Painoa huomauttelu
Mitä vastaan,kun joku huomauttelee painostanne v*******mielessä?
Kommentit (21)
Mua ärsyttää itsessäni se, että välitän siitä, mitä muut ajattelevat minusta. Kun en haluaisi, että se kiinnostaa mua ollenkaan. Tuli vain mieleen tuosta "ihmiset ovat joskus pelokkaan näköisiä, kun he näkevät minut" -ketjusta. Kun oikein rupeaa ajattelemaan, niin mitä tun väliä, vaikka joku vellihousu pelkäisikin mua? Kun en tee mitään? Sehän ois sen ongelma. Ja en siis koe, että mua katsotaan pelokkaasti, mutta vastaavia esimerkkejä.
Itseä ei niin ole koskaan kiinnostanut, mutta pskaa kasvattajaani kyllä kiinnosti. Sen mielestä mun piti miettiä sitä, mitä muut minusta ovat mieltä. Koska muuten muka loukkaan muita. Just. Aivan kuin ei ois itse esim. loukannut mua, mutta meneekö asia jakeluun sanomallakaan? Ei mene. Tosi kätevää "en ole loukannut ketään, koska en suostu uskomaan asiaa".
vierailija kirjoitti:
Sellainen joka ei ollenkaan piittaa siitä mitä muut ajattelevat on sosiopaatti.
On eri asia, ettei halua loukata ketään, kuin se, että kasvatetaan miettimään muiden tunteita jonain ohjenuorana omalle elämälle, kuten mua kasvatettiin.
ap
Sama.
Kaikki tietysti piittaavat jossain määrin (jos olisi ainoa ihminen maailmassa tai eläisi yksin jossain autiolla saarella, niin tekisi monta asiaa toisin), mutta toiset vähän liikaa.
Ei ihmisen oikeasti kuulu piitata siitä, mitä muut hänestä ajattelevat hevon helvetttiäkään. Se on eri asia, kuin haluta loukata.
Tottakai joskus mietin mitä muut ajattelevat, mutta useimmiten sillä ei ole väliä ja en edes ehdi ajatella sitä kun on muutakin tekemistä. Joskus kun minulla oli liikaa aikaa, niin ajatukset alkoivat pyöriä levottomasti kaikessa mahdollisessa, mutta ei enää. Hanki ap siis enemmän tekemistä ja täytä sillä mielummin päiväsi kuin jollakin typerällä turhuudlla, josta ei ole sinulle mitään hyötyä.
Painoa huomauttelu? Etkö osaa kirjoittaa?
Vaikka usein sanotaan, että ei pitäisi ajatella, mitä muut ajattelevat omista valinnoista ja päätöksstä, niin minusta se, että ihminen hieman miettii, mitä muut hänestä ajattelevat kertoo myös jollan tavalla kyvystä kontrolloida ja arvioida omaa itseään ulkoapäin; eikä se ole huono juttu. Tietysti kohtuus tässäkin, koska omista valinnoistaan ja päätöksistään joutuu sitten kantamaan ja ottamaan vastuun itse, sitä kun ei voi kenellekään muulle siirtää. Ja toisekseen ei voi koskaan miellyttää kaikkia. - Kun toiselle puolelle kumartaa, niin helposti tulee pyllistäneeksi toiseen suuntaan. Ja vaikka tasapuolisuus on hyvästä, niin sellainen ihmienn joka vaihtaa iana mielipidettään ja omaa tykkäämistään tuulen ja toien mielipiteen kuullessaan on on hieman rasittava. Itse en esimerkiksi haluaisi kumppanikseni naista, joka olisi aina "joo, joo"/ Sä tiedät paremmin ja/tai sä osaat paremmin tee sä/ tai päätä ja sano sinä miten, tai kuinka...
Musta oli ihan sairasta, että kun mulle oli kehittymässä hyvä itsetunto ja oma identiteetti, niin kasvattajani suorastaan vihasi sitä, ja nujersi kaiken sen alle, mitä muut haluavat minusta. Oksettaa.
Toki siis siinä vaiheessa, kun joku kertoo loukkaantuneensa, on hyvä arvioida omaa käytöstään. Toki jo sitä ennen. Mutta siis kun muuthan pyrkivät määräilemään heikompian, niin sille äitini mielestä pitää alistua, ettei kukaan vaan kiusaa tms pskaa. Koska sitten äidistäni niille kiusaajille takaisinantaminen on muka rumaa :D
Oliko tämä kivikissaäidin keskustelu?
Eikö ole hyvä, että joku viitsii huomauttaa? Juuri oli ketju siitä, miten sikamainen mies ei ollut huomauttanut siitä, että naisen naama oli suklaassa. Eikö tämä ole sama juttu? Jos minulla olisi suklaata naamassa tai spermaa tukassa tai jos olisin lörpsähtänyt, haluaisin tietää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole hyvä, että joku viitsii huomauttaa? Juuri oli ketju siitä, miten sikamainen mies ei ollut huomauttanut siitä, että naisen naama oli suklaassa. Eikö tämä ole sama juttu? Jos minulla olisi suklaata naamassa tai spermaa tukassa tai jos olisin lörpsähtänyt, haluaisin tietää siitä.
Etkö oikeasti huomaa eroa siinä, huomautetaanko suklaasta tai spermasta vai painosta tai kasvojen luomesta tai isosta nenästä? Jos et huomaa, niin nyt kannattaa opetella. Ei ole sama juttu.
Ihan vitunnn tyhma yp kun poisti mun ketjun, vaikka tässä ketjussa aloitus ja siihen vastaamiset on aivan samantasoista mielipiteenvaihtoa. Terve vaan, kakkkkapää, mun ketjut saikin olla esim. tänä aamupäivänä ja eilen illalla täällä AIVAN RAUHASSA! Sä, nykyinen, olet ainoa aivokäääpiö näissä hommissa. Muut antaa mun keskustelujen olle, koska niissä ei ole mitään sääntöjenvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö oikeasti huomaa eroa siinä, huomautetaanko suklaasta tai spermasta vai painosta tai kasvojen luomesta tai isosta nenästä? Jos et huomaa, niin nyt kannattaa opetella. Ei ole sama juttu.
Siis kaikkihan nuo ovat asioita, jotka ihminen haluaa korjata, kun saa niistä tiedon? Vähän niin kuin pahanhajuinen hengitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kaikkihan nuo ovat asioita, jotka ihminen haluaa korjata, kun saa niistä tiedon? Vähän niin kuin pahanhajuinen hengitys.
Ok, et siis ymmärtänyt. Tai trollaat. Sanon sulle vinkiksi, että jos haluat tulla toimeen ihmisten kanssa, älä huomauta tuollaisista asioista ollenkaan, kun et kerran tajua, miten nuo esimerkit eroavat toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, et siis ymmärtänyt. Tai trollaat. Sanon sulle vinkiksi, että jos haluat tulla toimeen ihmisten kanssa, älä huomauta tuollaisista asioista ollenkaan, kun et kerran tajua, miten nuo esimerkit eroavat toisistaan.
En mä sun vinkkejäsi kaipaa, jos asia-argumentteja niiden tueksi ei ole.
Katso tuo. Siirry suunnilleen kuuden minuutin kohtaan, jos et jaksa katsoa alusta asti.