Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä joka nousee klo 6 ja alkaa heti jumppaamaan ja sitte tekee aamutoimet

Vierailija
26.03.2018 |

Eli nousee klo 6 ylös, käy vessassa ja alkaa punnertamaan ja treenaamaan keskivartaloaan voimapyörällä.
Sen jälkeen menee pesemään hiuksensa ja kasvonsa ja menee aamupala pöytään..

Sitte klo 7 lähtee jo matkaan että on ennen klo 8 töissä

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun korvaan häiriintyneeltä käytökseltä jokin ylipirteystila?

Vierailija
2/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Reipas tyyppi. Enemmän ihmettelen kyyliä joita kiinnosta muiden elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tulee mieleen pakkomielteisyys.

(Vaikka ei aina varmastikaan kyse siitä)

Vierailija
4/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin olla noin reipas. Uskon, että aamuliikunnasta saa varmasti tosi hyvän olon ja energiaa päivään.

Itse olen se väsynyt torkuttaja, joka viimeisellä mahdollisella hetkellä vääntäytyy sängystään ylös. Aina vähän myöhässä.

Vierailija
5/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee. Onneksi ei riehu täällä, olen yöpaidassa sohvan pohjalla.

Vierailija
6/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailtavaa energisyyttä ja toimekkuutta. Itse torkutan aina pari kertaa, sitten tulee kiire, ja ehdin juuri kaiken pakollisen mitten mitään ylimääräistä.

Vierailija
7/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet ihmisestä, joka tekee toisen ihmisen aamurutiineista mitä mieltä-ketjun mammapalstalle?

Vierailija
8/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko-oireinen ihminen. Sellainen jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä edes työasioissa. Usein ovat ortorektikkoja.

Vierailija
9/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko-oireinen ihminen. Sellainen jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä edes työasioissa. Usein ovat ortorektikkoja.

Taitaa olla ap:n omat rutiinit ja kaipaa nyt kommentteja siitä kuinka harvinaisen reipas on.

Vierailija
10/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun herää, on eka mielessä oma ulkonäkö. Muutahan tuossa ei ole. Noin tiivistettynä.

Vierailija
11/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin olla noin reipas. Uskon, että aamuliikunnasta saa varmasti tosi hyvän olon ja energiaa päivään.

Itse olen se väsynyt torkuttaja, joka viimeisellä mahdollisella hetkellä vääntäytyy sängystään ylös. Aina vähän myöhässä.

Mulle jokainen aamu on kuin olisi keskellä yötä revitty sängystä ylös, joten on ihan sama repäistä itsensä sängystä ylös ensimmäisen torkuttelun jälkeen. Olen yleensä ajoissa, mutta pumppuun kohdistuvan ylimääräisen rasituksen vuoksi saa nähdä, miten pitkään.

Vierailija
12/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vähän kadehdin. Itse olen niin laiska.

Vierailija
13/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatukseni on, että mahtaa haiskahtaa ikävästi työkavereiden nenään, kun ei käy suihkussa.

Vierailija
14/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana mä en ainakaan jaksaisi tuollaista ihmistä

Vierailija
15/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa omalta aamultani, paitsi että ensimmäiseksi käytän koiran, sitten 30min lihaskunto, sitten aamupala ja loppupäivä tuijotellaankin seiniä. Työtön kun olen.

Aamuisin on jotenkin helpoin hoitaa liikunnat alta.

Vierailija
16/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nousee klo 6 ylös, käy vessassa ja alkaa punnertamaan ja treenaamaan keskivartaloaan voimapyörällä.

Sen jälkeen menee pesemään hiuksensa ja kasvonsa ja menee aamupala pöytään..

Sitte klo 7 lähtee jo matkaan että on ennen klo 8 töissä

En mitään, mutta sinusta ajattelen, että olet outo. Kaikkea ihminen viitsiikin kysellä.

Vierailija
17/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen. Joskus tein itsekin aamujoogaa mutta se on jäänyt. En tosin ihan noin aikaisin herännyt.

Vierailija
18/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kyllä minäkin joskus. Sitten kun on vähän enemmän aikaa ja energiaa.. :D 

Vierailija
19/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Jos on aamuvirkku ihminen ja illassa muuta kiirettä, paras aika treenille voi olla aamu. Edullistakin, jos kotona kuntoilee.

Vierailija
20/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisipa itsekin! Olen ihan järkyttävän aamu-uninen, ja herään ainoastaan ämpärillisellä vahvaa kahvia. Liikunta olisi varmaan terveellisempi vaihtoehto.