Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kauhistus! Olen luvatta tuttavien kotona onnistuin kaatamaan punaaviini lasin heodän vaalealle sohvalle :0! Nyt pika-apua!!!

Vierailija
24.03.2018 |

Mulla on tuttavien vara-avain ja he ovat reissussa.

Olen luvatta täällä, koska tiesin täällä on kaappi on jossa on erillaisia juomia.

Otin lasin punkkua ja onnistuin kaatamaan sen vaalealle sohvalle. Nyt siinä sohvassa on ihmisnaaman kokoinen punainen läntti.
Sen kylläkin kuivunut koska kuivatin sen tarkoituksella, koska ajattelin sen lähtevän kuivana paremmin pois.
No eipä lähde! Apua mitä teen! En halua jäädä kiinni.

Minun lisäkseni parilla muulla heidän sukulaisella on avain tänne!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliiisille ja ilmianna itsesi asuntomurrosta. Yhteistyö tutkinnan aikana lyhentää yleensä tuomiota.

Vierailija
2/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat uuden samanlaisen sohvan ja puuttuvat juomat ennen kuin tuttavasi palaavat ja/tai saat sydärin. Jos selviät, opettele trollaamaan paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä on irtotyynyt niin helposti otat vaan tyynyn ja heität roskiin jossain kauempana. 

Vierailija
4/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita poliiisille ja ilmianna itsesi asuntomurrosta. Yhteistyö tutkinnan aikana lyhentää yleensä tuomiota.

No ei tämä ole mikään asuntomurto, kun minä olen avaimella tänne tullut :0.

T. Ap

Vierailija
5/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siinä on irtotyynyt niin helposti otat vaan tyynyn ja heität roskiin jossain kauempana. 

Ongelma on näin ratkaistu? 😂

Eivät toki ihmettele minne yksi sohvatyyny on kadonnut reissun aikana

Vierailija
6/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Olit siellä luvatta, joten on aivan sama, millä olet sinne mennyt.

Provohan tämä tietysti on.

Vierailija
7/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviinin saa veks liottamalla tahraa valkoviinissä.

Vierailija
8/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Soita poliisille ja kysy. Olet tunkeutunut luvatta toisten asuntoon ja varastanut, käyttänyt hyväksi ja turmellut asukkaiden omaisuutta. Saattaahan se rikosnimike olla myös törkeä varkaus ja vahingonteko, mutta noin yleisesti puhutaan murroista, vaikka murto olisi tehty avaimillakin.

Vierailija
9/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat niille tuttaville nyt äkkiä viestin, että joku niiden sukulainen on kaatanut punkkua tai jotain erillaista punaista juomaa niitten soffaan.

Vierailija
10/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksenna siihen punkkutahran päälle.

Vierailija
11/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä irrotettava päällinen? Ja onko vitivalkoinen?

Irrotat sen päällisen ja kaadat suoraan tahraan kloriittia. Sitten peset sen päällisen pesukoneessa. Mutta muista, että sen pitää sit olla todellakin valkoinen, ei luonnonvalkoinen tai jotenkin kuviollinen.

Toki isäntäväki voi hieman ihmetellä, miksi yksi meidän sohvan istuintyynyistä on puhtaampi kuin muut ja tuoksuukin ihan pesuaineelle eikä perseelle.

Nimin. lukuisia punaviinitahroja valkoisista sohvista kloriitilla eliminoinut.

Vierailija
12/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaa maidolla tai kahvilla.

Vierailija
13/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti antaa asuntonsa vara-avaimen jollekin TUTTAVALLE? Kun kaikkiin ystäviinkään en niin paljoa luottaisi.

Vierailija
14/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette?

Vierailija
15/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanna siihen punaviinitahran päälle. Takaan etteivät he huomaakkaan koku punaviinitahraa. Kas ongelma ratkaistu :) 

Vierailija
16/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa auta muu kuin lavastaa tilanne murroksi. Riko ikkuna, niin eivät epäile ketään avaimen haltijaa syylliseksi. Sotket vähän kämppää ja varastat jotain. Muutaman pullon vaikka. Eivät takuulla epäile sinua!

Vierailija
17/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on näin ratkaistu? 😂

Eivät toki ihmettele minne yksi sohvatyyny on kadonnut reissun aikana

Äh, ap kääntää tietty sen sohvatyynyn toisinpäin, siis tahra alapuolelle, puhdas puoli ylöspäin. Silloin ei puutu tyynyä ja eivät tiedä ketä syyttää kun huomaavat vasta myöhemmin. Jos huomaavat.

Vierailija
18/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännä kakka siihen päälle

Vierailija
19/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge pesukoneeseen ja pese valkopesulla (95°).

Vierailija
20/48 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olis oikeessa elämässä aika kauhea tilanne.

Vaikka olis esim. sovittu, että käy siellä kukkia kastelemassa kun isäntäväki on poissa. Sit päättäis napata samalla punkkua siinä ohessa ja hulauttais lasillisen sohvalle tai matolle.

Toki pesemisen pystyis silloin selitämään sillä, että oli muka kahvia termosmukissa mukana ja se putos siihen sohvalle/matolle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan