Minkä ikäisenä huomasit ensimmäiset harmaat hiukset?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Äitini on kohta 80, eikä hänellä ole vieläkään ainakaan näkyvästi harmaita hiuksia.
Isällä tuli harmaita hiuksia n. 70 vuotiaana, äidillä yli 80. Itsellä ikää 60+ eikä yhtään harmaata hiusta vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän yli 40-vuotiaana. Nyt 50+, ja harmaata vähän joka puolella.
Kun viimeksi kävin kampaajalla, hän totesi harmaat raitani hyvin tehdyiksi. Hämmästyi, kun kerroin niiden olevan ihan luomut...
En viitsi enää värjätä tukkaani. Grey is in!
Itsepetos paras petos.
Oot vaan liian laiska.
23- vuotiaana tuli ensimmäiset harmaat
43. Muutama yksittäinen väritön hius. Samanikäisellä kaverillani on ihan harmaat ohimot ja 35-vuotias opiskelukaverini on jo täysharmaa.
Ei ole. Vaihdevuosioireita on, muttei harmaita näy vielä. 47v N.
Nyt 50-vuotiaana. Äitilläni oli ehkä 75- vuotiaaksi "puhtaan" tummanruskeat hiukset, kasikymppisenä jo täysin harmaat kauttaaltaan.
Toistaiseksi ei ole harmaita, ei ole kampaajakaan löytänyt. 52 vuotias, oma hiusväri vaalea. Samoin kulmakarvat ja ripset vaaleat.
38-vuotiaana löysin muutaman harmaan hiuksen päästäni. Tykkään harmaantua.
Ehkä 42v kun alkoi, nyt 44 ja lisääntyvät pikkuhiljaa. Olen vaalentanut hiuksia, laittanut vaaleita raitoja noita peittämään.
Itkettää kun mulla oli niin kaunis tummanruskea tukka aikoinaan..
Olin 42v. kun niitä oli muutamia. On tummanruskea hiusväri niin näkyy helposti.
Olen 65-vuotias nainen ja ei ensimmäistäkään. Tämän ovat ulkopuolisetkin todenneet. Muuten en ole erityisen nuoren näköinen. Joku geenijuttu tämä. Äitini on kyllä harmaahapsi, mutta vasta hyvin myöhään harmaantui.
28-vuotiaana huomasin että ohimoilla on harmaita. Mulla on luonnostaan mustanruskeat hiukset, joten harmaa näkyi vahvasti. Nyt 51-vuotiaana tukka olisi jo täysin valkoinen, mutta värjään nuoruuden väriin.
Vierailija kirjoitti:
42-vuotiaana. Voi olla, että stressi aikaisti ensimmäisten harmaiden tuloa.
Ei tuo edes ole aikaisin. Monilla tulee alle 40-vuotiaana.
Joskus 25-vuotiaana. Nyt olen 32v ja värjään tyveä kerran kuukaudessa koska harmaita puskee jo paljon. Veljelle ilmaantui ekat harmaat 16-vuotiaana.
Vähän päälle kolmikymppisenä. Tummissa hiuksissa erottuu helposti. Nyt yli viisikymppisenä on jo runsaasti harmaita, mutta ovat asettuneet kivasti raidoiksi niin en ole edes värjännyt piiloon.
28-vuotiaana, kun oli surua. Sitten ne samat harmaat muuttuivat takaisin ruskeiksi, siis keskeltä vaihtoivat väriä. Sitä ihmettelin, koska olin aina kuullut, että harmaa jää harmaaksi. Näin on käynyt nyt vuosien varrella useamman kerran.
Olen nyt 43, ja välillä näkyy harmaita ja sitten taas katoavat johonkin. Tai no, valkoisia ne on eikä harmaita.