Kelpaako miehille köyhä nainen?
Kelpaisiko mies sinulle köyhä räätälinainen? Voisin parsia kaikki rikkinäiset kalsarisikin.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse köyhänä naisena en hae suhdetta juuri sen takia, koska en halua olla taakka miehelle. Olen kuitenkin kouluttautumassa hyväpalkkaiseen työhön, joten sen jälkeen voi alkaa sitä miestä katsella :)
Sama, mutta olen valmistuessani jo lähemmäs 40. Pitää varautua siihen että jään vaan yksin.
Niinhän me miehetkin ollaan joten why not?
M35
En mä miehestä tietenkään kieltäydy jos sellainen löytyy. Mutta perheen perustamiseen en enää sovi siinä vaiheessa, ja muutenkin tuossa iässä deittailussa on omat haasteensa.
Kerro lisää, että mitä haasteita?
M35
- pooli kutistunut koska monet asettuneet jo aloilleen
- laadullisesti heikentynyt koska poistuneiden joukossa haluttavimmat ja pysyviin suhteisiin kykenevät yliedustettuina ja koska monien fyysinen viehättävyys lähtenyt iän vuoksi syöksykierteeseen
- saatan itse olla yksi heistä
- osa oman ikäluokan miehistä perustelee niitä perheitä reilut viisi vuotta nuorempien naisten kanssa
- panokset on matalammat, ei enää voi puhua yhteisen elämän rakentamisesta tai yhdessä kasvamisesta, vaan ainoastaan yhdessä ikääntymisestä.
Ok, noilla teeseillä sama kyllä heittää itselläkin hanskat tiskiin.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse köyhänä naisena en hae suhdetta juuri sen takia, koska en halua olla taakka miehelle. Olen kuitenkin kouluttautumassa hyväpalkkaiseen työhön, joten sen jälkeen voi alkaa sitä miestä katsella :)
Sama, mutta olen valmistuessani jo lähemmäs 40. Pitää varautua siihen että jään vaan yksin.
Niinhän me miehetkin ollaan joten why not?
M35
En mä miehestä tietenkään kieltäydy jos sellainen löytyy. Mutta perheen perustamiseen en enää sovi siinä vaiheessa, ja muutenkin tuossa iässä deittailussa on omat haasteensa.
Kerro lisää, että mitä haasteita?
M35
- laadullisesti heikentynyt koska poistuneiden joukossa haluttavimmat ja pysyviin suhteisiin kykenevät yliedustettuina ja koska monien fyysinen viehättävyys lähtenyt iän vuoksi syöksykierteeseen
- osa oman ikäluokan miehistä perustelee niitä perheitä reilut viisi vuotta nuorempien naisten kanssa
- panokset on matalammat, ei enää voi puhua yhteisen elämän rakentamisesta tai yhdessä kasvamisesta, vaan ainoastaan yhdessä ikääntymisestä.Ok, noilla teeseillä sama kyllä heittää itselläkin hanskat tiskiin.
M35
Ei ne mitään lopullisia tuomioita ole mikään ja miehenä sua ei varmasti haittaa se että voit tapailla nuorempiakin naisia. Ovatpahan tekijöitä jotka eivät tule olemaan puolellani. Ja kun jo valmiiksi väsyttää ja lannistaa koko ajatus, niin olen erityisen herkällä luovuttamassa pientenkin vastoinkäymisten edessä.
Viimeisen kohdan ymmärrän olevan epäreilu ja osin omaa ikäkriiseilyyn liittyvää perspektiivisokeutta, mutta koska se ei ole huolenaiheena kuitenkaan pelkkää haihattelua, pistin sen mukaan vaikken osannutkaan muotoilla neutraalimmin. Eihän se panosten laskeminen edes ole mikään puhdas haitta. Usein elämässä sellaiset asiat hoituvat parhaiten jotka ei ole niin haudanvakavia.
- panokset on matalammat, ei enää voi puhua yhteisen elämän rakentamisesta tai yhdessä kasvamisesta, vaan ainoastaan yhdessä ikääntymisestä.