Mikä on syynä siihen, ettet suo jollekulle toisia treffejä, vaikka ensimmäiset olisivat menneet ihan hyvin?
Minulla syynä on lähes aina se, etten pidä toista seksuaalisesti kiinnostavana. Jos ei yksien treffien perusteella tule sellaista oloa, että tuon kanssa voisin harrastaa seksiä, ei sellaista tunnetta tule myöhemminkään. Kokemus on osoittanut tämän todeksi minun kohdallani.
Kommentit (40)
Jos ei mies viimeistään seuraavana päivänä lähetä viestiä ymmärrän ettei kiinnostusta ole. Oikeastaan tiedän sen heti kun ei tule samana iltana viestiä.
Kiinnostunut mies ilmaisee asian heti ja myös vaikka ei ole kiinnostunut. Kuuluu hyviin kunnollisen miehen käytöstapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minua ei kiinnosta. Treffeille lähdin vain kun ei sinä päivänä ollut muuta tekemistä.
Mun mielestä tällaista ei saisi harrastaa. Se toinen osapuoli voi olla ihan vakavissaan ja kuvitella mielessään ties mitä, ei toisen tunteilla saa leikkiä.
Eikai kukaan nyt ole yksien treffien perusteella perhettä perustamassa?
Jos ei vaan kiinnosta, ei edes frendinä, niin eiköhän homma ole siinä.
Jos ollaan vain oltu liian erilaisia eikä mikään seikka anna riittävästi perusteita yrittää uudelleen. Tällöin ei ole ollut mitään kemiaa.
Joskus en ole ollut innoissani toisesta ulkoisesti mutta hän on muutoin ollut niin kiinnostava tai sinnikäs, että olenkin tavannut uudelleen. Ja sitten ihastunut, ja tyyppi on muuttunut silmissäni maailman seksikkäimmäksi. Ystäviä olen myös saanut vaikkei romanssia olekaan syntynyt.
Joskus en ole tavannut henkilöä uudelleen koska ensitapaamisella on selvinnyt että hän edustaa avoimesti aivan eri uskontokuntaa kuin minä. Vaikka hän oli jumalaisen komea. Kai koin ettei siitä voisi syntyä suhdetta kuitenkaan pidemmän päälle..
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että jo ensivilkaisulla huomaa kolahtaako niin sanotusti. Kai se sitten liittyy tuohon seksuaaliseen kiinnostavuuteen.
Jotenkin kuulostaa surulliselta ja karulta. Ei auta vaikka miten kehittäisi itseään ja sosiaalisia taitojaan, kun tuomio tulee ensivilkaisulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että jo ensivilkaisulla huomaa kolahtaako niin sanotusti. Kai se sitten liittyy tuohon seksuaaliseen kiinnostavuuteen.
Jotenkin kuulostaa surulliselta ja karulta. Ei auta vaikka miten kehittäisi itseään ja sosiaalisia taitojaan, kun tuomio tulee ensivilkaisulla
Niin, vaikka kuinka kehittäisit itseäsi, useimmat ihmiset eivät tule olemaan sinusta seksuaalisesti tai romanttisesti kiinnostuneita. Itsekin tiedän naisesta aika lailla heti, kiinnostaako vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Paljastuu, että naisella on lapsia. Vaikka olisi kuinka kiva tyyppi, sellaiseen soppaan en lähde.
Eikö ole vähän turhaa vaivautua treffeille asti selvittämättä tällaista asiaa etukäteen jos se on kynnys kysymys? Minä en ainakaan viitsisi tuhlata aikaa (omaa ja sen toisen osapuolen) turhiin treffeihin joista jo lähtökohtaisesti tietää että jää sitten siihen. Lisäksi ajattelen että yh:n aika varsinkin on kortilla kun ei niitä lapsia varmaan jatkuvasti hoitoon voi viedä niin tuskin haluaa hukata vähää aikaansa ihan huu haa treffeihin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei mies viimeistään seuraavana päivänä lähetä viestiä ymmärrän ettei kiinnostusta ole. Oikeastaan tiedän sen heti kun ei tule samana iltana viestiä.
Kiinnostunut mies ilmaisee asian heti ja myös vaikka ei ole kiinnostunut. Kuuluu hyviin kunnollisen miehen käytöstapoihin.
Ja sitten taas osa naisista on sitä mieltä, että jos on heti viestittämässä niin se on heti turnoff. Itse en laita viestiä, jos ei nainen laita niin ei sillä kiinnosta.
M35
Vierailija kirjoitti:
Minulla syynä on lähes aina se, etten pidä toista seksuaalisesti kiinnostavana. Jos ei yksien treffien perusteella tule sellaista oloa, että tuon kanssa voisin harrastaa seksiä, ei sellaista tunnetta tule myöhemminkään. Kokemus on osoittanut tämän todeksi minun kohdallani.
Tuolla logiikalla ei tule löytämään koskaan mitään pysyvää ja kestävää.
Voi olla joku dealbreaker, kuten että jostain jutusta huomaan että arvot tai persoonallisuudet eivät sovi yhteen. Voi olla myös jokin pinnallinen asia, kuten miehen huulten muoto ällöttää :< kuulostaa epäreilulta, mutta tosi monet ihmiset on mielestäni miellyttävän näköisiä vikoineen. Kuitenkin jos mua joku pieni tyhmä asia häiritsee, niin kokemuksesta tiedän että se ei yleensä lakkaa häiritsemästä.
Miten te kaikki tiedätte kemiat ihan varmasti heti ensi tapaamisella? Itselläni voi olla että on kemiaa tai sitten sitä tulee vasta myöhemmin kun ihastuu toisen johonkin ominaisuuksiin tai kun olemus tulee tutuksi ja alkaa tuntua turvalliselta henkilön seurassa.
Kipinä syttyy minulla yleensä hitaammin. Jotenkin omituista lukea että muilla se on joku on/off juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miten te kaikki tiedätte kemiat ihan varmasti heti ensi tapaamisella? Itselläni voi olla että on kemiaa tai sitten sitä tulee vasta myöhemmin kun ihastuu toisen johonkin ominaisuuksiin tai kun olemus tulee tutuksi ja alkaa tuntua turvalliselta henkilön seurassa.
Kipinä syttyy minulla yleensä hitaammin. Jotenkin omituista lukea että muilla se on joku on/off juttu.
No yhtä hyvin voisi kysyä sinulta, miten et muka tunnissa saa selville, halautko seksiä jonkun kanssa vai et. Kiinnostuminen vain toimii eri tavoin eri ihmisten kohdalla.
Naisen on toki helpompi vaiheilla ja antaa asioiden kehittyä omalla painollaan, koska mies on edelleen se deittailun veturi, mutta jos miehenä et halua seksiä naisen kanssa, eipä siitä deittailusta mitään kaveruutta kummempaa koskaan seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tämä nyt on tarkoittavinaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyvää ja kestävää voi löytää vain, jos toista ei pidä ensitapaamisella seksuaalisesti kiinnostavana? Oletko ihan varma, että tarkoitit tuota?
Allerginen eläimille. Vaikka toinen olisi miten kultainen ja kiinnostava tahansa, on ihan turha kuvitella, että siitä tulisi mitään. Yksi tällainen tapaus särki kaikessa mahdottomuudessaan mun sydämen.
Toisen kivan tyypin kohdalla ketjupolttaminen oli se syy, jonka takia en halunnut tavata toiste. Tupakka silloin tällöin oli ihan ok, mutta jatkuvasti sätkä huulessa oli vähän ällöttävää. (enää en röökiukkoa huoli kun itse lopetin kokonaan)
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tiedäkään onko potentiaalia vuosisadan rakkaustarinaan, mutta kyllä sen tietää tunteeko edes jonkinlaista vetoa siihen toiseen. Tai paremminkin ehkä sen että ei missään nimessä tule mitään. Mä kyllä tiedän jo ensi tapaamisella ihan jo muutaman minuutin perusteella voisinko edes kiinnostua jostain tyypistä vai en. Ensivaikutelma on kyllä tosi voimakas asia. Jopa niin voimakas että jos ensitapaamisella kiinnostuu tosi paljon voi myöhemmin tiedostamattaan sivuuttaa selviä merkkejä ettei suhdetta kannattaisikaan aloittaa. Ihastuminen sulkee silmät ja sitä luo jo mielessään tietynlaisen mielikuvan siitä toisesta eikä enää näe todellisuutta vaan näkee toisen juuri sen mielikuvan kautta. Siitä voi seurata pitkäkin suhde joka lopultakaan ei koskaan vastaa sitä mielikuvaa vaan "vikaa" on ollut alusta asti mutta sen tajuaa vasta jälkeenpäin. Tai sitten oikeasti se vuosisadan rakkaustarina...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyvää ja kestävää voi löytää vain, jos toista ei pidä ensitapaamisella seksuaalisesti kiinnostavana? Oletko ihan varma, että tarkoitit tuota?
No ei nyt ihan näinkään... Mun mies teki muhun ihan älyttömän voimakkaan vaikutuksen jo heti ensi silmäyksellä. Ennen kuin oli vaihdettu sanaakaan. Nyt ollaan oltu yhdessä kohta 20v.
Yksi asui eri kaupungissa, enkä ole kiinnostunut etäsuhteista.