Mikä olisi sinun ainoa kysymys, jos olet Napakympissä ja saat kysyä vain kerran?
Kerätään siis hyviä deittikysymyksiä kun vasta tutustuu toiseen ihmiseen (livenä tai netissä tai missä vaan)!
Kommentit (29)
Napakympissä kysyisin: Mitä tykkäät tehdä matkoilla? Kyseessä kuitenkin konsepti, jossa yhteiaelle matkalle jonkun kanssa pitäisi lähteä.
Ei kyllä olis huono kysymys treffeillekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan eka, joka vastaa tähän tosissaan. Mutta: mitä kirjaa suosittelisit minulle?
Siinä tulee yhdellä kysymyksellä aika paljon selväksi.Mimmoisella vastauksella pääsee mukaasi? Kelpaako jos sanoo oikean lempikirjansa vai täytyykö olla joku klassikko? Itse sanoisin Miika Nousiaisen Maaninkavaara.
Pointtihan on siinä millaisen kirjan ajattelee sopivan minulle. ohis
Jotain joka kehittää ajattelua. Mistä minä voisin tuon perusteella tietää millainen olet....
Mikä aihealue Trivial Pursuitissa on vahvuutesi?
Mitä mieltä eksäsi ovat sinusta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan eka, joka vastaa tähän tosissaan. Mutta: mitä kirjaa suosittelisit minulle?
Siinä tulee yhdellä kysymyksellä aika paljon selväksi.Mimmoisella vastauksella pääsee mukaasi? Kelpaako jos sanoo oikean lempikirjansa vai täytyykö olla joku klassikko? Itse sanoisin Miika Nousiaisen Maaninkavaara.
Maaninkavaaralla pääsisit ehdottomasti jatkoon. Se on mulla itse asiassa hyllyssä, mutten ole ehtinyt lukea.
Klassikoihin suhtautuisin vähän epäluuloisesti, vaikka monista niistä tykkäänkin. Jonkun Tolstoin tai Linnan suosittelu pistää pakostikin ajattelemaan, yrittääkö henkilö olla fiksumpi kuin onkaan - tai onko hän lukenut mitään sitten kouluaikojen. Vai ajatteleeko hän, että koska olen nainen, en ole varmaankaan lukenut niitä.
Pahin vastaus olisi Raamattu tai Paulo Coelho. Ja toiseksi pahin jokin suuntaan tai toiseen sukupuolittunut teos, kuten keittokirja tai legioonalainen Peters.
T. Se, jolta kysyit.
Pointtihan on siinä millaisen kirjan ajattelee sopivan minulle. ohis