Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravintolan omistajat nauroi mun miesystävälle...

Vierailija
25.03.2018 |

Miesystävällä ei oo kauheesti fyffee ja kebab-pizzerassa kun tilattiin kassalla pihviateriat ja oluet niin mä maksoin. Siitähän riemu repesi. Äijät nauroivat ja ivasivat mun miestä kovaan ääneen että heidän kotimaassaan nainen ei ikknä maksa ja että eikö yhtään hävetä?
Joskus annan miehelle rahaa että hän voi maksaa, siis hienommisssa ravintoloissa mutta en ois pizzeriassa arvannut että tällanen mökä nousee...
Ja tämä tapahtui Vallilassa, ei Porvoossa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa nainen voi tarjota kun ollaan ulkona syömässä.

Jenkeissä, Ranskassa, Italiassa, Kreikassa, Venäjällä ei ikinä.

Suomalaismiehet on vässyköitä joita mammojen pitää ruokkia.

Vierailija
2/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteiset rahat koska ollaan naimisissa ja kyllä lasku tuodaan aina miehelle. Eikä kysytä että yhteen vai erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan tuntunut kivalta.

Boikottiin koko mesta!

Vierailija
4/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte vaihtanut ravintolaa

Vierailija
5/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, oispa olleet ekatreffit!

Sanoppa paikan nimi niin vien seuraavan tinder-miehen sinne niin saa opetuksen kun alkaa laskun kanssa pelaaminen!

Vierailija
6/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yhteiset rahat koska ollaan naimisissa ja kyllä lasku tuodaan aina miehelle. Eikä kysytä että yhteen vai erikseen.

Lasku tuodaan sille joka sitä laskua pyytää.

Vierailija
7/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain Suomessa nainen voi tarjota kun ollaan ulkona syömässä.

Jenkeissä, Ranskassa, Italiassa, Kreikassa, Venäjällä ei ikinä.

Suomalaismiehet on vässyköitä joita mammojen pitää ruokkia.

Muualla naisilla ei oiekaan omaa rahaa...  Tai jos on niin silloin  ollaan pettämässä aviomiestä :)

Vierailija
8/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teit hienosti. Suomi on tässä mielessä tasa-arvon maa, eikä sitä mennä muuksi muuttamaan. Naura heille takaisin ja sano, että meillä myös naiset tiskaa ja laittaa ruokaa, ja omistaa ravintoloita.

Vierailija
9/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä hoidan melkein aina maksamisen. Olen vain siinä vikkelämpi. Rahat on yhteiset. Jis tuo on jollekin naurun paikka, niin voin tarjota huvit.

Ulkomailla maksan vielä varmemmin, koska kielietaito on parempi. Ei tuo meidän matkapaikoissa ole ongelma ollut (lähinnä Britannia, Saksa, Ranska, Espnja)

Vierailija
10/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän huvittavaa, mutta ehkä kiusoittelisin. En nauraisi pahasti päin naamaa.

Vierailija
11/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kyseiseen kebabbilaan viestiä faceen, että nyt olemme Suomessa eikä täällä ole myyjältä fiksua pilkata maksavaa asiakasta.

Vierailija
12/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa parilla kahvilan (muistaakseni) pitäjä miehellä meni kengännauhat solmuun kun minä kaverini kanssa mentiin maksamaan miesten kaljat ja meidän jäätelöt. Kyselivät missä maassa naiset maksavat illanvietossa, virnisteltiin että suomessahan ne ainakin.

Vierailija
13/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän huvittavaa, mutta ehkä kiusoittelisin. En nauraisi pahasti päin naamaa.

Mikä siinä on huvittavaa?

Vierailija
14/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen huonoa palvelua. Kirjoita arvostelu tripadvisoriin

Vierailija
15/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää käydä ravintoloissa joita pitää jotku ulkomaalaiset. Jotenkin aina tosi nuivia ja epäystävällisiä.... torniossa esim Utopia...inhoan koko paikkaa ja aina olo on se, ettei sinne ole tervetullut. :( Scan burgerissa sentään saa hymyn edes joskus. 

Vierailija
16/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ravintola?

Vierailija
17/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meille tapahtunut EDES Porvoossa. Minä maksan aina, koska minulla on yhteisen tilin pankkikortti. Kukaan ei koskaan ole ilkkunut (ainakaan päin näköä) tätä käytäntöä. T. Nainen

Vierailija
18/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasku tuodaan sille joka sitä laskua pyytää.

Eipä aina. Useimmiten meillä se lätkäistään minun eteeni tai väliimme.

Myös olettamuksia löytyy, ainakin pancho villa ravintoloissa. Mies tilaa salaatin (syö niin usein ulkona, että hamppari ym kiintiöt täynnä) ja minä hampurilaisen ranskalaisilla (syön aina työssäni eväät joten puren salaattia niin usein, joten herkuttelen kun viimeinkin pääsen ulos syömään.) Aina, siis joka pirun kerta siellä annetaan se salaatti minulle ja hampurilainen miehelle.

Vierailija
19/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa röyhkeää.

Tästä tulee mieleen kun kävin yhden italialaisen vaihtarin kanssa syömässä, tarjouduin maksamaan meidän ateriat ja hän katsoi mua kuin vähäjärkistä, että et todellakaan maksa koska kunnioitan sinua😅😅

Vierailija
20/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisten mestoissa on tollasta, jos ovat lyhyen aikaa olleet suomessa. On myös saatu ihmetystä jos oon maksanut. Mun miesystävä taas on niin pihi että mä saan maksaa aina ja on kyllä ihan ansaitusti saanut joskus vähän palautetta ravintolassa. Muttaa ei se mitään tajua. Mietin jos laittais tässä keväällä vaihtoon..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme