Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helvetti! Suunnilleen n. 15-vuotias tyttö virpomassa! :D

Vierailija
25.03.2018 |

Päivän naurut. 😂 😂 😂 😂

Tuossa iässä pitäisi jo olla virpomisen sijasta kaupungilla hengailemassa ja ikäisiään poikia katselemassa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuus on lyhyt! Antaa lasten olla lapsia niin kauan kuin itse niin kokevat. Pysyisipä se lapsen ilo ja pilke silmäkulmassa useammalla aikuisellakin niin maailma olisi paljon mukavampi paikka kaikille. Minä en aseta virpojille ikärajoja. Kaikki on tervetulleita! Jos joku aikuinen keksisi pukeutua virpojaksi ja tulisi ovelle rimputtelemaan niin suhtautuisin siihenkin huumorilla ja antaisin suklaamunan kuten muillekin. Leikkisyys kunniaan!

Vierailija
22/33 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen kehitysvammainen lapsi... Jolle nyt ap nauraa.

Tai sitten tämä on vain käsittämättömän nolo trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menetin ton ikäsenä neitsyyteni.

T: SexBoy 19cm kalu kivikovana.. taas!

Vierailija
24/33 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei ihan tavallinen tyttö ollut kyseessä. Esimerkiksi moni autismin kirjon teini antaa itsestään huomattavasti ikäistään nuoremman vaikutelman eikä osaa arvioida mikä on hänen ikäiselleen sosiaalisesti sopivaa. Ole vähän ymmärtäväisempi ja hyväksyvämpi. Tyttö oli vielä yksin, ehkä ei muutenkaan ole kavereita jonoksi asti jos on vähän erikoinen. Kiva jos virpominen tuo hänellekin iloa.

Vierailija
25/33 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tetissä viime vuonna 14-vuotias ja ihan lapsonen perhospaitojensa ym. kanssa,aivan hyvin voisin kuvitella virpomaan. Kun taas toinen oli 15-vuotias ja olisi voinut olla 20 v. Jokainen tavallaan.

Vierailija
26/33 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisesta pituuskasvusta taitaa olla kyse.

Vierailija
27/33 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli mieleen kehitysvammainen lapsi... Jolle nyt ap nauraa.

Tai sitten tämä on vain käsittämättömän nolo trolli.

Ei ole kehitysvammainen tämä tyttö, vaan ihan terve, normaali n. 15-vuotias on. Tosin vaikuttaa vain hyvin lapselliselta ikäisekseen. t. ap

Vierailija
28/33 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun olin lapsi, niin naapurissa oli talo tyhjillään, ja punkkarit valtasivat sen. Sitten pääsiäisenä tulivat virpomaan meille, saivat karkkia ja se oli meistä kaikista, vanhemmistani, punkkareista ja minusta kertakaikkisen mahtavaa.

Ihmisten kannattaa leikkiä aina, ikään katsomatta. Ja karkinkin syönti on paikallaan aina silloin tällöin.

Vierailija
29/33 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa heittäytymistähän tuo on.

Nolo ap, kun on noin jäykkis.

Vierailija
30/33 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin käytiin läpällä joskus darra-aamuna kavereiden kanss virpomassa muutama naapuria. Saatiin muistaakseni pari siideriä ja jotain kakkua. Nauratti meitä ja muita.

Vierailija
31/33 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain näitä keppihevosharrastajia. Vai miksi niitä sanotaan. Voisin hyvin kuvitella että käyvät myös virpomassa.

Vierailija
32/33 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/33 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän