Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä on oireillut korvatulehdus?

Vierailija
28.03.2018 |

Tosi sairas olo on yhä, la alkoi tauti kurkun ja rintakehän kutinalla, su meni lämpöillessä ja palellessa kunnes su-ma välisenä yönä palelin parin täkin ym alla ja aamulla 05 mittarissa olikin liki 39 astetta. Ihan koomassa ma-pvä ja lämmön sahailua kuten su ollut myös ma-ti ja aivan armotonta räkäisyyttä, yskimistä ja iho ihan karrella turistamisesta. Nielunvilj ja crp otettu eilen aamulla hoitajan lähetteellä, mutta nyt varasin työterv.lääkärille ajan koska tämä tukkoisuus ja väsymys on aivan erilaista kuin yleensä flunssissani (plus tuo kuume) ja vasen korvakäytävä tuntuu jotenkin tosi oudolle.
Pääsiäispyhätkin tulossa..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireilee siten että korva on kipeä.

Vierailija
2/3 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aina sama kaava, tosin nyt ei onneksi moneen vuoteen (kop-kop maalamatonta puuta).

Mutta siis aina alkaa niin, että huomaan vasemman korvan kuulon madaltuneen, ja on ikään kuin tukossa. Sitten alkaa pieni juiliminen joka noin tunnissa-parissa yltyy helvetinmoisesksi säryksi.

Yleensä en ehdi tehdä oiken mitään, kun muutaman tunnin kuluttua POKS ja mätä alkaa vuotaa. Aina sama kaava. Lääkäri sitten kiukuissaan että miksi en tullut aikaisemmin, mutta usein en ihan oikeasti edes ehdi ennenkuin puhkeaa! Ja tiedän, kuulo huonontunut vas korvasta mutta minkäs teet? Nyt onneksi siis ollut hiljaa jo pitkään.

Tämä alkoi minulla alle 2-vuotiaana kun minut löydettiin hukkuneena mutta saatiin elvytettyä. Siitä alkoi äitini mukaan korvatulehdus kierre, joka vaivasi koko lapsuuden, laantui hieman nuoruusiässä ja nyt siis ollut hiljaa.

Lisäksi lapsuudenkodistani ei hevin lääkäriin lähdetty! Särki mikä särki, kyllä se aikanaan ohikin meni! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei särkenyt korvia, vaan aina makuuasennossa kuului sellainen jumputus korvissa. Menin  viikon päästä lekuriin, niin välikorvan tulehdus molemmissa korvissa oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme