Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä huomasit ensimmäiset harmaat hiukset?

Vierailija
26.03.2018 |

Yli 40-vuotiaana vai jo nuorempana?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä. 18 vuotta värjäsin ahkerasti tyvikasvun piiloon, kerran välissä pätkäisin kaiken värjätyn pois mut sit aloitin taas uudelleen. Toissa vuoden lopulla alkoi värit kirvellä päänahkaa ja viimeisellä kerralla se hel.v.e.tillinen poltto alkoi samantien kun väri kosketti päänahkaani...ja jatkui tunteja vaikka huuhtelin kohdan heti ja todella huolella. Siihen loppui värjääminen minun kohdallani ja oli pakko opetella tykkäämään tästä "luomuraidoituksesta", mikä ei muuten tummanruskealla pohjalla edes näytä mitenkään pahalta. Päinvastoin! :)

Vierailija
22/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

54vnä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä ole. Olen 50 v.

Haluaisin, että hiukseni muuttuisivat täysin valkoisiksi. Se on tyylikästä. Mummoni oli sellainen jo viisikymppisenä. Valitettavasti äitini alkoi valkaistumaan vasta 70-vuotiaana. Ja isälläni 80 v ei ole yhtään harmaata, paitsi parrassa.

Vierailija
24/37 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotiaana ymmärsin että hiukseni ovat maantien harmaat.

Vierailija
25/37 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana ja nyt nelikymppisenä naisena hiusten luonnollinen väri on jo täysin väritön valkoinen. Oma väri oli aikoinaan tummanruskea. Värjään vielä, jotten näytä ihan mummolta.

Vierailija
26/37 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaita hiuksia en vielä ole huomannut, mutta parta alkoi harmaantua viime vuonna 46-vuotiaana

Vierailija
27/37 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta,jos harmaantuu jo 25v. Ei yksittäisiä hiuksia vaan kaikki harmaata. Ei ole varaa värjätä työttömällä. Stressiä kyllä on. Sukulaiset eivät ole harmaantuneet nuorena päinvastoin.

Vierailija
28/37 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 olen, ei ole vielä hiuksissa, jotka on keski tummaa ruskeaa kaiketi, vain parrassa on jonkin verran, mut parta on aika lyhyt.

Vierailija
29/37 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli 40-vuotiaana. Nyt 50+, ja harmaata vähän joka puolella.

Kun viimeksi kävin kampaajalla, hän totesi harmaat raitani hyvin tehdyiksi. Hämmästyi, kun kerroin niiden olevan ihan luomut...

En viitsi enää värjätä tukkaani. Grey is in!

Vierailija
30/37 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30v taisin olla. Nyt 39 ja harmaat kiiltelevät auringossa heti kun raidoista on vähän pitempi aika. Niitä alkaa olla yllättävän runsaasti, kahdessa vuodessa moninkertaistunut määrä.

Vierailija
31/37 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 25 vuotiaana. Alle 35 harmaantuminen harmitti mutta sen jälkeen suhtautuminen muuttui. En voi harmaille mitään ja vuosi vuodelta olen harmaampi. Värjään 5 viikon välein hiukset.

Vierailija
32/37 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 v

Vierailija
33/37 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-vuotiaana löytyi pari harmaata. Väri on edelleen muuten hyvä mutta nuo pari jouhta pistävät silmään. Nuorempi siskoni alkoi harmaantua jo minua aiemmin.

Seitsemänkymppisellä äidilläni ei omasta mielestään ole harmaita hiuksia mutta hän onkin aina värjännyt ne piiloon. Mikä ei ole ihan sama asia mutta joillekin ikä on vaikea hyväksyä.

Vierailija
34/37 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun värjäsin hiukseni ensimmäistä kertaa harmaaksi, eli taisi olla 14-vuotiaana. Edelleen hopeiset hiukset. 8) M24

Vierailija
35/37 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä huomannut, olen 48. Mutta lähinäkö on kyllä huonontunut, voi johtua siitä :D

Vierailija
36/37 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on kohta 80, eikä hänellä ole vieläkään ainakaan näkyvästi harmaita hiuksia.

Vierailija
37/37 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 33-vuotias. Aurinkoisena päivänä näin peiistä sivusilmällä omituisen valoilmiön ja löysin ohimoltani kolme paksua hopeanväristä hiusta. Onneksi loput hopeiset eivät olleet kuin rautalankaa, vaan nyt parikymmentä vuotta myöhemmin minulla on pitkät, taipuisat, melkein kokoharmaat hiukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme