Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ahdisteltiin seksuaalisesti, kaveri pilkkaa siitä

Vierailija
26.03.2018 |

Joskus 3 vuotta sitten menin kaveriporukalla yökerhoon. Kävellessäni vessaan yksin kuulin, kun joku puhui minulle englanniksi jotain. Käännyin tätä nuorta miestä kohdin ja hän kertoi että olen kaunis ja pyysi, että mentäisiin yhdessä tanssimaan. Kerroin olevani varattu.

Siinä jutellessa huomasin, että tämän miehen kaverit ympäröivät minut. Mies leperteli jotain ja hän ja hänen kaverinsa alkoivat pussailla minua kilpaa ympäri päätä. Miehiä oli about 6-8. He myös koskettelivat minua takapuolesta ja rinnoista. Aloin itkemään ja pyysin heitä lopettamaan, mutta he vain nauroivat. Lopulta sain lyötyä yhtä heistä niin lujaa mahaan, että hän horjahti taakse päin ja pääsin karkuun. Kukaan ei varmaan huomannut tuota tapahtumaa siinä tungoksessa, baari oli aivan täynnä.

Sain ihan kamalan itkupaniikkikohtauksen, etsin kaverini ja kerroin hysteerisesti että lähden nyt kotiin. Juoksin baarista ulos ja pyysin miestäni hakemaan minut kotiin.

Kaksi kaveriani jaksaa edelleen joka ikinen kerta nauraa, kuinka sain "kohtauksen" baarissa ja miten hullunkuriselta vaikutin. Olen monta kertaa sanonut heille, että minua ihan oikeasti ahdistaa edelleen tuo miesten teko, mutta he nauravat ja sanovat että ylireagoin ja miehet vaan leikillään tekivät noin. En kerta kaikkiaan käsitä mikä noita kavereitani vaivaa.

Tuon nauramisen takia ystävyytemme on hiipunut, nähdään enää vain muutaman kerran vuodessa ja tekstaillaan harvoin. Nyt nämä kaksi tyyppiä kuitenkin yrittävät lämmitellä välejä minun kanssani, mitä minun teidän mielestänne kannattaa tehdä? En saa tuota nauramista ja pilkkaamista loppumaan, nuo tyypit eivät vaan kerta kaikkiaan tajua että se loukkaa minua.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pysähdyit juttelemaan? Olisit jatkanut matkaasi sinne vessaa ja sanonut no thanks.

Niin muutkin tekee. Ei tarvi selitellä mitään tuntemattomille.

Ilmeisesti kuitenkin vähän kiinnosti, mutta sitten homma menikin taharrush gamaeksi, mikä onkin sitten rikollista toimintaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla