Säännösteleekö teillä mies syömistäsi?
Katsooko hän, että toteutat lautasmalli annoksen itsellesi ja keskikokoiselle lautaselle? Myöskään makeisia ei meillä saa kuin muutaman päivässä. Tämä valvonta voi johtaa helposti riitoihin ja salasyömiseenkin. Kurjaa.
Kommentit (26)
Emme puutu toistemme syömisiin kumpainenkaan. Eikä varsinkaan lautasmalliin.
Ei kuulosta kahden aikuisen ihmisen suhteelle. Sairasta kontrolloimista.
Karkkia ja herkkuja haluaisi että söisin vain perjantaisin mutta ei muuta.
Olen aikuinen ihminen, joten ei säännöstele.
No ei tuossa ole mitään järkeä, ethän sinä olen lapsen asemassa mieheesi nähden. Sen vielä voisin nähdä hyväksyttävänä jos mies huolehtisi että saisin tarpeeksi vitamiineja ja hivenaineita salaatteja ja hedelmiä tuputtamalla, mutta ruokamäärien tai herkkujen rajoittaminen on sairasta kontrollointia, jollet itse ole pyytänyt tukea laihdutusprojektiin tms.
Yritti, koska halusi minun laihtuvan. Aloin salasyödä ja lihoin päinvastoin 6 kiloa. Lisäksi ihastuin toiseen mieheen.
Ei tietenkään. Meillä ostaan syödä kohtuudella hyvää ruokaa ja herkutellakin joskus.
T normaalupainoinrn/hoikka perhe
No ei. Jos yrittäisi niin sanoisin kyllä suoraan että pidän ihan itse huolta omista syömisistäni.
Joskus marmattaa. Kuulemma ei se haittaa jos on nälkä. Eikä iltaisin 18 jälkeen saisi syödä mitään, ei hän itse eikä muutkaan.
Kyllä vahtii. Tänään otin leipää ruoan kanssa, kun maistuu hyvältä salaatin kanssa. No ei olisi saanut. Se on tuhlausta.
Ei todellakaan säännöstele ja pihalle lentäisi saman tien jos yrittäisi :D
Vahtii niin minun kuin lastenkin syömisiä. Välipalat on ihan kauhistus ja muutoinkin tunnelma ruokapöydässä aina kireä.
Jos yrittäisi lähtisin samantien kalleimpaan ravintolaan mässäileen miehen luottokortti mukanani.
Ei ikinä, vaikka olen lihava. Miten voisikaan, jos minä syön esim. 15 lihapullasta 5 ja hän loput. Muusista hän syö 8/10 osaa ja leipää en edes syö.
Ei ole pakko pitää kontrolloivaa hirviötä kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsooko hän, että toteutat lautasmalli annoksen itsellesi ja keskikokoiselle lautaselle? Myöskään makeisia ei meillä saa kuin muutaman päivässä. Tämä valvonta voi johtaa helposti riitoihin ja salasyömiseenkin. Kurjaa.
Mies pakotti koko perheen mukaan kuukauden vegaani haasteeseen. Aion itse nauttia niin monta naudan sisäfilepihviä kuin vain pystyn syömään, heti kun haaste päättyy.
Minun mieheni puolestaan mättää lautasellesi jättiläisannoksia vaikka sanon aina tarkan määrän kuinka paljon haluan syödä. Aina harmittaa laittaa hyvää ruokaa kompostiin kun toinen on annostellut sitä väärin.
Mieheni on oppinut lapsuusperheessään, että perheen mies annostelee perheen ruoat. Ei ole millään oppinut sitä, että meidän perheessä jokaisen pitäisi saada ottaa oma ruokansa.
Eksäni säännösteli. Olin aina bmi 20-21. Hän oli kontrollifriikki kaiken suhteen.
Nykyinen ei. Olenkin nykyään viisi kiloa painavampi. Ja elämä on täynnä nautintoa.
Joskus läpällä on sanonut "ei sitten yhtään herkkuja tänään" jos olen valittanut että olen lihonut.
Ei todellakaan säännöstele, osaan sen ihan itse.