Ravintolan omistajat nauroi mun miesystävälle...
Miesystävällä ei oo kauheesti fyffee ja kebab-pizzerassa kun tilattiin kassalla pihviateriat ja oluet niin mä maksoin. Siitähän riemu repesi. Äijät nauroivat ja ivasivat mun miestä kovaan ääneen että heidän kotimaassaan nainen ei ikknä maksa ja että eikö yhtään hävetä?
Joskus annan miehelle rahaa että hän voi maksaa, siis hienommisssa ravintoloissa mutta en ois pizzeriassa arvannut että tällanen mökä nousee...
Ja tämä tapahtui Vallilassa, ei Porvoossa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ap, teit hienosti. Suomi on tässä mielessä tasa-arvon maa, eikä sitä mennä muuksi muuttamaan. Naura heille takaisin ja sano, että meillä myös naiset tiskaa ja laittaa ruokaa, ja omistaa ravintoloita.
Mitäs tuossa nyt on erikoista, että naiset tiskaa ja laittaa ruokaa? Eihköhän kyseisessäkin kulttuurissa, josta ap:n ravintoloitsijat olivat kotoisin, naiset tiskaa ja laita ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä hoidan melkein aina maksamisen. Olen vain siinä vikkelämpi. Rahat on yhteiset. Jis tuo on jollekin naurun paikka, niin voin tarjota huvit.
Ulkomailla maksan vielä varmemmin, koska kielietaito on parempi. Ei tuo meidän matkapaikoissa ole ongelma ollut (lähinnä Britannia, Saksa, Ranska, Espnja)
Miten noin käytännössä joku on vikkelämpi maksaja kun joku toinen? Jäin ihan miettimään että miten tällänen hidas maksaja toimii. Laskee kolikoita? Aina pankkikortti hukassa?
Vallilassa? Ai - sieltä, mistä ne Anne Bernerin verhokankaat tulevat?
Suomalainen nainenhan ruokkii nuo ulkomaan partasuutkin. Eikö heitä hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kyseiseen kebabbilaan viestiä faceen, että nyt olemme Suomessa eikä täällä ole myyjältä fiksua pilkata maksavaa asiakasta.
Miten niin maksavaa asiakasta?
Ketään asiakasta ei tule pilkata. Maksava asiakas ei ole varas.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisten mestoissa on tollasta, jos ovat lyhyen aikaa olleet suomessa. On myös saatu ihmetystä jos oon maksanut. Mun miesystävä taas on niin pihi että mä saan maksaa aina ja on kyllä ihan ansaitusti saanut joskus vähän palautetta ravintolassa. Muttaa ei se mitään tajua. Mietin jos laittais tässä keväällä vaihtoon..
Kannattaa laittaa! Ihan vaikka nyt heti alkukeväästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kyseiseen kebabbilaan viestiä faceen, että nyt olemme Suomessa eikä täällä ole myyjältä fiksua pilkata maksavaa asiakasta.
Siis tämä mies oli maksava asiakas, kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä mies oli maksava asiakas, kuinka niin?
Tulitko juuri ulos tynnyristä?
Ja kuitenkin ovat tulleet tänne, pakoon omaa maata ja omaa ah niin mahtavaa kulttuuria.
Olisitte sanoneet heille tuon, ja nauranneet päälle.