Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tekosyysi puhua kännykkään samalla kun ajat autoa?

Vierailija
25.03.2018 |

Se nimittäin häiritsee ajoa ja on kiellettyä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän päivän tietoisku:

Esim tabletin tai tietokoneen käyttö ajaessa ei ole kiellettyä. Ne eivät nimittäin ole matkapuhelimia (tai mobiililaitteita, kumpi termi lakikirjassa nyt on)

Ja en käytö puhelinta ajaessa, se on ihan yhtä idioottimaista kuin humalassa ajo.

Vierailija
2/16 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mä puhuaautossa  kännykkään kuipali vaan haluan.Kas kun se känny on bluetoothilla yhteydessä autoradioon niin ei tartte kännyyn koskea ees kilauttaessaan kaverille. Ei ole laitonta, nih!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin mä puhuaautossa  kännykkään kuipali vaan haluan.Kas kun se känny on bluetoothilla yhteydessä autoradioon niin ei tartte kännyyn koskea ees kilauttaessaan kaverille. Ei ole laitonta, nih!

Niin mutta häiritsee silti ajamista.

Vierailija
4/16 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tekosyitä, vaan joku soittaa mulle tai minä soitan jollekin. Siksi.

Vierailija
5/16 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en puhu. Mutta textaan. 🙌

Vierailija
6/16 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuolle linjalle lähtee niin kaikki häiritsee ajamista - radion tai levyjen kuuntelu, keskustelu, röökin polttaminen, maisemien katselu, jne. Kuitenkin ihmiset tekevät noita kaikkia ja silti pystyvät ajamaan ilman draamaa.

Vierailija
7/16 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä häiritse. Vai onko samalla logiikalla matkustajienkin kanssa keskustelu kiellettyä?

Vierailija
8/16 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enään lähinnä köyhyys kun autossa ei Bluetooth systeemejä vakiona ja samoin turvavyöstäkään tule pimputtelua jollei käytä.

Vierailija
9/16 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuolle linjalle lähtee niin kaikki häiritsee ajamista - radion tai levyjen kuuntelu, keskustelu, röökin polttaminen, maisemien katselu, jne. Kuitenkin ihmiset tekevät noita kaikkia ja silti pystyvät ajamaan ilman draamaa.

Enemmän radion käyttö ja levyn vaihtaminen. Röökin polttaminen ehdottomasti. Maisemat on jo huomioitu tiensuunnittelussa.

Vierailija
10/16 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joku soittaa kännykkään. Painan ok ratista ja läyhään. Ei ole kiellettyä laissa.

Vierailija
11/16 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan kännissä turvallisemmin kuin selvinpäin kännykkään puhuen.

Vierailija
12/16 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajan kännissä turvallisemmin kuin selvinpäin kännykkään puhuen.

Umpikännissä...

Vierailija
13/16 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheluni on tärkeämpi kuin kenenkään muun henki. Lisäksi (tietenkin) suunnaton kusipää.

Vierailija
14/16 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puheluni on tärkeämpi kuin kenenkään muun henki. Lisäksi (tietenkin) suunnaton kusipää.

^Lisäksi olen

Vierailija
15/16 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/16 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin koirankakan tienlaidassa ja olen soittamassa hätäkeskukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan