Ainoa tyttäremme ei halua jatkaa sukua
Tytär on hieman yli parikymppinen, vakaassa parisuhteessa oleva nuori ja fiksu nainen. Opiskelupaikka löytyy ja töitäkin on. Elämä siis mallillaan noinkin nuoreksi. Lapsia hän ei halua ja on tehnyt abortinkin, josta suutuin tulisesti. Abortti on murha eikä sitä voi puolustaa mitenkään.
Hän on julistanut ettei halua lapsia ja haluaisi sterilisaation. Heti, mutta onneksi se ei Suomessa ole mahdollista. On todella loukkaavaa, että hän ei halua jatkaa sukuamme.
Kommentit (46)
Abortti ei ole murha. Jos hän ei lapsia halua, niin sitten ei halua.
Loukkaava ja egoistinen tässä on ap. Että kehtaa toivoa suvunjatkoa. Tytär on valinnut parhaan mahdollisen tavan elää, ja se on lapsettomuus. Millainen äiti ei toivoisi parasta lapselleen?
Surullinen ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei teilläkään kovin suurta intoa ole ollut kun on vain yksi lapsi
Kärsimme vuosia lapsettomuudesta. Luulisi tyttärenkin tietävän, että näimme hänen eteen paljon vaivaa ja miten paljon iloa lapsi toi elämäämme.
Hänen eteen? Tarkoitatko hänen eteensä? Kuinka kehtaat puhua tuolla tavalla lapsestasi?
Tyttärenne on fiksu! Ei niitä kakaroita tänne p*skaan, ylikansoitettuun maailmaan kannata pukata.
Vierailija kirjoitti:
Minun tyttäreni täyttää elokuussa 27. On jo teini-iässä ilmoittanut, että lapsia ei tule.
On seurustellut 6 vuotta saman miehen kanssa (saman ikäinen) ja 5 vuotta olleet avoliitossa.
Kumpikin ehdottomasti lapsikielteisiä. Molemmilla hyvä työpaikka, ja tyttö panostaa etenemiseen urallaan. Ostivat juuri oman asunnon. En todellakaan pysty kuvittelemaan tytärtäni äitinä!
Koira on ja kaksi kissaa. Nykyajan nuoret ovat niin paljon fiksumpia kuin me heidän vanhempansa heidän iässään. Kunnioitan ja tuen heidän päätöstään.
Sterilisaatiosta tyttärenikin puhunut, mutta onneksi ei enää varsin pitkään tarvitse sitä odottaa.
Miksi se lapsikielteinen mies ei tee sterilisaatiota? Miehelle paljon helpompi ja riskittömämpi operaatio.
Mulla on neljä lasta. ( aurinkolasihymiö)
Eihän se sinun (ja miehesi, oletan) suku jatku tyttären kautta. Tyttärenne jatkaa miehensä sukua. Etä oliskos pitånyt kuitenkin yrittää sitä poikaakin?!
Hahah, kysyin juuri ainokaiselta tyttäreltämme että haluaako hän tulevaisuudessa lapsia, johon hän vastasi että ehkä yhden kuten hän itsekin on, mutta lapsen olisi oltava tyttö. Poikaystävä varmaan pitäisi vaihtaa, nykyisen poikaystävän perhekokoonpanoa kun katsoo 😁
Surullinen ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsimme vuosia lapsettomuudesta. Luulisi tyttärenkin tietävän, että näimme hänen eteen paljon vaivaa ja miten paljon iloa lapsi toi elämäämme.
Hän ei ehkä koe sitä samalla tavalla. Sinulla ei ole oikeutta vaatia lastasi lisääntymään.
Minulle ei tule lastenlapsia enkä sure asiaa.Voin viettää eläkevuoteni just kuten itse haluan eikä tarvitse hoitaa toisten kersoja.
Olis kyl hirveetä joutua äidiks vasten tahtoaan. Onneks abortit on keksitty.
