Kelpaako miehille köyhä nainen?
Kelpaisiko mies sinulle köyhä räätälinainen? Voisin parsia kaikki rikkinäiset kalsarisikin.
Kommentit (43)
En tiedä minua varakkaammista miehistä. Olen itse taiteilija, joka luultavasti pysyy aina köyhänä, joten helpoiten tulen juttuun toisten köyhien kanssa, kun kummankaan ei tarvitse miettiä, että jää jostain paitsi tai joutuu uhrautumaan toisen takia, jos ollaan yhdessä. Olen huomannut, että sillä ei sinänsä ole väliä johtuuko köyhyys idealismista vai jostain muusta, tärkeää on lähinnä se, että odottaa elämältä samankaltaisia asioita. Enkä minäkään ottaisi vierelleni ihmistä, jonka köyhyys johtuu alkoholismista.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän niitäkin miehiä varmasti löydy, jotka ovat valmiit ottamaan vaikka täysin tulottoman naisen, jos muuten synkkaa. Ja aika paljon niitä taitaa löytyäkin.
Ei Suomessa kukaan ole täysin tuloton, paitsi jos ei edes etsi töitä/nosta työttömyyskorvausta.
kyllä kelpaa kunhan tulee omilla rahoillaan/tuilla toimeen en ala elättämään muita.
Minulle on aivan sama mitä nainen tienaa. Se että on ammatiltaan räätäli taas vaikuttaa hyvinkin positiivisesti. Arvostan käsityöammatteja erittäin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille naisen tuloilla on hyvin harvoin sen kummempaa väliä.
Älä puhu muiden miesten puolesta. Useimmat haluavat, että puolisot yhdessä vastaavat perheen kodin hankinnasta ja elämästä muutenkin. Itse en ole aikuisiällä tapaillut yhtäkään miestä, jolle koulutuksellani, ammatillani ja tulotasollani ei olisi ollut merkitystä.
Tapailet vääriä miehiä sitten, yritä vähän laajentaa.
Olen köyhä itsekin joten osaan arvostaa muutakin kuin rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuitenkin. Niitä on oltava, ja niiden on tultava palkkatyöstä, ja jos miehellä on ajatus tietystä elintasosta, sitten haluaa kyllä vielä naisen karkeasti omasta tuloluokastaan. Kohtaan ihan koko ajan deittaillessa tämän seinän.
Eli pyrit deittailemaan varakkaita miehiä, joille omaisuus on tärkeää ja kummastelet kun et riitä heille?
Minä olen normiduunari ja naisen tuloilla ei ole mitään väliä. Toki jos nainen itse odottaa vaikkapa jatkuvaa reissailua niin se onnistuu paremmin jos kummallakin on tuloja.
Riippuu kuinka köyhä, eihän opiskelijoilla ole rahaa ja lisäksi riippuu täysin naisesta.
Itse en ainakaan pitkällä tikullakaan koske naiseen, joka yrittää elää minun lompakollani ja loisia.
Lisäksi on muitakin kriteerejä kuin varallisuus.
fdhdf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuitenkin. Niitä on oltava, ja niiden on tultava palkkatyöstä, ja jos miehellä on ajatus tietystä elintasosta, sitten haluaa kyllä vielä naisen karkeasti omasta tuloluokastaan. Kohtaan ihan koko ajan deittaillessa tämän seinän.
Eli pyrit deittailemaan varakkaita miehiä, joille omaisuus on tärkeää ja kummastelet kun et riitä heille?
Minä olen normiduunari ja naisen tuloilla ei ole mitään väliä. Toki jos nainen itse odottaa vaikkapa jatkuvaa reissailua niin se onnistuu paremmin jos kummallakin on tuloja.
Vastasin tähän jo aiempana, mutta toistetaan nyt vielä. En pyri tapailemaan varakkaita miehiä. Pyrin tapailemaan miehiä, jotka jakavat tietyt minulle tärkeät arvoni ja piirteeni. Olen löytänyt monta, ja he ovat sattuneet olemaan hyvin toimeentulevia, koska ne minulle tärkeät arvot ja piirteet usein johtavat työuralla pärjäämiseen.
Enkä ole tätä missään vaiheessa kummastellut. Ymmärrän sen hyvin. Mutta en kuuntele väitteitä, ettei miehet välitä naisen tuloista kun kerran kipeästä kokemuksesta tiedän ettei se pidä paikkaansa.
Jaa, ei kyllä kelpaa. Kun olin työtön ja köyhä, en kelvannut naisille, en edes samassa jamassa oleville. Nyt kun olen taas töissä ja tienaan ihan hyvin, kelpaisin. Eli ei, en ota köyhää naista, korostuu heissä rahanahneus. En tiedä huolinko naisia enää ollenkaan.
Valitettavasti en pystyisi nostamaan elintasoasi muuten kuin että asumiskulut puolittuisivat kahdella. Mutta kysymyshän onkin hyväksyisikö suurituloinen akateeminen mies köyhän naisen?
Itse köyhänä naisena en hae suhdetta juuri sen takia, koska en halua olla taakka miehelle. Olen kuitenkin kouluttautumassa hyväpalkkaiseen työhön, joten sen jälkeen voi alkaa sitä miestä katsella :)
Vierailija kirjoitti:
Itse köyhänä naisena en hae suhdetta juuri sen takia, koska en halua olla taakka miehelle. Olen kuitenkin kouluttautumassa hyväpalkkaiseen työhön, joten sen jälkeen voi alkaa sitä miestä katsella :)
Sama, mutta olen valmistuessani jo lähemmäs 40. Pitää varautua siihen että jään vaan yksin.
Esim. Helsingin seudulla on aika vaikea elää keskiluokkaista unelmaa perheasuntoineen ja ulkomaanmatkoineen, jos ei kummallakin ole kohtuulliset tulot tai perittyä omaisuutta. Kyllä tuon miehetkin ovat käsittäneet. Toki, jos on opiskelija, jolla on hyvät tulevaisuuden näkymät, niin on asia erikseen.
Riippuu, miten köyhästä puhutaan. Jos miehen palkka on vaikka 6 000 asiantuntijatyössä, niin yleensä 3000 € tienaava sairaanhoitaja kelpaa, mutta 6 000 € tienaava lääkäri olis toki parempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta olen valmistuessani jo lähemmäs 40. Pitää varautua siihen että jään vaan yksin.
Niinhän me miehetkin ollaan joten why not?
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
En mä miehestä tietenkään kieltäydy jos sellainen löytyy. Mutta perheen perustamiseen en enää sovi siinä vaiheessa, ja muutenkin tuossa iässä deittailussa on omat haasteensa.
Enemmän tuntuu miehille olevan ongelma se, että nainen on varakas. Hyvin harva mies kestää sen, että nainen tienaa moninkertaisesti itseään enemmän.
terv. 190 te vuodessa tienaava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
En mä miehestä tietenkään kieltäydy jos sellainen löytyy. Mutta perheen perustamiseen en enää sovi siinä vaiheessa, ja muutenkin tuossa iässä deittailussa on omat haasteensa.
Kerro lisää, että mitä haasteita?
M35
Eiköhän niitäkin miehiä varmasti löydy, jotka ovat valmiit ottamaan vaikka täysin tulottoman naisen, jos muuten synkkaa. Ja aika paljon niitä taitaa löytyäkin.