyt tilanne voi ratketa :)
Mies ei halua vaihtelua. Olen ehdottanut vaikka mitä mutta ei halua mitään uutta. Eilen oli seksiä ja tänään olisi siihen mahdollisuus illalla mutta mies sanoi jo ettei halua. Sille riittää se kerta viikossa.
Tuottiko mies sulle eilen orkun?
Ei orkkuun miestä tarvita. Hanki kivoja leluja, joilla voit hoidella itsesi aina, kun haluat. Tee se miehen nähden, hän saattaa jopa pikkuhiljaa innostua.
Vierailija kirjoitti:
Ei orkkuun miestä tarvita. Hanki kivoja leluja, joilla voit hoidella itsesi aina, kun haluat. Tee se miehen nähden, hän saattaa jopa pikkuhiljaa innostua.
Eihän se ole se pointti vaan se, ettei Ap:n mies ole välittänyt ja viitsinyt enää pariin kuukauteen tuottaa orkkua Ap:lle vaikka ennen niin teki, eli on alkanut selvästi panostaa seksiin aiempaa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole se pointti vaan se, ettei Ap:n mies ole välittänyt ja viitsinyt enää pariin kuukauteen tuottaa orkkua Ap:lle vaikka ennen niin teki, eli on alkanut selvästi panostaa seksiin aiempaa vähemmän.
Totta mooses joo. No, ongelma lienee enemmänkin parisuhteessa kuin itse seksissä. Parisuhdeterapia voisi olla ratkaisu.
Mä taas en saa vaimolta seksiä, tai saan noin joka toinen kuukausi.
Asiasta on puhuttu, mutta ei muutosta, sanoo vaan että ei aina voi panettaa, se on kyllä huomattu. Pihtaaminen alkanut jo ehkä pari vuotta sitten.
Ihan toivotonta, ero on ollut mielessä monta kertaa, kun ikääkin on 40v niin haluisin naisen jonka kanssa ajatukset ois samalla tasolla.
Onko kohtalotovereita, mikä neuvoksi?
Mies ei halua vaihtelua. Olen ehdottanut vaikka mitä mutta ei halua mitään uutta. Eilen oli seksiä ja tänään olisi siihen mahdollisuus illalla mutta mies sanoi jo ettei halua. Sille riittää se kerta viikossa.