Ainoa tyttäremme ei halua jatkaa sukua
Tytär on hieman yli parikymppinen, vakaassa parisuhteessa oleva nuori ja fiksu nainen. Opiskelupaikka löytyy ja töitäkin on. Elämä siis mallillaan noinkin nuoreksi. Lapsia hän ei halua ja on tehnyt abortinkin, josta suutuin tulisesti. Abortti on murha eikä sitä voi puolustaa mitenkään.
Hän on julistanut ettei halua lapsia ja haluaisi sterilisaation. Heti, mutta onneksi se ei Suomessa ole mahdollista. On todella loukkaavaa, että hän ei halua jatkaa sukuamme.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ota koira jos hoivavietti vaivaa.
- Mitenkäs se koira aloittajan sukua jatkaisi?
Sanonpa vaan että jos minun äitini puhuisi tai kirjoittelisi minusta tuollaisia ihmisille tai tuntemattomille nettiin ja saisin tietää siitä, niin en puhuisi sille äm mälle enää sanaakaan sen jälkeen! Sitten voisi sanoa kaikille olevansa lapseton, koska minä en enää olisi vapaaehtoisesti sellaisen lapsi!
Vierailija kirjoitti:
Surullinen ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei teilläkään kovin suurta intoa ole ollut kun on vain yksi lapsi
Kärsimme vuosia lapsettomuudesta. Luulisi tyttärenkin tietävän, että näimme hänen eteen paljon vaivaa ja miten paljon iloa lapsi toi elämäämme.
Ei hän ole velvollinen sinun unelmiasi toteuttamaan.
Olet typerä kun painostat.
Maailmassa on lapsia tarpeeksi ennestään, ilman lisääntymisongelmaisia geenejä. Hanki kummilapsia ja oma elämä.
Sitten on koko luomakunta typerä. Kaikki lajit pyrkivät suvun jatkamiseen, siihen tähtää viime kädessä kaikki toiminta niin eläimillä kuin ihmisilläkin.
Te saitte itse päättää että haluatteko yrittää lasten hankintaa vai ette. Eiköhän tyttärennekin saa päättää itse haluaako hän jälkeläisiä vai ei.
Peace.
Meilläkin on vain yksi lapsi ja tämän aloituksen lukiessani tunsin ainoastaan helpotusta siitä, etten itse koe ollenkaan samalla tavalla. Vaikka lapsi on meille tärkeä ja olemme tehneet parhaamme että hän saisi hyvät eväät elämään, niin ei hänellä ole mitään velvollisuutta jatkaa sukua. Saa tehdä ihan niin kuin itse parhaaksi katsoo.