Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toisia ei jätetä ikinä?

Vierailija
26.03.2018 |

Monta eroa takana, mutta eräskin nainen on aina se "jättäjä".
Joskus toivoisin että kerrankin kävisi toisinpäin, on leuhka kun ei kukaan jätä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun asiaa aloin ajattelemaan, ei muakaan ole koskaan jätetty. Takana 5 seurustelusuhdetta. Ei se kivaa ole, kun joutuu katsomaan miten toisen ihmisen sydän särkyy, kammottava tilanne. Mieluummin tulisin itse jätetyksi.

Kysyit miksi, voisin luulla, ettei heidän parisuhteissaan ole paljoa draamaa eivätkä itse juokse häntä heiluen pettämässä tms.

Itse kuvittelisin olevani ihan kiva seurustelukumppani, en koskaan riitele ja pidän omalta osaltani huolen siitä että makkarielämäkin on aktiivista. Toisaalta myös kartan kaikenlaisia tunteiden julkituonteja ja "parisuhdekeskusteluja" kuin ruttoa. Olen seurustellut nykyisen kanssa kohta 5 vuotta, enkä vieläkään ole kysynyt tahtooko hän lapsia. Tai sanonut rakastavani.

Vierailija
2/5 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on nuorempana etenki jatetty mut oon myos ollu jattaja xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan jätetty. Menin naimisiin ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Ilmeisesti sovimme hyvin yhteen. Yhdessä yli 30v.

Vierailija
4/5 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtä syytä. Toiset on niin voimakastahtoisia, että heitä ihaillaan, toiset on hauskoja, toiset karismaattisia, toiset seksikkäitä... Jotkut on kaikkea tuota ja kyllä käy kateeksi 😃

Vierailija
5/5 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan jätetty, mutta en ole mitenkään leuhka asian suhteen. Voi johtua ehkä siitä, etten määritä itseäni parisuhdestatuksen, saatika miesten kiinnostuksen mukaan. Minä nyt olen vain sattunut aina ensimmäisenä huomaamaan, ettei suhteella ole tulevaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi