Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun kaveri imettää 2v lastaan.

Vierailija
20.04.2006 |

Ei vaan saa aikaiseksi vierottaa. Ei ole vielä yhtään yötä synnytyksen jälkeen nukkunut kunnolla. Lapsi nukkuu vieressä ja nappailee tissiä pitkin yötä. Mies nukkuu sohvalla. En ymmärrä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 1v:n imetystä en ymmärrä.

Vierailija
2/7 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jotenkin se ällöttää ku on jo niin iso lapsi. Ja sit ottaa aivoon ku harvoin heillä käydään, niin tän äidin aika menee näissä imetystouhuissa. Mä sit olen varmaan vaan mustasukkainen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut, että monet paheksuu vähänkään isomman lapsen imettämistä. Olisin ehkä lopettanut aiemmin, mut kun oli lentomatka tiedossa vähän reilu vuoden ikäisenä, niin jatkoin sen yli. Sen jälkeen tein kesäteatteria ja lapsi oli tosi näppärä aina rauhoittaa nukkumaan imettämällä ja lopetin sit vasta kun esityskausi oli loppu. Aika pian kyllä huomasin, että lapsi alkoi nukkua öitä läpi ja se oli ihan siistii, vaikken koskaan yöheräämisistä erityisemmin kärsinytkään. Jos joskus vielä saan lapsen imetän varmaan vuoden ikäiseksi, tuttipullojen kanssa en viitsi alkaa pelata, en jaksa niitä keitellä ja pestä, sen verran laiska oon.

Vierailija
4/7 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en ota kantaa, onko soveliasta sen ikäistä imettää.

t. kolme vuotiaaksi tisua imenyt...

Vierailija
5/7 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettaminen toi äitiyteen. Ei ollut enää niin pehmeä olo kuin ennen, mutta eihän sitä voi loppuelämäänsä imettäkään.

Vierailija
6/7 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksivuotiaan imetys on kyllä tosi outoa.

Vierailija
7/7 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku imettää yli yksivuotiasta tai kaksivuotias käyttää vaippoja tai 1,5-vuotias ei kävele tai neljävuotias ei aja polkupyörällä ilman apurattaita tai kuusivuotias ei osaa lukea ja kirjoittaa. Tällöin vanhemmat eivät ole asettaneet lapsilleen tarpeeksi lujia rajoja ja opettaneet lapsiaan johdonmukaisesti.