Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaarina ei saanut ruokaa 4h lennolla: " se oli järkyttävää"

Vierailija
27.03.2018 |

https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201803272200838958_u0.shtml

Jos ei ymmärrä tilata etukäteen ruokaa itselleen, eikä kertakaikkiaan pärjää 4h ilman, niin ihan itseään saa syyttää! Taas aivan naurettavasta asiasta pitänyt mennä ruikuttamaan iltalehdelle. Myötähäpeä on valtava.

Kommentit (340)

Vierailija
21/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki pärjää syömättä puolta päivää. ihmisillä voi olla esim. diabetestä, suolistosairauksia tai herkkä ruoansulatus ja syömisen on tapahduttava tasan tarkaan X väliaijoin että ei tule huono olo.

Niinpä. Itsellekin tulisi huono olo Mount Everestin huipulla. En ole käynyt, enkä ajatellut kiivetäkään.

Vierailija
22/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki pärjää syömättä puolta päivää. ihmisillä voi olla esim. diabetestä, suolistosairauksia tai herkkä ruoansulatus ja syömisen on tapahduttava tasan tarkaan X väliaijoin että ei tule huono olo.

Silloin varmaankin tilaa aterian etukäteen jos on noinkin tarkkaa.

Ja

"Finnairin mukaan kyseisen lennon aikana tuoretuotteet olivat valitettavasti päässeet loppumaan, mutta muun muassa antipastolautasia, nuudeleita ja pähkinöitä oli saatavilla koko lennon ajan."

Että nälkää ei Kaarinankaan olis tarttenut nähdä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaahh... kuinka hyviä nuudelit voisivatkin olla lentokoneessa. Sipsit ja pähkinäät aaah. Uuh... seksikästä luettavaa. Minun edellinen lento oli kyllä hyvä mutta kyllä media on ihmiskunnan syöpä.

Vierailija
24/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä varten tuollaisilla ihmisillä on omat eväät

Vierailija
25/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyny pidemmillä _luennoilla_, eikä niillä tarjottu edes pullakahveja. Törkeää! Vieläkin ihmettelen, miten elän nykyään.

Vierailija
26/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarina pelasti juuri päiväni. 😂

Vierailija
27/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarina alapeukuttanut aloitusta :D

Vierailija
28/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskot oikeasti, että esim. diabeetikoilla ei ole käsimatkatavaroissaan eväitä tuon turvaamiseksi? Helsingin lentokentältä saa turvatarkastuksen jälkeen vielä monenlaista välipalaa mukaan. Ja sieltä koneestakin olisi tuon uutisen mukaan voinut edelleen ostaa mm. pähkinöitä.

En todellakaan kehtaisi valittaa tuollaisesta iltapäivälehteen, mutta edelleen minua ihmetyttää toimituksen julkaisupolitiikka. Miksi he edes tekevät tällaisesta uutisen?

Vierailija
29/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se oli todella kauheaa, aivan järkyttävää, Kaarina kuvailee."

Tästä on kyllä vaikea enää panna paremmaksi.

Vierailija
30/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina naurattaa salaa, kun vatsan ultraäänitutkimukseen tulevien on pitänyt paastota vähintään neljä tuntia, aamulla tulevat tietysti ovat paastonneet yön yli. Ne ylilihavat 130kg+ aina valittaa, kuinka otti paasto koville ja kuinka maha jo huutaa ruokaa ja kuinka pitää äkkiä päästä syömään... nää tyypit eläisi vaikka kuukauden niillä vararasvoillaan, kyllä siis muutama tunti pitäisi pärjätä. Mutta sehän se taitaakin olla syy siihen lihomiseenkin, kun ei kestä muutamaa tuntia syömättä ja sitten onkin jo niin nälkä, että pitää vetää puoli jääkaappia kerralla.

Vierailija
31/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla oli vain pähkinöitä ja sipsejä... :)

Vierailija
32/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon käyny pidemmillä _luennoilla_, eikä niillä tarjottu edes pullakahveja. Törkeää! Vieläkin ihmettelen, miten elän nykyään.

Sama. Seuraavan kerran, kun menee taas jopa koko työpäivä niin, etten ehdi pitää lounastaukoa, soitan Kia Kilpeläiselle!

Vierailija
33/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollaset kaarinat ei pärjää arkielämässä muutenkaa. kaikki on vaikeeta imurista kaupassa käyntiin. koko aika valittaa särkyjä naapureille ja kavereille. toi kuuluu siihen ihmisryhmään mitä mä en tuu koskaan ymmärtää.

Vierailija
34/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems ❤️

Ole Kaarina ens kerralla järkevä ja ota omat eväät mukaan. Juomia lukuunottamatta saat ne kaikki tullista läpi. Mulla on esim usein mukana oma kunnollinen kanasalaatti. Tasan on parempaa kun lentokoneruoka. Punkun voi ostaa sit koneesta

Vierailija
35/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella järkyttynyt! Ja kauhuissani. Jotenkin hurjaa, että ne etukäteen ruokansa tilanneet ja maksaneet saivat ateriansa, mutta Kaarina ei. Miten voidaan ihmiselle tehdä noin?

No mutta tottahan Kaarinankin olisi pitänyt saada ruokaa, vaikka ei ollut tilannut sitä eikä maksanut siitä...niinku kaikkien muidenkin jotka eivät olleet siitä maksaneet....eiku...

Voi luoja taas tätä someitkua.

Vierailija
36/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön töissä lounaan klo 11, sitten juon iltapäivällä kupin kahvia ja syön hedelmän jos on nälkä. Kotona ehdin syömään jotain puoli viisi. Arvelisin, että kestäsin saman ajan lentokoneessakin. Eikä se kahvikaan ole välttämätön.

Vierailija
37/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi voi herran jestas. Jos on oikeasti kamala nälkä, niin kyllä ne pähkinät ja sipsitkin kelpaavat paremman puutteessa. Ikävää tietysti jos joku sapuska loppuu kesken, mutta ei se nyt mikään katastrofi alle 5 h lennolla ole, vaan pieni vastoinkäyminen josta normaali aikuinen selviää ilman traumoja.

Vierailija
38/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan syödä ennen lentoa, itse en kaipaa lennolla ruokaa. Neste riittää ja se on vesi. 

Vierailija
39/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua Kaarina?

Vierailija
40/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään Kaarina! Kyllä nyt oli traumaattinen kokemus! Kai olet jo hakenut kriisiapua? Me muut nauretaan makeasti kustannuksellasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan