Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoko ihmiset kotona koko ajan viiniä kuten salkkareissa?

Vierailija
28.03.2018 |

Aina viinilasi kädessä ja lisää vaan pullosta lirisee.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tissuttelen iltaisin aika usein. Kulutusmäärien puolesta olen suurkuluttaja, vaikka en koskaan ole selvästi juovuksissa, en harrasta ollenkaan humalajuomista tai ns. juhlimista. En tiedä kuinka yleistä on.

Vierailija
2/29 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään, mutta oon kiinnittänyt huomiota ihan samaan asiaan. Antaa nuorille ihmiselle ihan vääränlaista elämänmallia. Nuo salkkarien naikkosethan olisi oikeesti tuolla käyttömäärällä jo alkoholin suurkuluttajia. Viiniä iloon, viiniä suruun, viiniä ruuan kanssa ja viiniä ilman mitään syytä. Johan toi viini menettää merkityksensä ihan täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti tuommoisella käytössä Monica ja Camilla on maksakirroosipotilaita jo muutamassa vuodessa. 

Vierailija
4/29 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä siitä äänestä, kun viini lirisee lasiin.

Vierailija
5/29 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareista en tiedä, mutta monissa ohjelmissa olen tätä ihmetellyt. Itse olen kotihiiri pahimmasta päästä, mutta en kuitenkaan koskaan esim kuuden aikaan arki-iltana uskaltaisi ottaa viiniä, koska ikinä ei tiedä, jos pitääkin vielä esim lähteä kauppaan tai kuskaamaan lapsia jonnekin. Ilmeisesti toiset elävät siellä kotinurkissa vielä tiiviimmin tai eivät aja autolla tai sitten ajavat siitä huolimatta, että ovat juoneet. 

Vierailija
6/29 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Se on eurooppalaista kulttuuria.

Vierailija
7/29 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehtaisin tuhlata ylihinnoitelluihin alkon viineihin, niin kyllä sitä menisi puoli pulloa illassa.

Saksassa asuessani 3 eurolla sai pullon viiniä, mikä maksaa täällä 10 euroa.

Nykyisin ehkä kerran kuussa ostan pullon.

Vierailija
8/29 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Salkkareissa näytellään hupsu rakas. On fiktiota.

Vierailija
9/29 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salkkareista en tiedä, mutta monissa ohjelmissa olen tätä ihmetellyt. Itse olen kotihiiri pahimmasta päästä, mutta en kuitenkaan koskaan esim kuuden aikaan arki-iltana uskaltaisi ottaa viiniä, koska ikinä ei tiedä, jos pitääkin vielä esim lähteä kauppaan tai kuskaamaan lapsia jonnekin. Ilmeisesti toiset elävät siellä kotinurkissa vielä tiiviimmin tai eivät aja autolla tai sitten ajavat siitä huolimatta, että ovat juoneet. 

Kauppa on 150 metrin päässä. Julkisilla tai taksilla pääsee minne täytyy, jos ei ole ajokunnossa. Ei nyt kyllä tosin tule yhtään tapausta mieleen jossa käytännössä mun olisi täytynyt yllättäen lähteä kotoa niin, että juomisen takia en ole ollut ajokunnossa ja siksi pitäisi valita julkinen.

Vierailija
10/29 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti tuommoisella käytössä Monica ja Camilla on maksakirroosipotilaita jo muutamassa vuodessa. 

Herramunjee kun suomalainen kauhisteleva ja moralisoiva alkoholipolitiikka on uponnut kansalaisiin. Ei maksakirroosi parista päivittäisestä viinilasillisesta kyllä tule muutamassa vuodessa eikä edes koko elinaikana.

Nää on samanlaisia väitteitä kuin, että kannabis johtaa kovempiin huumeisiin tai psykoosiin. Maailmanlaajuisesti kumottujen "porttiteorioiden" jälkeenkin jengi jaksaa pelotella ja kauhistella.

Vierailija
11/29 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä jotha hankkii hanaviinin ja juo sen pikku hiljaa viikon parin sisään.

Vierailija
12/29 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Salkkareissa näytellään hupsu rakas. On fiktiota.

Kultapieni, hupsirakas, hanipöö. Ihania nämä kommenttisi. NOT.

Vierailija
13/29 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareissa on paljon juoppoja.

Vierailija
14/29 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pidetään myös kahvia pannussa pöydällä ilman keitintä,kyllä jäähtyisi vauhdilla.

Vierailija
15/29 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet suomalaiset naiset kehittävät alkoholismin juuri aloittamalla näillä "ruuan"kanssa viineillä.Koko ajan pienessä hönössä.

Vierailija
16/29 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit ihmiset liikkuu muulla tavoin kuun automla

Vierailija
17/29 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään, mutta oon kiinnittänyt huomiota ihan samaan asiaan. Antaa nuorille ihmiselle ihan vääränlaista elämänmallia. Nuo salkkarien naikkosethan olisi oikeesti tuolla käyttömäärällä jo alkoholin suurkuluttajia. Viiniä iloon, viiniä suruun, viiniä ruuan kanssa ja viiniä ilman mitään syytä. Johan toi viini menettää merkityksensä ihan täysin.

Eikä ole ainoa tv-sarja, jossa näin on. Itse olen jo parin viinilasin jälkeen nousuissa, tuolla menolla taas olisin joka päivä kännissä.

Vierailija
18/29 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tissuttelen iltaisin aika usein. Kulutusmäärien puolesta olen suurkuluttaja, vaikka en koskaan ole selvästi juovuksissa, en harrasta ollenkaan humalajuomista tai ns. juhlimista. En tiedä kuinka yleistä on.

Paljonko illassa juot?

Vierailija
19/29 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Se on eurooppalaista kulttuuria.

Alkoholismistakin tulee fiiniä, kunhan se tehdään "eurooppalaisen kulttuurin" mukaisesti 😂

Vierailija
20/29 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toleranssi kasvaa ajan kanssa, eli sillä ei ole merkitystä sinällään humallutko vai et, jos kuitenkin ylität suositusmäärät. Elimistöösi kehittyy hiljalleen riippuvuus alkoholiin ja maksa on kovilla, vaikka et selvästi humalatilaa kokisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä