Nainenhan vain kaunistuu synnyttämisen jälkeen!
En hoikkana isänä ja miehenä ymmärrä vastaavanlaisia miehiä kuin uutisen juttu kertoo. Siis nainenhan vain kaunistuu ja muuttuu naisellisemmaksi kun synnyttää ja saa muotoja. Jopa usein toivottavaa juuri seksin kannalta että olisi muutama ylimääräinen kilo, sillä paremmalta se vain miehestä tuntuu sängyssä. Juuri tämän takiahan nainen onkin parhaimmillaan 30-40 vuotiaana.
Kommentit (13)
Todellisuus kuitenkin on se että raskaus muuttaa naisen huomattavasti maskuliinisemman näköiseksi. Kaikille tuttaville töissä ja kaveripiirissä kävi näin, kasvot muuttuu kulmikkaammiksi, hiukset paksummiksi ja piirteet miehekkäämmäksi. Sorry mutta tämä on totta. Siihen päälle vielä ne "raskauskilot" heh niin on siinä kestämistä.
Ei kaunistu, eikä se siitä miksikään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Muutama kilo nyt ei haittaa, mutta kun sillä toosalla on paha tapa kuivua ja päänsärky yleistyä, kun lapsiluku tulee täyteen.
Mihin se siitä kuivuu? Minulla ainakin on kostea kieli jolla lipsutella kivan märäksi ennen panoa. Meillä ainakin on vain parantunut kun on ne kilot, mutta ei yhtään alakautta synnytystä.
No siis itselläni parani "tuntuma" ekan raskauden jälkeen ja olin tosi halukas ja innokas, mutta mieheni vain solvasi raskausarpia ja sanoi, että "toosani" on liian väljä. Todellisuudessa se tuntui napakammalta kuin ennen (miehellä itsellään oli pienehkö, mutta en itse pitänyt sitä ongelmana).
Se mun solvaamiseni jatkui ihan jatkuvalla syötöllä ja saimme väkinäisesti (seksi oli erittäin vaikeaa) aikaan toisen lapsen, jonka syntymän jälkeen peli oli menetetty täysin parisuhteessamme. Mulla ei edes ollut raskauskiloja, mutta mieheni nauroi vahingoniloisesti niitä arpiani ja teki teatraalisia oksennuseleitä aina kun/jos riisuin paitani. Itse asiassa mieheni kielsi mua riisumasta paitaani, kun ei kestänyt katsoa vartaloani. Siihen se seksi sitten meillä vähitellen kuihtuikin. Lisäksi imettämisen vuoksi mies kutsui mua "emakoksi" ja lehmäksi jatkuvasti. En ollut edes tukeva/ylipainoinen.
Mitä helvettiä kutonen?:D joku mielisairas tuo äijäsi, toivottavasti on ex?! Onhan?
Silti piti vielä tollasen äijän kans lisääntyä toisenkin kerran. Voi näitä muijia ja sikiämisen pakkoa
Silti piti vielä tollasen äijän kans lisääntyä toisenkin kerran. Voi näitä muijia ja sikiämisen pakkoa
Tavara ei kaunistu, on pilalla ja pysyvästi
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä kutonen?:D joku mielisairas tuo äijäsi, toivottavasti on ex?! Onhan?
Hän on exä, kyllä. Lisäksi hän alkoi pahoinpidellä mua sekä uhkailla henkeäni ym. myöhemmin. Nyt olen sitten halveksittu yh-äiti. :/ Oli vain pakko erota.
Vierailija kirjoitti:
No siis itselläni parani "tuntuma" ekan raskauden jälkeen ja olin tosi halukas ja innokas, mutta mieheni vain solvasi raskausarpia ja sanoi, että "toosani" on liian väljä. Todellisuudessa se tuntui napakammalta kuin ennen (miehellä itsellään oli pienehkö, mutta en itse pitänyt sitä ongelmana).
Se mun solvaamiseni jatkui ihan jatkuvalla syötöllä ja saimme väkinäisesti (seksi oli erittäin vaikeaa) aikaan toisen lapsen, jonka syntymän jälkeen peli oli menetetty täysin parisuhteessamme. Mulla ei edes ollut raskauskiloja, mutta mieheni nauroi vahingoniloisesti niitä arpiani ja teki teatraalisia oksennuseleitä aina kun/jos riisuin paitani. Itse asiassa mieheni kielsi mua riisumasta paitaani, kun ei kestänyt katsoa vartaloani. Siihen se seksi sitten meillä vähitellen kuihtuikin. Lisäksi imettämisen vuoksi mies kutsui mua "emakoksi" ja lehmäksi jatkuvasti. En ollut edes tukeva/ylipainoinen.
Siis ihan kauhee mies! Eikä voi sanoa edes mieheksi vaan idiootti kakara. Kai heivasit jo aikoja sitten pellolle ja löysit paremman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on exä, kyllä. Lisäksi hän alkoi pahoinpidellä mua sekä uhkailla henkeäni ym. myöhemmin. Nyt olen sitten halveksittu yh-äiti. :/ Oli vain pakko erota.
Teit oikean päätöksen. Löydät varmasti arvoisesi miehen vielä! Exäsi ei ansaitse ikinä ketään! Toivottavasti varoitat uutta mahdollista uhria, vaikka tuskin ne uskovat ensihuumassa mitään. Ei minunkaan exäni uusi uskonut, mutta meni kaksi vuotta niin sai tuta kaiken saman ja vielä enemmänkin. Se oli siinä sitten ja nyt ex yksin mt-ongelmineen.
Muutama kilo nyt ei haittaa, mutta kun sillä toosalla on paha tapa kuivua ja päänsärky yleistyä, kun lapsiluku tulee täyteen.