Naiset: millaisia kenkiä miehenne käyttää?
Millaisia kenkiä miehenne käyttää? Millaisia kenkiä haluaisitte miehenne käyttävän?
Olen tapaillut uutta miesystävää ja vaikka mies on muuten tyylikäs niin hänen kengistään en oikein välitä.
Kommentit (21)
Converset on jokapäiväisessä käytössä. Itsekkin käytän samaa merkkiä, joten ei ole valittamista. Ei sillä oikeastaan väliä ole minkälaisia kenkiä käyttää kunhan eivät aivan järkyttävän näköiset ole
Reinot, bootsit, spittarit, lenkkarit, turvakengät tai tennarit tarpeen mukaan.
Tavallisia? Tennareita, nahkaisia nauhakenkiä, juhlissa juhlakenkiä, retkillä maastokenkiä tai kumppareita, urheillessa lenkkareita...
Ymmärrän sinua, huonokuntoiset tai asuun sopimattomat kengät voi olla turn off.
Näillä keleillä minun mies käyttää pikkukorollisia nahkasaapikkaita.
Lenkkareita, kävelykenkiä ja loaferit enimmäkseen. Kumisaappaat kalastamassa. Lenkkarit aina kun vain tilaisuus sallii. Mutta miehen lenkkarit on hienoja. Ja kalliimpia kuin muut kenkänsä. Alk.300 e.
Olen jättänyt miehiä, jotka käyttivät "kusiluistimia", itkemään perääni. Selitys, nauhattomat nahkakenkiä, joissa hieman kantaa. YÖKS!
DC:n parit kengät ja Timberlandit taitaa olla. Ja sit kumpparit :D Ihan sama mulle mitä käyttää, paras se mistä ite tykkää. Häihin tietty jotain vähän parempaa kun tennarit!
Aikas monenlaisia. Kenkävalikoimansa on kymmenkertainen verrattuna omaani.
Asun mukaan käytössä.
Yleensä näillä keleillä maihareita. Keväällä ja syksyllä lenkkareita ja maihareita. Maihareita farkkujen kanssa ja lenkkareita verkkareitten ym. kanssa. Lenkkarit Niken eri mallin ja Vikingin goretexit. Juhlissa juhlakenkiä. Kesällä sandaaleja ja lenkkareita ja välillä pihalla crocseja.
Hiihtäessä monoja, luistellessa luistimia, hangessa lumikenkiä. Kesällä rullaluistimia. Niin ja pyöräillessä pyöräilykenkiä.
Clarkseja, Eccoja, molemmista löytyy sekä pukukenkiä että kävelykenkiä, tenniksessä muistaakseni valkoiset Niket, juoksutossut yleensä kai Reebokit. Sandaaleja kuumaan aikaan vapaalla ollessaan, mallia tai merkkiä en muista.
Kumppareita (vuorellisia) muuten paitsi kesällä tavallisia kumppareita tai jos on kuuma ilma niin lenkkareita.
Tilanteen mukaisia. Lenkillä lenkkareita, juhlissa nahkakenkiä ja vesisateella kumisaappaita.