Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä av-kastia olet? asiallinen vai provonkeksijä?

Vierailija
20.04.2006 |

mulla vaihtelee. olen asiallinen, empaattinenkin mutta toisinaan pääsee piru irti ja tulee ihan tahallaan loukattua toisia sekä joskus rakentelen mukavia trolleja aikani kuluksi:)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin ikävä ajankulu. Minä olen aina asiallinen, vaikka kuinka ärsyttäisi.

Vierailija
2/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen kirjoittanut isoilla kirjamilla jollekin idiootille, joka vähättelee esim. vammaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en koskaan ilman _oikeaa_ syytä kirjoita pahasti kellekään. Jos minulle v*ttuillaan, v*ttuilen takaisin.

Vierailija
4/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan joskus on kyllä pakko hiukan kärjistää jotain pointtia että varmasti menee jakeluun.

..mutta yleensä mä olen täällä joipa kiltimpi kuin irl. mä olen aika hyväntahtoinen ihminen ja mielelläni näen ihan vaivaa jeesatakseni muita. olen ollut kuitenkin huomaavinani että sellaista ei yleisesti pidetä viisaana. joten pidän livenä kynttilää vakan alla ja oon kiva sitten aaveella.

Vierailija
5/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En provoile. Enkä ilkeile. Enkä hauku muita tms.

Vierailija
6/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saatan joskus vastata hieman pirullisesti!!!

yleensä kyllä koitan olla asiallinen!!!

Vierailija
7/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ikinä hauku tai väheksy, en ole kenellekään ilkeä, koska aina pahoitan mieleni jos luen ilkeilyä enkä siihen ota osaa. Yritän auttaa jos voin, vaikka olen kyllä huomannut että on se nii-iin helppoa neuvoa toista... en minä oikeasti niin viisas ole!

Vierailija
8/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta välistä kyllä siihen tyyliin vastaan. Jos aloitus on mielestäni selkeä provo tai täysin älytön, kirjoitan vastaukseksi millon mitäkin. Samoin jos jostain keskustelusta syntynyt oikein herkullinen riita, pakkohan siihen on kirjoittaa jotain provosoivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan