Millä oikeudella ihmiset syövät suomessa itsensä läskeiksi kun miljardit ihmiset näkevät nälkää?
Kommentit (58)
Jenkeissä on paljon enemmän porukkaa, paljon enemmän suhteessa ylipainoisia ja paljon pahemmin ylipainoisia kuin Suomessa.
Kunhan nyt pidetään tämä taso ja parannetaan liikkumista lihasvoimin, homma on ok.
Vierailija kirjoitti:
Ap lopettaa nyt välittömästi mm. veden- ja sähkönkäytön.
Päre vaan palamaan ja paskalle puskaan, rapakosta voit janosi sammuttaa.
En ole ap mutta sinä olet typerä. Se että minulla on kotona sähkö ja vesi kuuluu nykyaikaan. Itsensä syöminen läskiksi on laiskuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta sinä olet typerä. Se että minulla on kotona sähkö ja vesi kuuluu nykyaikaan. Itsensä syöminen läskiksi on laiskuutta.
Ja laiskuus on synti, niinkö? Vai mitä väliä jonkun laiskuudella on?
Ei se ostamatta jätetty jäätelö sinne Afrikkaan päädy. Missä Afrikkalaisten aktiivimalli?
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan nälkämaan väki opettelemaan maanviljelystä, eikä odottelemaan ilmaista rahaa. "Älä anna nälkäiselle kalaa, opeta hänet onkimaan" on erittäin hyödyllinen ohje.
Tämä on hyvä neuvo, jos ei satu asumaan Saharan alueella. Sieltä kyllä lähdetään huonompina vuosina ympäristöpakolaisiksi.
Luulettekste ettei Afrikassa ole ylipainoisia ihmisiä? Amerikassakin nämä syö tavallisesti enemmän "African American adults are nearly 1.5 times as likely to be obese compared with White adults. Approximately 47.8 percent of African Americans are obese". Miksei ne rajoita syömistään ja lähetä rahaa nälkää näkeville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiskuus on synti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä oikeudella sinä täällä lorvit palstailemassa kun samaan aikaan kehitysmaissa ihmiset joutuvat paiskia töitä olemattomalla palkalla ilman lomia ja vapaita?
Lapset maakuopassa tekee meidän kaikkien merkkilenkkarit, jos sellaisia ostaa.
No laitanpa heille viestiä, että se onnistuu ehkä helpommin tasamaalla kuin kuopassa, etenkin sadekausina.
Popparit ja 3D lasit esiin !
HS 2.2.2014
Ylipaino vaivaa Suomen somalialaisia
Lihavuudesta on tullut naisten ongelma. THL:n mukaan yksi syy on vähäinen liikunta (ja työnteko).
Entäs bulimikot? Syövät valtavan määrän ruokaa ja sitten vielä OKSENTAVAT sen. Ajattelisivat Afrikan lapsia!!!
Vierailija kirjoitti:
HS 2.2.2014
Lihavuudesta on tullut naisten ongelma. THL:n mukaan yksi syy on vähäinen liikunta (ja työnteko).
Ne vasta laiskoja läskejä onkin.
Vierailija kirjoitti:
HS 2.2.2014
Sekä suuri määrä lapsi eli 4 per vagina.
Miksi aina tehdään vastakkainasettelu: lihava valkoinen vs nälkiintynyt musta? Mustat ympäri maailman, myös kotimaissaan on taipuvaisia liikalihavuuteen. Kunhan rahat riittää niin syödään aivan valtavia annoksia. Miksei ne mieti omia nälkiintyneitä heimoveljiään? Vähentämällä epäterveellisen suuria ateria-annoksiaan voisi vaikka auttaa niitä omia, mutta sen sijaan vain osoitetaan valkoisia syyttävästi sormellaan ja ite päädytään tilastoihin lihavimmasta ryhmästä koko maassa niinku jenkeissä.
Vierailija kirjoitti:
millä oikeudella tehdään lapsia, jos ei ole varaa ruokaan.
Niinpä. Sano se myös Suomessa lisääntyville tuilla eläville.
Eipä täällä Suomessa näy sen enempään ylipainoisia kuin muuallakaan. Päinvastoin, täällä on aika normaalia sakkia, siis kaikin tavoin. Ne, jotka eivät pääse matkustamaan muualle kuin Tallinan laivalle 4e risteilylle, eivät näe kokonaiskuvaa. Käypä Teksasissa avartamassa maailmankuvaasi, siellä ylipainoinen suomalainen näyttää hoikalta.
<< Yhtä kaikki, olemme kaikki ihmisiä, joilla vain yksi elämä. Miksi tuhlata sitä miettien, että kuka on lihava, kuka ei, olenko itse lihava? AInoastaan kun terveys alkaa pettää, on asiasta huolestuttava tuon ylipainoisen ja tämän perheen. Meille muille se ei kuulu. Turha puhua tässä lihavuuden kuluista yhteiskunnalle, kaikki me maksamme veroja, sairauksia on jos jonkimoista. Niin, ja itse ole normaalipainoinen, mutta verorahoista minullekin kustannetaan koko elämänpituinen lääkitys :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiskuus on synti.
Sano nyt vielä, ettet usko Jumalaan.
Ennen murehdin kehitysmaiden asioita, ja söin ahdistukseeni. Olin lihava. Sitten tajusin, ettei se murehtiminen ole pelastanut yhtäkään ihmistä. Lakkasin ahmimasta kun ei enää ahdistanut niin paljon, enkä ollut enää lihava.
En tiedä kehitysmaiden ihmisten tilannetta, onko heillä enemmän vai vähemmän ruokaa, mutta veikkaan että heidän tilanteella on hyvin vähän tekemistä minun valintojen suhteen.
Suomalainen: tekee töitä ja voi ostaa ruokaa
Afrikkalainen: asuu savimajassa ja ei tee mitään, itkee kun ei ole ruokaa.