Ei syytä huoleen: tummia, parrakkaita lapsia tulee Suomeen taas ensi kesänä.
Tässä maailmassa on jo ylikansoitus ilman sinun tyttäresi lapsia, joten hyväksy asia. Oma ainokaiseni asuu Englannissa, asuu avoliitossa ja miehellä on yksi lapsi edellisestä suhteesta. Minä en ole mitenkään ahdistunut, jos tyttäreni ei hankkisi lapsia, vaikka toki hän on lapsirakas ja on työskennellytkin lasten parissa nuorempana. Olen aina sanonut, että lapsi on "elinkautinen" myös vastuun kannalta, joten pitää miettiä, kannattaako lapsia hankkia. No ehkä jos olisi Nobel-palkinnon saanut fyysikko, ehkä voisi olla järkevää hankkia lapsia, mutta tusinamaisterin lapset ovat tusinatavaraa, huonommin kouluttautuneista puhumattakaan. No, onhan se Steve Jobskin juuri ja juuri abortin välttänyt nero, mutta silti...
Vierailija kirjoitti:
On ihan sellainenkin vaihtoehto että nykyinen parisuhde ei ole tyttärelle se paras. Jos hän kohtaisi oikean miehen niin saattaisi lapsihaaveetkin muuttua.
Niin, minäkin tein lapsen vasta toisessa avioliitossa. Yhden. Ja vain siksi, että mies halusi lapsen.
Ei ole lapsi paljon isovanhempia kiinnostanut. Mutta ei se mitään, eivät isovanhemmatkaan kiinnosta meitä.
Ette kai te mee näin läpinäkyvään... 0/5
Surullinen kirjoitti:
Tytär on hieman yli parikymppinen, vakaassa parisuhteessa oleva nuori ja fiksu nainen. Opiskelupaikka löytyy ja töitäkin on. Elämä siis mallillaan noinkin nuoreksi. Lapsia hän ei halua ja on tehnyt abortinkin, josta suutuin tulisesti. Abortti on murha eikä sitä voi puolustaa mitenkään.
Hän on julistanut ettei halua lapsia ja haluaisi sterilisaation. Heti, mutta onneksi se ei Suomessa ole mahdollista. On todella loukkaavaa, että hän ei halua jatkaa sukuamme.
Ymmärrän aloittajaa oikein hyvin. Itsekin olen ainoa tytär. Halusin usemman lapsen, jotta ei lapsuus olisi niin yksinäinen kuin itselläni oli. - Nyt näyttää siltä, etteivät omat lapseni halua jatkaa sukuaan. Suurin onni olisi minulle, jos kuuluisi haikarauutisia edes yhdeltä!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei halua kenellekään noin sairasta mummoa joka pitää aborttia murhana? Eikös se suunniteltu tappo juuri murha ole?
Surullinen ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole velvollinen sinun unelmiasi toteuttamaan.
Olet typerä kun painostat.
Maailmassa on lapsia tarpeeksi ennestään, ilman lisääntymisongelmaisia geenejä. Hanki kummilapsia ja oma elämä.
Kuka haluaa jatkaa jotain WT-sukua????
Minun tyttäreni täyttää elokuussa 27. On jo teini-iässä ilmoittanut, että lapsia ei tule.
On seurustellut 6 vuotta saman miehen kanssa (saman ikäinen) ja 5 vuotta olleet avoliitossa.
Kumpikin ehdottomasti lapsikielteisiä. Molemmilla hyvä työpaikka, ja tyttö panostaa etenemiseen urallaan. Ostivat juuri oman asunnon. En todellakaan pysty kuvittelemaan tytärtäni äitinä!
Koira on ja kaksi kissaa. Nykyajan nuoret ovat niin paljon fiksumpia kuin me heidän vanhempansa heidän iässään. Kunnioitan ja tuen heidän päätöstään.
Sterilisaatiosta tyttärenikin puhunut, mutta onneksi ei enää varsin pitkään tarvitse sitä odottaa.