Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko teistä muista mitenkään masentavalta ajatukselta että saisitte vakituisen työn ja olisitte siinä loppuelämän?

Vierailija
27.03.2018 |

Mielummin vaikka pätkätöitä kuin tuota?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo, amiksen toisella vuodella, linjalla joka menettelee, mutta jolla on vaikea nähdä itsensä työskentelemässä. Ahdistaa ajatus elämästä, joka olisi töissä olemista ja lepäämistä töiden takia.

Ei ole mitään hajua että mitä elämällä pitäisi tehdä, mutta jotain kuitenkin ettei ole luuseri väliinputoaja. 

We've all been there. Onneksi sen saa itse päättää mihin paperiin nimensä iskee.

Vierailija
22/30 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu. Haen pelkästään pätkätöitä, koska pelkään, että jos saisin vakipaikan, en uskaltaisi lähteä siitä vaikka miten alkaisi tympimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on masentavaa ajatella, että en enää koskaan saa vakityöpaikkaa. Tai mitään työtä. Loppuelämän työttömyys olis todella kamalaa.

Pahalta näyttää. 5kk työttömyyttä takana, 50v.

Olemme saaneet vakituisen työttömyyden ja olemme siinä luultavasti loppuelämämme.

Terv. työtön 51 v.

Vierailija
24/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, mutta silti minulla on tarkkoja lyhyen & pitkän ajan tavotteita. Tällä hetkellä pyöritän yhtä yritystä, jonka laajennus on kesken. Laajennuksen valmistuttua annan ohjat muille, ja aloitan uuden yrityksen. Vastuu ja asioiden tekeminen on oikeaa onnellisuutta.

Vierailija
25/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan.

Vierailija
26/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saa vakityön, huomaa usein muuttuneensa kertaheitolla haluttavaksi työntekijäksi kaikkien silmissä, ja on helppo vaihtaa paikkaa.

Ei ollut minulle helppoa. 2000-luvun alussa hain kolme vuotta uutta työtä, vaikka olin vakipaikassa. Enkä todellakaan kurkotellut kuuta tai yrittänyt hakea paikkoja, joihin en ollut pätevä.

Vierailija
27/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin mukavuudenhaluinen että toivon että saan olla tässä samassa työpaikassa mahd pitkään. Ahdistaa ajatuskin että pitäisi lähteä hakemaan töitä. T: samassa työssä kohta 11 vuotta

Vierailija
28/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta vakityötä takana. Toivottavasti saman verran edessä,

Vierailija
29/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on virka. Ehkä hieman tylsää, aiemmin pätkätöissä se pätkän loppuminen usein tarkoitti hetken taukoa ja uusia tuulia (mulla ei ollut taloudellisesti hätää, vaikka olisinkin hetken työttömänä). Mutta jos tää masentaa, se johtuu siitä että johto on syvältä, ei vakityöstä itsestään. 

Vierailija
30/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Sain vasta 33-vuotiaana vakityöpaina. Pidän työstäni paljon ja aion olla tässä eläkeikään asti, jos vain mahdollista. Tosin olen jo pari kertaa vaihtanut hieman työnkuvaa firman sisällä. Se on mahdollista ja suotavaa. Mukava oppia uusia asioita muutaman vuoden välein.