Kysy transsukupuoliselta naiselta
Kommentit (39)
Oletko siis miehen vai naisen kehossa? Avaatko termiä tietämättömälle.
boss ass bitch kirjoitti:
sun lempi sipsi
Valkosipuli sipsit
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt poikana ja mulle on tehty sukupuolenkorjsusleikkaus, eli olen nyt nainen
Ap.
Oletko parisuhteessa? Oletko naisen vai miehen kanssa? Miten kumppanisi reagoi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko parisuhteessa? Oletko naisen vai miehen kanssa? Miten kumppanisi reagoi?
Olen sinkku
Ap.
Mitä mieltä olet Louhimies-skandaalista?
Mulle taitaa olla vähän epäselvää koko trans-määritelmä. Aikaisemmin luulin että trans-ihmiset korjaa sukupuolensa, mutta hiljattain luin jostain ettei näin olekaan, eli trans-ihmiset elää esim naisena ilman korjausleikkausta vapaasta tahdostaan. Jokaisella on tietenkin oikeus tehdä niinkuin itsestä parhaalta tuntuu, mutta minua tämä asia hämmentää koska olin käsittänyt että tarve korjaukseen on vahva. Voitko vähän avata tätä? Pahoittelut tietämättömyydestäni.
Näkeekö transsukupuolisuutta susta mitenkään ulkoapäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt poikana ja mulle on tehty sukupuolenkorjsusleikkaus, eli olen nyt nainen
Ap.
Jos väittämän mukaan sukupuoli on vain sosiaalinen konstruktio ja oikeasti sukupuolia on käytännössä rajattomasti, niin syrjitäänkö sinua LGBT-piireissä sen takia kun kannatat tiukasti heteronormatiivista mies/nais-jaottelua ja haluat olla nimenomaan nainen, etkä muunsukupuolinen?
t. Valkoinen heteromies
Vierailija kirjoitti:
Ootko shemale? Versantile?
Et sitten vastannut tähän.. ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.Jos väittämän mukaan sukupuoli on vain sosiaalinen konstruktio ja oikeasti sukupuolia on käytännössä rajattomasti, niin syrjitäänkö sinua LGBT-piireissä sen takia kun kannatat tiukasti heteronormatiivista mies/nais-jaottelua ja haluat olla nimenomaan nainen, etkä muunsukupuolinen?
En ole keskustellut LGBT porukan kanssa tästä asiasta.
t. Valkoinen heteromies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole enää penistä.
Ap.
Miksi trans-ihmisille kelpaa yleensä vain biologinen mies tai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö transsukupuolisuutta susta mitenkään ulkoapäin?
Ei
Ap.
Tunnetko itsesi ulkopuoliseksi, koska sinulla ei ole kohtua tai kuukautisia? Onko tyylisi olla nainen miesten ihannoima feminiininen vai enemmän rekkalesbo ja miksi? Oletko feministi? Miksi olet tai miksi et ole? Etkö koe, että poljet naisten oikeuksia ja naiseutta sillä, että naiseutesi tulee keinotekoisesti purkeista, lääkkeillä ja leikkauksilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole enää penistä.
Ap.
No millanen se sun pillu on? Onko se kuin aito?
sun lempi sipsi