Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi päätellä että työkaveri ihastunut?

Vierailija
28.03.2018 |

Kyseessä naimisissa oleva mies ja itse olen eronnut. En halua kuvitella liikoja mutten välillä tiedä miehen motiiveista. Pitää minuun paljon yhteyttä. En halua ruokkia hänen mahdollista ihastumistaan.
Onko jotain mistä voisi päätellä onko kyseessä pelkkä kaveruus?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin miesystävääni ihastunut 1,5 vuotta ennen kuin bileissä sitten pusuteltiin ja sen jälkeen viesteissä tuli ihastuminen ilmi. Mies ei ollut huomannut mitään enkä ollut voinut näyttääkään ihastumista, kun olin naimisissa tuolloin.

Vierailija
2/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihastunut. Anna olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda.

Vierailija
4/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa on ainoastaa se, että näet sitä ihan kaikessa mitä hän tekee ja sanoo, koska luulet hänen olevan ihastunut.

Vierailija
5/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että seuraavissa firman bileissä mies kertoo tunteistaan. En ymmärrä miksi pitää yhteyttä sinkkunaiseen jos ei ole kiinnostunut? Vaikka kuinka hyvin tulisi juttuun.

Vierailija
6/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että seuraavissa firman bileissä mies kertoo tunteistaan. En ymmärrä miksi pitää yhteyttä sinkkunaiseen jos ei ole kiinnostunut? Vaikka kuinka hyvin tulisi juttuun.

Ihan varoiksi?

Vierailija
7/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ruokkii sitä yhteydenpitoa?

Vierailija
8/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain mistä voisi päätellä ettei kyseessä ole pelkkä kaveruus?

Vierailija
9/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa: Katselette toisianne pöydän yli kokouksissa,näet hänen katseestaan että katsoo sinua erilailla tai pidempään kun muita, tiedät kyllä mitä tarkoitan. On yhteydessä muistakin kuin suoranaisista työasioista,niin kuin onkin jo ollut. Huomaat kyllä.