Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ventovieras nainen metrossa

Mustikkasuu
24.03.2018 |

Olin eilen 18-v tyttäreni kanssa metrossa, ja minua jäi ihmetyttämään tapaus johon jouduimme. Ventovieras n 50 vuotias nainen alkoi haukkumaan tytärtäni rumaksi ja tyhmäksi, emme tunteneet häntä, emme puhuneet hänelle, hän vaan alkoi huutamaan, että onpa kamalan näköinen. En ole kyllä ennen törmännyt aikuisen taholta tuommoiseen, jäimme samalla pysäkillä pois ja sanoimme hänelle, että onko hänellä aina tapana haukkua ihmisiä jollei häntä miellytä, hän sanoi, että tyttäreni on ruma ja tyhmä ja hänen tytär on fiksu ja kaunis liikunnanohjaaja, sanoin, että varmasti häpeä olla tuollaisen tytär. Tyttäreni kysyi, millä perusteella haukut tyhmäksi, ei osannut vastata. Kyllä minä jäin ihmettelemään aikuisten käytöstä. Tyttäreni on kaunis ja älykäs nuori nainen, minusta ei kyllä ole sopivaa haukkua ihmisiä. Onko tälläinen yleistäkin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkasuu kirjoitti:

Huom. tässä ei ollut tarkoitus edes idän ihmisiä arvostella, tämä oli yksittäistapaus ja sanoin kyllä, etten yleensä kulje metrolla idässä, kun en enää siellä asu ja olen kyllä itse paljasjalkainen monen polven idän kasvatti.

No silti: kai tuohon ikään olet ehtinyt olla jo sen verran ihmisten ilmoilla, että osaat sanoa, mikä on normaalia käytöstä ja mikä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla