Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ikinä kehtaisi kertoa tätä ajatusta kenellekään

Vierailija
27.03.2018 |

Niinpä kerron täällä.

Mulla on sisko, jonka kanssa ei olla kovin läheisiä. Hän oli nuorempana väkivaltaisessa suhteessa, vaikka meille muille mies vaikutti ihan unelmalta. Eron jälkeen kaikki selvisi meillekin ja vuosia vihattiin kaikki sitä miestä. Sen jälkeen on ollut muitakin miehiä, joista osa on ollut väkivaltaisia ja nyt hän on taas sinkku.

Tässä vuosien mittaan olen katsonut vierestä kun siskoni haukkuu kaikki läheiset pataluhaksi. Myös minun kimppuuni hän kävi sanallisesti kerran ja oli oikeasti tosi lähellä, etten vetänyt häntä turpiin.

Pikkuhiljaa minulle on kehittynyt sellainen ajatus, että ehkä kaikki ne miehet ei olis olleet ollenkaan väkivaltaisia ilman sitä provosaatiota.

Minusta ei ikinä uskoisi, että ajattelen näin, mutta kun on katsonut vierestä sitä touhua...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai entä jos vika onkin sinussa, kun näet väkivallan oikeutettuna ja reagoit itsekin väkivaltaisesti. Tällainen ajatus tuli mieleen. 

Vierailija
2/4 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kun en ole väkivaltainen luonnevikainen, niin reaktioni kumppanin provokaatioon ei ole väkivalta, vaan ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin kuin sinä provosoit täällä palstalla niin, että tekisi mieli opettaa?

Vierailija
4/4 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole reagoinut väkivaltaisesti! Sanoin, että olisi tehnyt mieli lyödä, mutta en tehnyt niin. Se on väkivaltaisen ja ei väkivaltaisen ihmisen ero.

Se mitä hän teki oli henkistä väkivaltaa. Minä poistuin paikalta ja myös taapero, jota hän minun lisäkseni haukkui. Tottakai siinä nousee tunteet pintaan, kun toinen huutaa kurkku suorana taaperolle.

Ap