Vitutuspino! Aloitan: Päätä särkee ja vituttaa. Kuukautiset alkamassa. Mies on epäempaattinen. (ev)
Kommentit (18)
Vituttaa kun miehen kanssa ollaan vaan lapsen vanhemmat, muttei osata erota.. joka päivä vituttaa ihan hirveesti.
Menkat tekee tuloaan täälläkin, turvottaa ja itkettää ilman syytä.
kipeytyi tiistaina ilman sen kummempaa syytä ja nyt se on 600 mg Buranasta ja Sirdaludista huolimatta niin kipeä että on melkein itku kurkussa. Siellä on varmaan joku lihas krampissa. Just kun piti alkaa liikuntaharrastukset taas flunssan jälkeen... Muutenkin ketuttaa jo etukäteen jos mulla alkaa taas ristiselkä/lantio vaivaamaan; se vaivasi tosi paljon ennen mutta kun 1,5 vuotta sitten aloitin tuon liikuntaharrastuksen niin kivut lähtivät parissa viikossa. Toivottavasti ei jää tämä kipu päälle, on ollut niin vapauttavaa olla tämä aika kun niitä ei ole ollut 24/7. Huomenna lääkäriin...
Mullakin kuukautiset alkamassa ja olo on sen mukainen.
Erota pitäs, mutta ku ei saa aikaseksi. Vituttaa ihan sairaasti ja sitä on jatkunut n. kaksi vuotta. Ihan sairasta.
Kuulostaa samanlaiselta kuin mulla on ollut varsinkin synnytyksen jälkeen. Siihen auttaa liikunta. venytys ja hieronta.
Tota lantion vaivaakin mulla on ollut alaselässä, siitä en ole päässyt perille vielä. Olispa kivaa saada selvyys näihin riesoihin.
Ensi vuonna pitäis olla häät ja mä olen 20 kiloa liian lihava, eikä meillä ole edes tarpeeksi rahaa. Mä söin äsken suklaata ja nyt ketuttaa (viittaan edelliseen). Mun työpaikka on ihan paska, enkä halua palata sinne hoitovapaan jälkeen. Mulla ei ole koskaan rahaa, kun kaikki rahat menee aina asumiskuluihin ja lasten tarvikkeisiin...yms.
tosin pahin kipupiste on ylempänä kuin issias (joka siis mua vaivasi vuosia) on ennen ollut. Tuo kipualue on kyllä aika monitahoinen ja vaihtelee paikkaa. Kipu helpottaa kun istun tietyssä asennossa sohvannurkassa ja palaa heti kun lähden liikkeelle. Tuntuu kuin jalka olisi jotenkin irti liitoksistaan, kuin olisi lantion luut leviämispisteessä.
Aina jotain kremppaa...
6
Kiva lähtötilanne kun muutenkin on vaikeaa omaksua hirveästi uusia asioita, niin sitten vielä tuollaista.
lut sitä, missä itse olen mukana. Tein tästä jo ketjunkin, kun ketutti niiiiiin paljon. Ja juu, menkat alkamassa parin päivän päästä.
että kersas käyttää nyrkkejään, kun itsekin yrität takoa sille asioita päähän=)
Liityn nimittäin jonon jatkoksi... =)
Kiukuttaa, ärsyttää... Koko ajan on niin hemmetin sekaista. Ärsytti kakarat kun yritin keskustella kylässä olevan kaverini kanssa, niin penskat saivat kolmesti aikaan kamalan riidan ja räyhäämisen!
-kemian kokeet
-kemian vihkot
-hissan esseet
-aineet
-ussan projektityöt
Kaikki pitäis tarkistaa huomenna tai vkl:na. Kaikkia on se 23 kpl. Ihan hulluna rassaa toi arviointi. Jätin taaas kaiken viimetippaan. No, meneehän se vkl näinkin, jos vain jaksais aloittaa.
T: ope
Katkasen välit kohta kaikkiin niistä. Ja lapsen isän itsekkyys ja tyhmyys vituttaa kans tosi paljon...
Joo, no menkat alkoi eilen...
Saa mun puolesta syödä puuroa ja vettä enskuun kun vei perheen ruokarahat.