Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuputtaa herkkuja vaikka yritän laihduttaa

Vierailija
25.03.2018 |

Mulla on reilusti ylipainoa ja yritän päästä siitä eroon syömällä terveellisemmin ja kevyemmin ym. Mies kuitenkin vaan kantaa kotiin herkkuja, "haluisitko sä vähä suklaata kulta"... olen sanonut ettei ole kivaa, koska sitten niitä tekee mieli syödä kun toinen tuo nenän eteen. Mies ei itse syö paljon mitään herkkuja eikä hänellä muutenkaan ole mitään paino-ongelmia. Mitä vois tehdä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feeder

Vierailija
2/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskifetissi....katso se dokumentti, jossa sairaalloisen lihavat yrittävät laihduttaa ja miehet ruokkivat melkein väkisin. Se yksi nainen onnistui ja mies jätti hänet. Vallankäyttöä ja pidetään toinen avuttomana ja lihavana,ettei toiset miehet vaan kiinnostu liikaa. Sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi hän haluaa vaikeuttaa laihdutustasi.. Kumpi on tärkeämpi, terveys vai parisuhde?

Vierailija
4/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskifetissi....katso se dokumentti, jossa sairaalloisen lihavat yrittävät laihduttaa ja miehet ruokkivat melkein väkisin. Se yksi nainen onnistui ja mies jätti hänet. Vallankäyttöä ja pidetään toinen avuttomana ja lihavana,ettei toiset miehet vaan kiinnostu liikaa. Sairasta.

Olen pelännyt joskus, että voisiko olla jostain tällaisesta kyse... olen siis ollut pullukka koko seurustelumme ajan ja lihonut suhteen aikana, mutta miestä se ei tunnu haittaavan vaan aina kehuu ulkonäköäni. Kun puhun laihduttamisesta, mies vain sanoo ettei mulla ole mitään tarvetta ja ainakaan hänen takia ei pidä. Ja hän sanoo etten ole lihava vaikka ihan oikeasti kyllä olen, sen verran on ylimääräistä. Kai se pitää varautua siihen, että mies ei ilahdu, jos nyt onnistun laihduttamaan... ap

Vierailija
5/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa olla sinulle kiltti ja hellä ja tekee sen herkkujen muodossa. Ehkä se on kotoa opittu tapa. Voisit sanoa hänelle, että hän voisi ostaa vaikka kukkia suklaan sijaan tms. ja että se piristäisi sinua paljon enemmän kuin herkut.

Vierailija
6/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pelännyt joskus, että voisiko olla jostain tällaisesta kyse... olen siis ollut pullukka koko seurustelumme ajan ja lihonut suhteen aikana, mutta miestä se ei tunnu haittaavan vaan aina kehuu ulkonäköäni. Kun puhun laihduttamisesta, mies vain sanoo ettei mulla ole mitään tarvetta ja ainakaan hänen takia ei pidä. Ja hän sanoo etten ole lihava vaikka ihan oikeasti kyllä olen, sen verran on ylimääräistä. Kai se pitää varautua siihen, että mies ei ilahdu, jos nyt onnistun laihduttamaan... ap

Ehkä miestä itseään on lapsena tai nuorena kiusattu painon takia ja sen vuoksi hän yrittää kaikin keinoin vakuuttaa sinulle, että sinun ylipainosi ei haittaa. Hän ei vain ymmärrä tekevänsä haittaa sinulle toiminnallaan.

Vierailija
7/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa myös ajatella, että laihdutettua jotta voit jättää hänet ja löytää jonkun toisen

Vierailija
8/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tommonen ukko. Kyse oli lopulta kiusaamisesta, hallinnasta, vallankäytöstä ja sadismista verhottuna siirappiseen "haluan että olet onnellinen, kulta pusipusi lällynlällynlää..".

Ei mennyt kaaliin etten ole onnellinen jos laihduttaessani suuhuni tungetaan suklaata ja viinereitä. Ei auttanut nätti puhe, mikä vtuthi koska aikuinen jolla on aivot sen toisenkin piti olla. Ei ymmärtänyt muka huudettuani suorat sanat.

Hän heittäytyi murjotuksi matttyyriksi, eli veti huomion itseensä ja sitä kautta yritti saada haluamansa eli tuhota onnistumiseni.

Sairasta.

Vierailija
9/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää susta lihavana, saat miehen näyttämään vastaavasti hoikalta. Tykkää, kun sua ei kukaan muu huoli eikä sua katsota. Siis ilkeilee näin.

Vierailija
10/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kumppanilla on lievästi ylipainoa, mutta ihan aidosti oikeasti rakastan häntä ja tykkän ihan älyttömästi juuri sellaisenaan. Ainoa haitta painosta on se, että vaikuttaa itsetuntoon. Siksi yritän rohkaista hyväksymään itsensä sellaisenaan, rakastaisin kyllä yhtä lailla vaikka laihtuisi. Mutta pointti oli se, että jotkut voi oikeasti pitää viehättävänä vaikka olisi vähän ylimääräistä.

Vierailija
11/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kumppanilla on lievästi ylipainoa, mutta ihan aidosti oikeasti rakastan häntä ja tykkän ihan älyttömästi juuri sellaisenaan. Ainoa haitta painosta on se, että vaikuttaa itsetuntoon. Siksi yritän rohkaista hyväksymään itsensä sellaisenaan, rakastaisin kyllä yhtä lailla vaikka laihtuisi. Mutta pointti oli se, että jotkut voi oikeasti pitää viehättävänä vaikka olisi vähän ylimääräistä.

Pointti taisi kuitenkin olla se, että tuossa nainen yrittää laihduttaa, ja silti toinen kantaa herkkuja eteen. Ihan sama vaikka toinen tykkäisikin niistä läskeistä (ja todennäköisesti samalla pelkää jotain), niin ei silti pidä hankaloittaa toista saavuttamasta tavoitteitaan. Varsinkin jos ne tavoitteet ovat terveelliset elämäntavat.