Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia kauneusvirheitä sinulta löytyy?

Vierailija
25.03.2018 |

Mulla on toispuoleinen hammasrivi, tähän http://www.baydentalorthodontics.com.au/wp-content/uploads/2010/09/Tom-… samaan tapaan kuin Tom Cruisella. Johtuu siitä että lapsena poistettu toiselta puolelta ylähammas mukamas purennan vuoksi :( Nyt aikuisena hymy näyttää tuolta samalta, kuin olisi yksi etuhammas vain vaikka ei ollut edes etummaisesta kyse.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä v#ttua tuo aloitus tarkoittaa suomeksi???

En ymmärrä kysymystäsi. Esittäisitkö saman asiakielellä?

Vierailija
22/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 luomea naamassa. Raskausarpua mahassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyllyleuka, ohuethiukset, möhömaha vaikka olen normaalipainoinen aktiiviliikkuja, ripputissit ja jyrän alle jääneen näköinen pillu vaikka en ole synnyttänyt. Kokonaisuudessani ole kumminkin mielestäni ihan sievä.

Mua nauratti tää sun ihana loppukaneetti ☺ Mulla on ylipainoa, pyllystä lihakset hävinny, riipputissit ja iso luomi näkyvällä paikalla kasvoissa. Mut silti ihan jees. Hyväksytään itsemme!

Siis mua ärsyttää tää puhetapa jotenkin. Kun luetellaan jotain vähäpätöisiä "vikoja" ja sitten sanotaan, että "olen silti ookoo ja hyväksyn itseni". Mitä hyväksyttävää siinä on, jos kuitenkin on ihan ok:n näköinen?

Kyllä, olen itse katkera rumilus.

Vierailija
24/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupurenta, laikukas iho, röllykkämaha, lattajalat, huono ryhti ja tökerö käytös yhdistettynä lyhyyteen...

Vierailija
25/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat ja näkyvät karvat mm. viiksinä, rasva kertyneenä ylävartaloon kuten vatsaan ja kasvoihin, pigmenttihäiriö, finnit ja mustapäät, roikkuvat ja tummat silmäpussit, roikkuvat luomet, pyöreät muodottomat kasvot..... Näitä löytyy kyllä.

Vierailija
26/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh no. Satoja epäkohtia. Tässä pään alueelta joitakin mainitakseni. Hilse, ohuet hiukset, rajoittuvat hiukset. Pyörteet. Kulmakarvat epäsymmetriset. Sian silmät. Leveä nenä. Viikset ja parta kasvaa. Litteä takaraivo . Keltaiset hampaat . Kaksoisleuka. Silmäpussit. Rummat silmänaluset. Nasolabiaalijuonteet. Hamsterinpussit. Paljon luomia. Niskakyttyrä jne jne

Vierailija
27/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat ja karvaisuus.

Vierailija
28/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun etuhampaat on eriparia, koska toinen ei ole luomu, vaan posliinihammas onnettomuuden takia. Myös huuliherpeksen aikaiset rumat rakkulat suupielessä tai huulissa ovat kammottavia. 

Vierailija
29/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naiseksi pitkä ja lisäksi melko tuhti. Muutoin toki täydellinen.

Vierailija
30/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyllyleuka, ohuethiukset, möhömaha vaikka olen normaalipainoinen aktiiviliikkuja, ripputissit ja jyrän alle jääneen näköinen pillu vaikka en ole synnyttänyt. Kokonaisuudessani ole kumminkin mielestäni ihan sievä.

Mua nauratti tää sun ihana loppukaneetti ☺ Mulla on ylipainoa, pyllystä lihakset hävinny, riipputissit ja iso luomi näkyvällä paikalla kasvoissa. Mut silti ihan jees. Hyväksytään itsemme!

Siis mua ärsyttää tää puhetapa jotenkin. Kun luetellaan jotain vähäpätöisiä "vikoja" ja sitten sanotaan, että "olen silti ookoo ja hyväksyn itseni". Mitä hyväksyttävää siinä on, jos kuitenkin on ihan ok:n näköinen?

Kyllä, olen itse katkera rumilus.

No onhan siinä nyt aika iso ero, miten itse asian näkee. Aika harvassa ne suohirviöt taitaa olla, että en oikeasti usko, että sinäkään mikään rumilus oikeasti olisit. Olet vain keskittynyt liikaa niihin asioihin, mihin et ole itsessäsi tyytyväinen. Yritä tietoisesti miettiä mikä sinussa on kaunista ja keskity niihin.

Enkä sanoisi omia kauneusvirheitäni vähäpätöisiksi, sillä usein etenkin ylipaino mainitaan suureksi turn offiksi. Noita-akoilla on aina näpyt naamassa. Eikä riipputissitkään ehkä jokamiehen unelma ole. En silti koe tarvetta jäädä kotiin piilottelemaan. En sitten tiedä vaikuttaako ikä. Olin minäkin teininä ja vasta täysi-ikäistyttyäni tosi kriittinen oman kroppani suhteen.

Vierailija
31/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoppa-arpia posket täynnä, ja huono iho muutenkin. Peilistä en itseäni pysty katsomaan kuin hämärässä. Oon muutenkin täynnä virheitä, mutta naaman oksettava rumuus ahdistaa eniten. Kyllä koen olevani suohirviö ja uskon että muutkin mut sellaisena näkevät.

Vierailija
32/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiä joka puolella, riipputissit, raskausarpia vaikka olen lapseton, punoittava ja rasvoittuva iho, olemattomat kulmakarvat, kaksoisleuka, toisinaan väyrysmäisesti harottavat silmät ja possunnenä. Jalkaterät ja varpaat ovat oikein sievät! :)