Kysy transsukupuoliselta naiselta
Kommentit (39)
Mitähän sitten itse pitäisi tehdä, kun haluaisin olla mies, vaikka olen siis nainen. Päinvastoin kuin sinulla. Ja tämä viesti siis totta ei mikään vitsi. Muuten kaikkea hyvää sinulle. Olisi mukavaa tutustua ihmisiin joille nämä asiat ovat tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko shemale? Versantile?
Et sitten vastannut tähän.. ok.
Ei minulla ole enää penistä.
Ap.
Missä leikkaus tehtiin? Kauan kesti parantua? Koska leikkauksen jälkeen oli ensimmäinen yhdyntä?
Vierailija kirjoitti:
Mulle taitaa olla vähän epäselvää koko trans-määritelmä. Aikaisemmin luulin että trans-ihmiset korjaa sukupuolensa, mutta hiljattain luin jostain ettei näin olekaan, eli trans-ihmiset elää esim naisena ilman korjausleikkausta vapaasta tahdostaan. Jokaisella on tietenkin oikeus tehdä niinkuin itsestä parhaalta tuntuu, mutta minua tämä asia hämmentää koska olin käsittänyt että tarve korjaukseen on vahva. Voitko vähän avata tätä? Pahoittelut tietämättömyydestäni.
No , meitä on monenlaisia, mutta kyllä yleensä transsukupuolinen haluaa korjausleikkauksen.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sitten itse pitäisi tehdä, kun haluaisin olla mies, vaikka olen siis nainen. Päinvastoin kuin sinulla. Ja tämä viesti siis totta ei mikään vitsi. Muuten kaikkea hyvää sinulle. Olisi mukavaa tutustua ihmisiin joille nämä asiat ovat tuttuja.
Pyydä terveyskeskuksesta lähete transpolille helsinkiin tai tampereelle .
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Missä leikkaus tehtiin? Kauan kesti parantua? Koska leikkauksen jälkeen oli ensimmäinen yhdyntä?
Täällä Suomessa. Viikon olin sairaalassa. Kolmen kuukauden päästä ensimmäinen yhdyntä, eli menetin neitsyyden
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Etkö koe, että poljet naisten oikeuksia ja naiseutta sillä, että naiseutesi tulee keinotekoisesti purkeista, lääkkeillä ja leikkauksilla?
Miten niin polkisi naisten oikeuksia ja naiseutta...?!
T.Eri
Oletko kokenut jotain kiusaamista asian vuoksi? Toivon, että et ole. Itse olen muuten ollut kiusattu joten tuli heti mieleen.
Mistä lähtien olet tajunnut olevasi transsukupuolinen?
Mistä lähtien perheesi on tiennyt, että olet tyttö?
Ikä?
Mitä harrastat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
No millanen se sun pillu on? Onko se kuin aito?
Parempi tietysti!
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3509357/Parts-melt-world-pain…
Miehet voivat näin hoitaa seksinpuuttensa. Kun puolet miehistä tekee leikkauksen niin seksiä riittää kaikille :)
Andreja Pejic on ainakin tosi kaunis. Tuli hän heti mieleen.
Tykkäätkö enemmän kahvista vai teestä? :D
Oletko joutunut koskaan uhkaavaan tilanteeseen prosessin alkuvaiheilla?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö enemmän kahvista vai teestä? :D
Oletko joutunut koskaan uhkaavaan tilanteeseen prosessin alkuvaiheilla?
Kahvista.
Ei ole ollut uhkaavia tilanteita.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Andreja Pejic on ainakin tosi kaunis. Tuli hän heti mieleen.
Joo, hän on kaunis nainen
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokenut jotain kiusaamista asian vuoksi? Toivon, että et ole. Itse olen muuten ollut kiusattu joten tuli heti mieleen.
Ei ole kiusattu tämän trans asian takia, mutta koulukiusaamista on ollut.
Ap.
Miten pitkä olet? Käytkö naisten yhteissaunoissa alasti vai käytätkö pyyhettä tai uima-asua?
Miksi kutsut itseäsi trans-naiseksi, mikset kutsu ihan vain naiseksi? Miten haluat muiden ottavan huomioon transsiutesi, kun haluat sitä korostaa?
Sijaisloukkaantujien lauma hyökkäsi paikalle heristämään alapeukkuaan.
En osaa vastata tähän kysymykseen!
Ap.