Millaisia kauneusvirheitä sinulta löytyy?
Mulla on toispuoleinen hammasrivi, tähän http://www.baydentalorthodontics.com.au/wp-content/uploads/2010/09/Tom-… samaan tapaan kuin Tom Cruisella. Johtuu siitä että lapsena poistettu toiselta puolelta ylähammas mukamas purennan vuoksi :( Nyt aikuisena hymy näyttää tuolta samalta, kuin olisi yksi etuhammas vain vaikka ei ollut edes etummaisesta kyse.
Kommentit (32)
Iso leuka. Ohut, kuiva ja herkkä iho jonka olen odottanut rypistyvän apokalyptisesti hetkenä minä hyvänsä jo vuosia (olen 32). Plösö vartalo jonka annan olla plösö mutta joka olisi ihan yhtä plösö vaikka nostaisin painoja ja juoksisin puolimaratoneja.
Varsin ok, ei tee mieli valittaa eikä tee peiliinkään katsoessa pahaa.
Mulla on alaetuhampaat päin peetä, mutta oon menossa oikomaan ne, kun rahatilanne antaa myöten. Sitten joskus iho-ongelmia, näitä pyrin hoitamaan parhaani mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mussa ole mitään kauneusvirheitä vaan pelkkää rumuutta.
Katsoin kuvaa enkä tajunnut yhtään mihin viittaat, kunnes luin aloituksen huolella. En ole koskaan huomannut Tom Cruisen hymyssä mitään "erikoista". Nyt en voi enää un-see it. Ovatko muut ihmiset huomanneet tuon asian hampaissasi, ellet ole itse maininnut asiaa?
Kyl muistelen joskus yläasteella että olisi ollut puhetta mun toispuoleisesta hymystä. Aikuisiällä kukaan ei ole ainakaan tullut sanomaan mitään vaikka itsestä tuntu että se yksi etuhammas oikein sojottaa tuossa keskellä.
Ei nyt mikään kauneusvirhe ole, mutta vain toiselle puolelle poskea tulee kuoppa kun hymyilen. Toiseen en millään saa aikaiseksi kuoppaa vaikka kuinka yrittäisin. Toiselle puolelle tulee heti vaikka olisi pieni hymy
Minulla on vaikka mitä kauneusvirheitä. Lista niistä olisi älyttömän pitkä. Onneksi jotain hyvääkin löytyy esim. kauniit kasvot. Näillä mennään.
Rintaa leikattu pari kertaa ja näyttää vähän vanhemman miehen rinnalta joistakin kuvakulmista jääneiden rasvataskujen ja kiristysten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kuvaa enkä tajunnut yhtään mihin viittaat, kunnes luin aloituksen huolella. En ole koskaan huomannut Tom Cruisen hymyssä mitään "erikoista". Nyt en voi enää un-see it. Ovatko muut ihmiset huomanneet tuon asian hampaissasi, ellet ole itse maininnut asiaa?
Kyl muistelen joskus yläasteella että olisi ollut puhetta mun toispuoleisesta hymystä. Aikuisiällä kukaan ei ole ainakaan tullut sanomaan mitään vaikka itsestä tuntu että se yksi etuhammas oikein sojottaa tuossa keskellä.
Jos se näyttää suunnilleen samalta kuin Tom Cruiselta, niin suurin osa ei varmaan huomaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se näyttää suunnilleen samalta kuin Tom Cruiselta, niin suurin osa ei varmaan huomaa mitään.
No on se Tompankin hymy huomattu ;) Mutta jatketaan, ei ollut tarkoitus keskittyä vain minuun.
Harvat ja ohuet ripset ja kulmakarvat. Sekaiho, leuassa rasvaisuutta ja finnejä, muuten kuiva. Heikko kynsiaines, lohkeilee ja liiskottuu aina.
No joo, onhan näitä vaikka kuinka paljon.
En ole huomannutkaan tuota tompan hammastoa. Minulla on virheitä vaikka muille jakaa. Mutta ei ole elämä vielä koskaan ollut niin hyvällä mallilla että olisin voinut niihin keskittyä, saatikka tehdä niille jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se Tompankin hymy huomattu ;) Mutta jatketaan, ei ollut tarkoitus keskittyä vain minuun.
Toki, mutta sanoinkin että suurin osa. Jotkut on tarkempia. Ja minusta tuo ei vaikuta kokonaisuuteen ulkonäössä, joten kannattaa olla paljoa välittämättä, koska se on vain yksityiskohta. No mutta jatketaan...
Mullakin on toispuoleinen hammasrivistö eivätkä hampaat edes ole ojennuksessa. Hammaslääkärin mukaan mun hampaissa ei ole mitään esteettistä virhettä, vaika toinen etuhammas on puoli senttiä toista ulompana, ellei enemmänkin. Kulmahampaatkaan eivät ole rivissä. Olisin onnellinen, jossa mulla olsi noin kauniit hampaat kuin Tompalla. Lisäksi mulla on koholuomia naamassa ja aknearpia, jotka ovat iän myötä tulleet näkyvämmiksi montuiksi. Nenän vierus on täynnä katkenneita verisuonia, joita ei saa millään peitettyä.
Pyllyleuka, ohuethiukset, möhömaha vaikka olen normaalipainoinen aktiiviliikkuja, ripputissit ja jyrän alle jääneen näköinen pillu vaikka en ole synnyttänyt. Kokonaisuudessani ole kumminkin mielestäni ihan sievä.
Lievä hirsutismi :( Olen muuten vaalea, mutta ylähuuleen ja leukaan tulee tummia ja paksuja karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Pyllyleuka, ohuethiukset, möhömaha vaikka olen normaalipainoinen aktiiviliikkuja, ripputissit ja jyrän alle jääneen näköinen pillu vaikka en ole synnyttänyt. Kokonaisuudessani ole kumminkin mielestäni ihan sievä.
Mua nauratti tää sun ihana loppukaneetti ☺ Mulla on ylipainoa, pyllystä lihakset hävinny, riipputissit ja iso luomi näkyvällä paikalla kasvoissa. Mut silti ihan jees. Hyväksytään itsemme!