Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

21 v. pikkusiskoni kaveri on raskaana, pelkkä yo, nyk. hanttihommien tekijä

Vierailija
20.04.2006 |

ja ei vakavasti otettavaa suhdetta. Onnee vaan..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kaksinhuoltajat?

Vierailija
2/12 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja ei vakavasti otettavaa suhdetta. Onnee vaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin yo, hanttihommien tekijä ja 21-vuotias kun tulin raskaaksi. Nyt olen 32-vuotias, naimisissa tämän saman miehen kanssa, jolle nuorena tulin raskaaksi ja kahden ihanan lapsen äiti. Pihassa on kaksi uudehkoa autoa ja kotimme on itse pari vuotta sitten rakennettu 2-kerroksinen omakotitalo. Olen opiskellut sittemmin itselleni yliopistotutkinnon ja omaan vakituisen, hyväpalkkaisen työn. Olen erittäin onnellinen ja katson saaneeni elämässäni kaiken mitä ikinä olen toivonutkaan.

Lähtökohdat voivat olla surkeita, mutta lopputulos ei välttämättä ollenkaan....

Vierailija
4/12 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin tytsi jättäytyy vielä työttömäksi ja ei taatusti enää kouluttaudu, jos vaan seuraa muita perheenjäseniään.. ap

Vierailija
5/12 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan olla korkeakoulututkinnon suorittanut tai mieluummin tohtori. Töissä pitäisi olla esimiesasemassa tai hyväpalkkaisessa asiantuntijatehtävässä. Sitten saa saada lapsia.

Vierailija
6/12 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut sitten töitä niska limassa ja naama kateudesta vihreenä. Eikö vehkees toimi vai mikä on?

Vierailija
7/12 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo puitteet estä häntä olemasta hyvä äiti!

Vierailija
8/12 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä jyssäys

Raskaana oloon ja äidiksi tuloon ei tarvita muuta kun terveet vehkeet itellä ja MIESpuolisella kumppanilla, ei siinä oppiarvoja kysellä

Voi helvetti että tällainenkin avaus tänään

Vierailija
9/12 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa samanlaiselle katkeroituneelle paskakasalle kuin mun isosiskoni on... Minun siskoni on aina vähätellyt minua (ja sama jatkuu entisestään pahentuneena...) ilmeisesti kateuksissaan. Itselläni on kyllä korkeakoulututkinto ja paljon muuta koulutusta, mutta vakihommaa en ole onnistunut saamaan kovasta yirtyksestä huolimatta. Tämä ilmeisesti oikeuttaa siskoa vähättelemään minua ja tietty katkeroituneena vanhapiikana kadehtii ihanaa lastani (enkä ole edes yh; sama ukko on ties kuin monetta vuotta).

Vierailija
10/12 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole kuin peruskoulu käytynä. Lapsen isästä ei tietoa, tuli " tuliaisena" ulkomailta. Hänelle toivon kuitenkin kaikkea hyvää ja tiedän hänellä olevan tukena oma perhe ja ystävät!

Vierailija
11/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vain pääpiirteittäin! Hyvä me ;) Halpamainen olet ap, kun täällä moitit, et taida kovin onnellinen olla itsekään?

Vierailija
12/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei käy päinsä, että äiti ihminen opiskelisi. Tai menisi töihin. Kyllä se on kamalaa, kun ihmiset tekevät lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän