Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säännösteleekö teillä mies syömistäsi?

Vierailija
27.03.2018 |

Katsooko hän, että toteutat lautasmalli annoksen itsellesi ja keskikokoiselle lautaselle? Myöskään makeisia ei meillä saa kuin muutaman päivässä. Tämä valvonta voi johtaa helposti riitoihin ja salasyömiseenkin. Kurjaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan säännöstele, osaan sen ihan itse.

Vierailija
2/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme puutu toistemme syömisiin kumpainenkaan. Eikä varsinkaan lautasmalliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kahden aikuisen ihmisen suhteelle. Sairasta kontrolloimista.

Vierailija
4/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia ja herkkuja haluaisi että söisin vain perjantaisin mutta ei muuta.

Vierailija
5/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen ihminen, joten ei säännöstele.

Vierailija
6/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuossa ole mitään järkeä, ethän sinä olen lapsen asemassa mieheesi nähden. Sen vielä voisin nähdä hyväksyttävänä jos mies huolehtisi että saisin tarpeeksi vitamiineja ja hivenaineita salaatteja ja hedelmiä tuputtamalla, mutta ruokamäärien tai herkkujen rajoittaminen on sairasta kontrollointia, jollet itse ole pyytänyt tukea laihdutusprojektiin tms.

Vierailija
7/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti, koska halusi minun laihtuvan. Aloin salasyödä ja lihoin päinvastoin 6 kiloa. Lisäksi ihastuin toiseen mieheen.

Vierailija
8/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Meillä ostaan syödä kohtuudella hyvää ruokaa ja herkutellakin joskus.

T normaalupainoinrn/hoikka perhe

Vierailija
9/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Jos yrittäisi niin sanoisin kyllä suoraan että pidän ihan itse huolta omista syömisistäni.

Vierailija
10/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus marmattaa. Kuulemma ei se haittaa jos on nälkä. Eikä iltaisin 18 jälkeen saisi syödä mitään, ei hän itse eikä muutkaan.

Vierailija
11/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vahtii. Tänään otin leipää ruoan kanssa, kun maistuu hyvältä salaatin kanssa. No ei olisi saanut. Se on tuhlausta.

Vierailija
12/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan säännöstele ja pihalle lentäisi saman tien jos yrittäisi :D

Vierailija
13/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahtii niin minun kuin lastenkin syömisiä. Välipalat on ihan kauhistus ja muutoinkin tunnelma ruokapöydässä aina kireä.

Vierailija
14/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittäisi lähtisin samantien kalleimpaan ravintolaan mässäileen miehen luottokortti mukanani.

Vierailija
15/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä, vaikka olen lihava. Miten voisikaan, jos minä syön esim. 15 lihapullasta 5 ja hän loput. Muusista hän syö 8/10 osaa ja leipää en edes syö.  

Vierailija
16/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko pitää kontrolloivaa hirviötä kotonaan.

Vierailija
17/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsooko hän, että toteutat lautasmalli annoksen itsellesi ja keskikokoiselle lautaselle? Myöskään makeisia ei meillä saa kuin muutaman päivässä. Tämä valvonta voi johtaa helposti riitoihin ja salasyömiseenkin. Kurjaa.

Mies pakotti koko perheen mukaan kuukauden vegaani haasteeseen. Aion itse nauttia niin monta naudan sisäfilepihviä kuin vain pystyn syömään, heti kun haaste päättyy.

Vierailija
18/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni puolestaan mättää lautasellesi jättiläisannoksia vaikka sanon aina tarkan määrän kuinka paljon haluan syödä. Aina harmittaa laittaa hyvää ruokaa kompostiin kun toinen on annostellut sitä väärin.

Mieheni on oppinut lapsuusperheessään, että perheen mies annostelee perheen ruoat. Ei ole millään oppinut sitä, että meidän perheessä jokaisen pitäisi saada ottaa oma ruokansa.

Vierailija
19/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni säännösteli. Olin aina bmi 20-21. Hän oli kontrollifriikki kaiken suhteen.

Nykyinen ei. Olenkin nykyään viisi kiloa painavampi. Ja elämä on täynnä nautintoa.

Vierailija
20/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus läpällä on sanonut "ei sitten yhtään herkkuja tänään" jos olen valittanut että olen lihonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä