Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säännösteleekö teillä mies syömistäsi?

Vierailija
27.03.2018 |

Katsooko hän, että toteutat lautasmalli annoksen itsellesi ja keskikokoiselle lautaselle? Myöskään makeisia ei meillä saa kuin muutaman päivässä. Tämä valvonta voi johtaa helposti riitoihin ja salasyömiseenkin. Kurjaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Meillä miehelle ruoka ja syöminen on kauhistus. Kotona ahdistuu syömisestä, voisi olla päiviä syömättä koska ruoka maksaa. Hillitsee itsensä jotenkin mutta totuus on ettei mielellään syö mitään.

Oppi tulee kotoa, anoppi kertoo kuinka tulee työpäiviä toimeen teellä ja kuinka vähän ostaa ruokaa. Sukupolvelta toiseen siirtyvä trauma.. Ja vielä ihmisillä joilla ei oikeasti ole minkäänlaista taloudellista hätää. Mulle ihan normaalia että mies vetää ruoasta kilareita.

Vierailija
22/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Meillä miehelle ruoka ja syöminen on kauhistus. Kotona ahdistuu syömisestä, voisi olla päiviä syömättä koska ruoka maksaa. Hillitsee itsensä jotenkin mutta totuus on ettei mielellään syö mitään.

Oppi tulee kotoa, anoppi kertoo kuinka tulee työpäiviä toimeen teellä ja kuinka vähän ostaa ruokaa. Sukupolvelta toiseen siirtyvä trauma.. Ja vielä ihmisillä joilla ei oikeasti ole minkäänlaista taloudellista hätää. Mulle ihan normaalia että mies vetää ruoasta kilareita.

Mikä hel--vet--ti on MEILLÄ MIEHELLE???

Vierailija
24/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei säännöstele, olen saanut rauhassa mässäillä itseni siaksi.

Vierailija
25/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. 

Vierailija
26/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hel--vet--ti on MEILLÄ MIEHELLE???

Siihenkö asti jaksoit tavata, ääliö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi