Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko nähneet sen silmälasimainoksen, jossa mummo saa uudet lasit ja ilme kirkastuu heti! Paitsi sitten kun huomaa minkänäköinen pappa hänellä on ollut koko ajan vierellään.. =(

Vierailija
28.03.2018 |

Sitten mummo pakkaakin kamat, muuttaa muualle ja jättää papan murehtimaan yksin..

Sellaisen mainoksen saa tehdä, mutta entä jos roolit vaihdettaisiin? Pappa näkisi viimeinkin millainen haahka siinä vieressä istuu!! Jaiks! Arvatkaa millainen #metoo- huuto siitä nousisi, jos mainoksessa mies lähtisi lätkimään kun vaimo onkin muuttunut rumaksi...

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tulee siitä mainoksesta paha mieli. Varmaan hauskaksi tarkoitettu, mutta säälifiilishän siitä nousee. Oliko siis hyvä vai huono mainos? Tietty jäi mieleen... mutta aika huonolla tavalla.

Vierailija
22/50 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle kävi noin ihan konkreettisesti. Sain uudet lasit ja heti kun tulin kotiin piti tietysti päästä katsomaan peilistä,miltä näyttää.

Kun näin itseni pitkästä aikaa kunnolla peilistä,pääsi kyllä ihan oikeasti:"Hyi vit** miten ruma"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos on julma, mutta hyvin osuva.

Vierailija
24/50 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, mummuhan palaa takaisin siinä jatko-osassa. Oli vissiin katsonut peiliin siinä välissä :D

Vierailija
25/50 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten mummo pakkaakin kamat, muuttaa muualle ja jättää papan murehtimaan yksin..

Sellaisen mainoksen saa tehdä, mutta entä jos roolit vaihdettaisiin? Pappa näkisi viimeinkin millainen haahka siinä vieressä istuu!! Jaiks! Arvatkaa millainen #metoo- huuto siitä nousisi, jos mainoksessa mies lähtisi lätkimään kun vaimo onkin muuttunut rumaksi...

Se huuto nousee vaan sun korvien välissä uli-hyvä. Hauska se olisi toisinkin päin. Ei ole mainostajan vika jos olet huumorintajuton. 😂

Vierailija
26/50 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan kamala! :(

Mutta #metoo ei liity siihen mitenkään!

Vierailija
27/50 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle kävi noin ihan konkreettisesti. Sain uudet lasit ja heti kun tulin kotiin piti tietysti päästä katsomaan peilistä,miltä näyttää.

Kun näin itseni pitkästä aikaa kunnolla peilistä,pääsi kyllä ihan oikeasti:"Hyi vit** miten ruma"

Apua! Nauroin ääneen! 😂 Sori! 😬

Vierailija
28/50 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jotenkin tulkinnut mainoksen niin, että mummo ei enää tunnista puolisoaan. Näin voi käydä tosielämässä dementoituessa; vanhus ajaa puolen vuosisadan ajalta tutun rakkaan kumppaninsa kirkuen asunnosta ulos, kun muistikuva tästä onkin yhtäkkiä ajalta, jolloin puoliso oli 20-vuotias. Mitä tuo vanha ukko täällä tekee, apua!

Vierailija
29/50 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono mainos. Pitäisi olla niin, että rakastuisi elämänkumppaniinsa vielä enemmän.

Tuollainen nyrpistely ei ole hyvästä.

Vierailija
30/50 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi on sairaus.

Vierailija
31/50 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun mummo jätti papan. Nyt mulla on paremmat mahikset saada pappa itselleni.

Vierailija
32/50 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun mummo jätti papan. Nyt mulla on paremmat mahikset saada pappa itselleni.

Sori, mut mummo palasi papan kanssa tanssimaan.

Vierailija
33/50 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sen mummon lasit sumenee, se pappahan on komea. Huonoa mainosta laseille.

Hopeakettu?

Vierailija
34/50 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli silti vain kompromissi. Pappa suostui pitämään aurinkolaseja sisällä (ettei mummon tartte kattella papan rumia silmiä), niin mummokin suostui sitten jäämään.

Vierailija
35/50 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja julma mainos. Ei siinä mitään hauskaa. Miks ei se ois voinut vaikka nähdä sen papan entistä komeampana.

Vierailija
36/50 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullinen mainos...pappa jää yksin.

Mutta ohi aiheesta: se Oikotien mainos , missä on se karmiva musiikki " aika on" , on aivan sietämätön. Ärsyttää sekin, kun selvästi mies tekee kaikki päätökset.

Vierailija
37/50 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kustannuksella voi tehdä vaikka mitä. Toinen mainos on se oikotie kun nainen paiskoo miehen tavaroita ja vaatteita ikkunasta! Jos sen asetelman kääntäis niin tulis kyllä vihaista palautetta.

Vierailija
38/50 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummollahan on ollut vuosien ajan niin huono näkö ettei ole huomannut papan vanhentuneen... samalla myös on vähän mummon muisti heikentynyt.,

Nähdessään uusilla laseilla selvästi, hän säihkähtää vanhaa miestä.

Mummo kyllä palaa takaisin ja on onnellinen pappansa kanssa.

Vierailija
39/50 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli silti vain kompromissi. Pappa suostui pitämään aurinkolaseja sisällä (ettei mummon tartte kattella papan rumia silmiä), niin mummokin suostui sitten jäämään.

Mä luulen että sillä papalla on glaukooma, jonka oireena on häikäisy. Mun pappa piti myös koko ajan aurinkolaseja siitä syystä.

Vierailija
40/50 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tosiaan ole nähneet sitä jatko-osaa? Ei se mummeli pappaansa hylännyt, palasi heti alkujärkytyksestä toivuttuaan.