Miehellä isot munat, mutta pieni nakki
Miten sanoisin nätisti että ei kiitos, en haluakkaan seksiä ilman että mies pahastuu?
Kommentit (14)
Jospa vain häivyt hiljaa paikalta kenenkään huomaamatta, etkä sano mitään. Missä se mies nyt on?
Kyllä se mies sen nakkinsa kanssa pärjää. Mutta miten sinä pärjäät saman kokoisten aivojesi kanssa?
Mies pahastuu joka tapauksessa, kohteliaasti laitat vaan housut takaisin jalkaan.
Ootko varma, et on pieni. Ootko nähny sen seisovan. Mun yhellä oli just isot roikkupallit ja 5 cm pitkä ryppynen nahkaläjä. Mut kun se alko seisoon niin oli vähintään riittävä. Mun kaks pientä kättä meni varteen ja viel jäi tattia näkyviin. Paksu jotikkä oli, ku ex ukon partavaahto pullo..
Vihtapallit ja prinssinakki. Komediaa parhaimmillaan. Mies tuhtoo kuin hullu muttei saa mitään aikaan paitsi pallit viuhtoo kuin kirkonkellot.
Mulla ois isot vitjamunat, mutta myös iso kormuskyrpä. Levossa 15/4,6 ja esinahka aina takana. Turpoo siitä vielä melko mukavasti.
Kokeile nyt kumminkin, voit yllättyä! Minä hiukan arastelin että tokko tuo minulle riittää, mutta oli sitten niin sopivan liikkeinen että jäin koukkuun ja kivaa on ollut.
N+prinssinakki
Munat ja nakit ja kas kun ei muussit. Mitä jos puhuttais kivespusseista ja peniksestä.
Juu lentää sieltä löysät muusitkin. Kuka lie aikoinaan vertaukset keksinyt. Isot kivekset tietenkin muistuttaa munia jne..
No sillä on ainaski munaa. Eiks ne pallit oo miehen sukuelimet, noin niinkun virallisesti. Samoin ku munasarjat naisille..
Sanot vaan, et on sulla isot munat mut ei kiitos.
Mul o isot kivekset ja 8cm penis levossa erektiossa 12cm onko normaalia oon 13v?
Uimahallissa näin yhden miehen jolla oli kuin kamelin kivekset, aivan jäätävät.
Provo!