Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko painon pudottaminen raskaana vaarallista?

Vierailija
27.03.2018 |

Siis olen 160cm pitkä. Paino ennen raskautta 60. Ennen normaali ruokavalio oli aamupalaksi 6leipää kaikki herkut päälle. Päivällä normi ruoka johon oon käyttänyt paljon voita,kermaa ja suolaa. Sit iltapäivällä taas 4 leipää, vanukasta ja suklaata, illalla Hesburger tai grilli. Teen fyysisesti raskasta työtä 7h/pvä. Plussasin kuukausi sitten ja aloin syödä terveellisesti. Aamulla puuron, päivällä kevyemmin, illalla maitotuotteita ja Välipalat hedelmiä. Tänään neuvolassa paino oli 53kg. Oli siis eka käynti ja jäikin sen jälkeen vaivaamaan tuo että onko painon putoamisella jotain haitta vaikutuksia? Ja joo tiedän että toi syöminen on ennen ollut ihan sairasta....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaarallista, jos pudotat painon vatsasi päälle.

Vierailija
2/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ei saa laihduttaa. Ajattele lastasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevan paino tipahtaa muutaman kuukauden sisällä.

Vierailija
4/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana kannattaa noudattaa diabetesuokavaliota, jossa joku 1800 kaloria. Laihdut sillä lopulta ja lapsesi saa parhaat mahdolliset lähtökohdat elämäänsä ja terveellistä ruokaa sinun kauttasi:) Onnea:)

Vierailija
5/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, sen sijaan on pakko lihottautua +20kg kuten suomimammat jotka ahmii kolmen aikuisen edestä

Vierailija
6/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysehän tässä ei ole siitä että mulla mielestäni olisi alunperinkään ollut tarvetta laihduttaa. Olen tyytyväinen kroppaani. Mitään kaloreita en ole laskenut. Halusin vain lapsen takia alkaa syödä terveellisesti, siis aloin ajatella muutakin kuin itseäni. Kysymys kuului onko PAINON PUTOAMINEN vaarallista. Kyllähän jokainen tietää että laihduttaminen on vaarallista. Ap

Vierailija
7/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaarallista. Mullakin on aina paino ensin pudonnut ja sitten lähtenyt nousuun. T: Neljän äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän