Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihailun kohteeni sai ihailustani jonkinlaisen itsetuntoboostin

Vierailija
28.03.2018 |

Olen nuorehko mies ja ihastuin yhteen työpaikkani viisikymppiseen naiseen, joka oli jopa ikäistään vanhemman näköinen (se ei tosin haitannut itseäni lainkaan - päinvastoin). Hän pukeutui joihinkin kuluneisiin ja nuhjaantuneisiin 90-luvun vaatteisiin ja näytti aina jotenkin tosi väsyneeltä ja uupuneelta.

Näin hänessä sen upean, naisellisen naisen sen hieman väsyneen kuoren alla, eikä se väsymyskään minua häirinnyt - hän oli lähinnä entistäkin viehättävämpi ja jotenkin hellyttävä. Sitten tosiaan ihastuin häneen ja huomasin, että hän alkoi satsatakin yllättäen ulkonäköönsä. Hän muuttui noin kymmenisen vuotta nuoremman näköiseksi, itsevarmaksi, ryhdikkääksi, pirteäksi ja se kauneus pääsi hänessä esille.

Mutta mitä kävikään? En minä saanut häntä itselleni edes lainaksi, vaan se hänen liittonsa mieheensä ilmeisesti vain vahvistui. Minusta imettiin se ihailu "kuiviin" ja mä jäin kehnona kilpakosijana lehdelle soittelemaan. Olen hieman katkera. Miten tästä eteenpäin? En tiedä...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö ap, että ihastuminen voi parantaa pariskunnan seksielämääkin? ;)

Vierailija
22/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi hän olisi velkaa sinulle siitä että kuolasit? mikä syy katkeruuteen? haloo hänellä on mies.

Hän antoi ymmärtää, muttei ymmärtänyt antaa. Klassista.

Sitä kutsutaan flirtiksi. Se piristää, sinä ihastui -hän ei!

Ota huomioon että hänellä on kumppani, jota ei pettänyt. Ei teillä ole ollut mitään välillänne.

Jos seuraat ihmisiä ympärilläsi niin huomaat että on ihmisillä on erilaisia kausia. Kuulostaa pahalta että sinä oikein etsit naisia joilta saatat saada, näitä hiomattomia timantteja. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä he sitten ihastuivat uudelleen toisiinsa. *huokaus* Itse en tiedä, oliko siinä naisen puolelta mitään tunteita mukana, ehkä hän vain flirttaili lämpimikseen.

Vierailija
24/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä he sitten ihastuivat uudelleen toisiinsa. *huokaus* Itse en tiedä, oliko siinä naisen puolelta mitään tunteita mukana, ehkä hän vain flirttaili lämpimikseen.

Oli, mutta sen ei ole väliä.

Vierailija
25/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi hän olisi velkaa sinulle siitä että kuolasit? mikä syy katkeruuteen? haloo hänellä on mies.

Hän antoi ymmärtää, muttei ymmärtänyt antaa. Klassista.

Sitä kutsutaan flirtiksi. Se piristää, sinä ihastui -hän ei!

Ota huomioon että hänellä on kumppani, jota ei pettänyt. Ei teillä ole ollut mitään välillänne.

Jos seuraat ihmisiä ympärilläsi niin huomaat että on ihmisillä on erilaisia kausia. Kuulostaa pahalta että sinä oikein etsit naisia joilta saatat saada, näitä hiomattomia timantteja. Yök.

Ei minua kiinnosta liian trimmatut, omahyväiset naiset.

Vierailija
26/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli, mutta sen ei ole väliä.

Siis tarkoitan, että oliko minua kohtaan tunteita. En usko. Koska lopputulema. Mrrph.

Vierailija
27/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sentään :( Auttaisiko tässä yhtään vanhemman naisen puoli asiasta. Minä siis olen viiskymppinen nainen, eronnut, ikäistäni nuoremman näköinen ja oloinen. Olen aivan järjettömästi ja korviani myöten ihastunut parikymppiseen mieheen. En tiedä hänen tunteistaan eikä niistä ole puhuttu - hän on kanssani paljonkin tekemisissä, ja voisin sanoa, että suhteemme on lämmin, mutta täysin platoninen. Vaikka heitämme välillä aika uskaliastakin juttua, en voisi kuvitellakaan kertovani hänelle omista tunteistani saati yrittää mitään ystävällistä olalle taputtamista intiimimpää. En sitäpaitsi usko, että hän oikeasti olisi minusta kiinnostunut - olenhan minä niin paljon vanhempi kuin hän. 

Mutta tuo oma ihastumiseni ja häneltä saamani mukava huomio on kohottanut itsetuntoani ja saanut minut piristymään. Vaikka tosiaan olen ennestäänkin aika nuorekas, olen alkanut kiinnittää tämän myötä enemmän huomiota ulkonäkööni ja olemukseeni. Olen laihtunut hieman ja alkanut jopa meikata. Se taas on saanut aikaan sen, että enemmän ikäiseni miehet ovat alkaneet kiinnittää minuun huomiota, ja sen myötä seksielämänikin on piristynyt. En tosiaankaan ole naimisissa enkä edes vakisuhteessa, mutta käyn toisinaan treffeillä ja niiden seurauksena joskus tapahtuu muutakin. 

Minä en tiedä, mitä sinä olet tälle ihastuksesi kohteelle kertonut ja tietääkö hän oikeasti tunteistasi, mutta voi olla, ettei hän uskalla edes ajatella, että teillä voisi oikeasti olla jotain, mutta hän on kuitenkin saanut ihailustasi boostia itsetunnolleen, ja sillä taas on ollut hyvä vaikutus hänen parisuhteeseensa. Enkä minä tiedä, mitä sinun pitäisi nyt tehdä. Ehkä voisit kertoa hänelle tunteistasi, jos et ole niistä kertonut. Joko hän on nyt oikeasti onnellinen miehensä kanssa, jolloin sinun ei auta kuin vetäytyä, tai hän ei usko sinun tunteisiisi, jolloin sinulla voisi, ehkä voisi olla mahdollisuus. En kuitenkaan usko, että hän on sinua tahallaan vedättänyt tai käyttänyt hyväkseen - mutta sen voin sanoa, että kyllä tällaisen vanhan tantan mieltä nuoren miehen huomio aina hivelee. Siinä me emme eroa nuorista naisista ollenkaan :) 

Vierailija
28/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö vain voisi olla iloinen, että sinulla oli positiivinen vaikutus hänen koko elämäänsä? Jos oivallat tämän, se tuo sinullekin paljon enemmän iloa kuin yksi pano.

Vierailija
29/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sellasta.

Vierailija
30/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haet kaupasta kilon kymppi-mämmiä ja pistät suun makiaks! Glod pask! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä