Kuka korvaa jos narkkari ajaa katsastamattomalla autolla minun auton perääni?
Tämähän on arkipäivää jo pääkaupunkiseudulla. Narkkareilla ei vakuutuksia ole tai varaa maksaa korvauksia, joten kuka auton korjauksen maksaa? Entäs jos menee lunastukseen tai vammaudun? Miten korvauksien kanssa?
Kommentit (44)
Kukaan ei tiedä kuten tästäkin ketjusta selviää.
korvaus tulee täältä
http://www.lvk.fi/fi/liikennevahingon-korvaukset/liikennevakuutuskeskuk…
Syytön kenen autoon törmätään joutuu maksu mieheksi. Jos rahaa ei ole, niin sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kiinnostaa tietää miten syvälle ap:n perään narkkari saa auton menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kiinnostaa tietää miten syvälle ap:n perään narkkari saa auton menemään.
Oletko siltsu vai miksi tuommoinen kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä tiesin, katsokaa linkki niin tiedätte sitten itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on arkipäivää jo pääkaupunkiseudulla. Narkkareilla ei vakuutuksia ole tai varaa maksaa korvauksia, joten kuka auton korjauksen maksaa? Entäs jos menee lunastukseen tai vammaudun? Miten korvauksien kanssa?
paperilla nitku. mut se on sit toinen juttu saatko mitään siltä.
Mutta muista ottaa kolariin mukaan silminnäkijä tai valvontakamera mukaan.Jos törmääjä ei tunnusta eikä ole näyttöä syyllisestä niin molemmat maksavat omistaan.Nim.voi tulla kylkeenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paperilla nitku. mut se on sit toinen juttu saatko mitään siltä.
Ja edelleen, miksi ihmeessä kenenkään pitäisi maksaa lantin latia kun kyseessä on kerran normaalia kulumista?
Vierailija kirjoitti:
Liikennevakuutuskeskus
Silloinkin kun kuski on narkannut?
Minulla on auto, joka on tällä hetkellä katsastamattomana seisontavakuutuksessa parkkipaikalla.
Jos narkkari varastaa sen ja ajaa kolarin, kenen vastuulla on se ettei autossa ole katsastus eikä liikennevakuutus voimassa? Voinko joutua maksumieheksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi korvata yhtään mitään? Auton normaalia käytössä kulumista.
Sellaset psykoosit siellä
Sekin on normaalia kulumista kun vedetään kylkeen kunnolliset naarmut avaimella. Miksi sinun pyhä peltilehmäsi olisi erityisasemassa?
Sekin on varmaan normaalia sairaatelua kun tarjoan ohimoosi 9mm buranaa?
Iskälläs oli ysimillinen ohimolla kun se sut teki. Olisi muuten voinut jäädä tekemättä.
Tuhopolttaja tuikkaa talosi tuleen.
Oikeuslaitos: joo ihan normaalia kulumaa, ei tässä tarvii mitään korvauksia maksellaYhä ne psykoosit
Puolet kädestä irtoaa työtapaturmassa. Elämän normaaleja kolhuja. Ei pidä ottaa ressiä.
Vierailija kirjoitti:
22.5.2000 rattijuoppo ajo vaimoa päin. Kuoli vaimo ja mun 2v tytär. Kerkesin olla naimisissa 3kk. Oltiin 20v.
Korvaukset. Vaimosta sain nykyrahassa 3500eur ja lapsesta 1800eur
TUOMIO rattijuopolle. 4 vuotta. Tohon päivään loppu mun oikeustaju ja joka päivä saa lehdistä lukea samaa sontaa tuomioista.
Rattijuopolle ilmoitin, että vastaan kun joskus kävelet, niin elämäs päättyy siihen. Ei ole kävelly, eikä ole enää samalla nimellä elävä.
Missä kaupungissa tuo tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on auto, joka on tällä hetkellä katsastamattomana seisontavakuutuksessa parkkipaikalla.
Jos narkkari varastaa sen ja ajaa kolarin, kenen vastuulla on se ettei autossa ole katsastus eikä liikennevakuutus voimassa? Voinko joutua maksumieheksi?
En tiedä, mutta juuri noita seisonnassa olevia autoja ne juuri pöllii kun huomaavat ettei se ole liikkunut vähään aikaan. Ilmeisesti luulevat ettei kukaan niitä kaipaa. Tuolla tiellä tulee välillä kilvettömiäkin autoja vastaan. Ei näitä kiinnosta jos jäävät kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
22.5.2000 rattijuoppo ajo vaimoa päin. Kuoli vaimo ja mun 2v tytär. Kerkesin olla naimisissa 3kk. Oltiin 20v.
TUOMIO rattijuopolle. 4 vuotta. Tohon päivään loppu mun oikeustaju ja joka päivä saa lehdistä lukea samaa sontaa tuomioista.
Rattijuopolle ilmoitin, että vastaan kun joskus kävelet, niin elämäs päättyy siihen. Ei ole kävelly, eikä ole enää samalla nimellä elävä.
Helsingissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä
Tuomion diaarinumero.
Vierailija kirjoitti:
Osanottoni ja toivon ettet koskaan kohtaa kun oikeus kuitenkin tuomitsisi. Mä hyväksyisin tekosi mutta laki ei hyväksy. Jos tuollaisesta aiheesta trollasit niin olet todella alhainen. Sori kun epäilen mutta netissä puhutaan paljon valheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta juuri noita seisonnassa olevia autoja ne juuri pöllii kun huomaavat ettei se ole liikkunut vähään aikaan. Ilmeisesti luulevat ettei kukaan niitä kaipaa. Tuolla tiellä tulee välillä kilvettömiäkin autoja vastaan. Ei näitä kiinnosta jos jäävät kiinni.
Mistä ne muka saavat avaimet noihin autoihin?
Sinun oma Kaskovakuutus mikäli sinulla sellainen On, jos ei ole niin en tiedä kuka,mikä tai mistä korvataan ehkä liikennevakuutuksesta, joku vakuutusyhtiön työntekijä osaisi vastata paremmin.
Varmasti löytyy joitain ennakkotapauksia.