Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän Victoria pitää hiuksiaan aina tylsällä ponnarilla?

Vierailija
15.07.2008 |

linkki:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1556953



Rahasta ei pitäisi ainakaan olla kiinni laittaa jotain nättiä naisellista kampausta. En ymmärrä, en.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä noin 20cm paksun laskupinkkani vieressä. On se vaan niin kamalaa, miten vaan pitää ponnaria. Ihan ottaa sydämestä.

Vierailija
2/11 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muutkin kuninkaalliset. Mutta kai rahalla saa. Itse olen ihmetellyt Norjan prinsessan Mette Maritin huonoryhtisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnari on paksu ja kihara ja tasapainottaa hyvin sitä raskasta leukaa. Samaten pää ei näytä niin isolta, kun tukka on sileästi. Hiusrajakin on kaunis.

Vierailija
4/11 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuninkaallisen ylvästä olemusta, koska hän on tavistallaaja, jonka elämä vaan muuttui poikkeuksellisesti. Kuninkaalliseksi kasvanut kantaa kuninkaallisuutensa aivan eri tavalla.

Vierailija
5/11 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla ryhdiltään hyvä. Ettei hartiat roiku lähes polvissa kävellessä. Luulisi jonkun trainerin nyt auttavan häntä kohntamaan selkärankaansa parempaan kuosiin.

Vierailija
6/11 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Vickanilla sitten on sellainen aina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on itse kertonut. Laittaa melkein aina myös itse hiuksensa ja silloin on tuloksena yleensä ponnari. Ponnari korostaa leukaa, jokin muu kasvoja pehmentävä kampaus pukisi häntä paremmin.

Vierailija
8/11 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa veronmaksajien rahoja kampaajalle joka päivä, vaan viihtyy ihan tavallisessa kampauksessa - joka muuten sopii hänelle.



Minusta hän on kansanläheisempi kun näyttääkin ihan tavalliselta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria on kruununprinsessa, ei sellainen tusinajulkkis, jonka pitäisi näyttää mahdollisimman glamoröösiltä. Ennemminkin hänen tarvitsee nimenomaan tuoda itseään "alas", jotta on helpommin samastuttavissa ja lähestyttävämpi keskiverto svenssonille.



Lisäksi tietysti kansan onniteltavana syntymäpäivänään ja esim. Nobel-illallisilla pitää olla prinsessan habituksessa riittävän selvä ero.

Vierailija
10/11 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pöyhkeilee ulkonäöllään. Fiksu nainen, hyvä Vickan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailuna vaikkapa Espanjan tai Tanskan prinsessat tai oma pikkusisko Madeleine. Madeleinekaan ei kulje ponnari päässä edustustilaisuuksissa eikä tätimäisissä vaatteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi