Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeän työtoverini läksiäisjuhliin ei tullut juuri ketään

Vierailija
25.03.2018 |

Oli ollut samassa työpaikassa keittäjänä 30 vuotta.

Kutsui kymmeniä nykyisiä ja entisiä työtovereita - oli järjestänyt suuret juhlat kakkuineen, pikkuleipineen, kahveineen, koristeineen, kukkineen.

Kaksi entistä työkaveria tuli entisistä työpisteistä, oman talon väestä kolme viidestä. Lähti sitten ilkimys eläkkeelle ovia paiskoen, sanomatta sanaakaan.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitä saa sitten vähän miettiä...

Vierailija
2/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kun petaa.

Vierailija
4/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.

Vierailija
5/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän on iso keittiö, jos siellä on kymmeniä töissä.

Vierailija
6/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama.

Meillä oli todelka ilkeä entinen osastopäällikkö. Aina valitti ja marisi, juorusi jne.

Kovaan ääneen alkoi puhumaan lähdöstä. Itse varasin ylityövapaat juuri siihen ja myöhemmin varasin Tukholman risteilyn. En osallistunut lahjaankaan.

Vierailija
7/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten oli työpaikkakiusattu ja kiusaaminen jatkui läksiäisjuhliin asti. Tämäkin mahdollinen vaihtoehto.

Vierailija
8/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on henkikökuntaa melkein 100.

Vierailija
9/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sinne juhliin olisi pitänyt mennä suurin joukoin, juhlimaan pahanilmanlinnun lähtöä? Ei silti kivaa, että toinen jätetään yksin juhlimaan. Mistä sitä tietää, minkä vuoksi on ollut veemäinen. Ei kaikilla vain ole sosiaalisia taitoja.

Vierailija
10/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kun kyseessä päiväkoti ja työntekijät lastenhoitajia ja keittäjän entisiä kollegoita toisista kaupungin päiväkodeista, joissa hän on ollut ennen töissä.

Vierailija
11/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin mielelläni osallistunut läksiäisiin, sehän on lähdössä pois. Bileet!!!

Vierailija
12/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten oli työpaikkakiusattu ja kiusaaminen jatkui läksiäisjuhliin asti. Tämäkin mahdollinen vaihtoehto.[/quote

Ei sinne päinkään, sitä rouvaa ei kukaan pystyisi kiusaamaan, oli niin ilkeä ja pahansisuinen. Ap

Vierailija
13/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu. Ehkä hän halusi, että viimeiseksi muistoksi hänestä olisi kuitenkin positiivinen muisto. Ehkä tiedosti itsekin tilanteen kokonaisuudessaan?

Vierailija
14/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten oli työpaikkakiusattu ja kiusaaminen jatkui läksiäisjuhliin asti. Tämäkin mahdollinen vaihtoehto.[/quote

Ei sinne päinkään, sitä rouvaa ei kukaan pystyisi kiusaamaan, oli niin ilkeä ja pahansisuinen. Ap

Oletko edes pientä hetkeäkään miettinyt että ehkä sinullakin voi olla asenneongelma? Pikkasen haiskahtaa tuo sinun puheesi katkeralta.

Vierailija
15/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko edes pientä hetkeäkään miettinyt että ehkä sinullakin voi olla asenneongelma? Pikkasen haiskahtaa tuo sinun puheesi katkeralta.

Valitettavasti olet väärässä, minua nössömpää ei juurikaan löydy, olen liiankin kiltti...

Enkä ole tosiankaan katkera siitä hänelle, vaikka sain kestää hänen kiusaamistaan ja ilkeilyjään turhankin pitkään.

En silti koskaan kosta pahaa pahalla,  yritän aina jotenkin ymmärtää ihmisiä.

Vierailija
16/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti olet väärässä, minua nössömpää ei juurikaan löydy, olen liiankin kiltti...

Enkä ole tosiankaan katkera siitä hänelle, vaikka sain kestää hänen kiusaamistaan ja ilkeilyjään turhankin pitkään.

En silti koskaan kosta pahaa pahalla,  yritän aina jotenkin ymmärtää ihmisiä.

Miksi sitten kirjoitat tanne vahingoniloisesti ja ilkeasti?

Vierailija
17/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä ihmisten työpäivä pirullisuudellaan ja ilkeydellään mahdollsimman ahdistaviksi vuodesta toiseen , niin saa sitten yksin nautiskella läksiäiskakkusistaan.

Vierailija
18/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olisin mennyt. Kakkua ja kahvia, samalla pääsee ikävästä ihmisestä eroon.

Vierailija
19/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten oli työpaikkakiusattu ja kiusaaminen jatkui läksiäisjuhliin asti. Tämäkin mahdollinen vaihtoehto.

Sama tuli mieleen.

Vierailija
20/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sittenkin ollut ihan tavallinen huonosti organisoitu kutsuminen?

Tuollaisessa tietysti vaikuttaa miten pidetty se ihminen itse on, mutta on kanssa tosi yleistä että ihmisillä ei ole kykyä hahmottaa sitä että jos kutsuu liian aikaisin niin ihmiset unohtaa tilaisuuden, ja jos liian myöhään niin ovat jo järjestäneet itselleen muuta menoa.

Sen kuitenkin sanon että työyhteisösi ei ole terve, eikä sitä paranna se että yksi ihminen poistuu: terve työyhteisö olisi kyllä osannut fiirata hankalankin ihmisen lähtöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän